Jump to content
bracnica

За CR-V 97-00г.има ли някой с повече от 50к.на газ ?

Recommended Posts

Е ти па ся наи доброто :) най дорбото е VIALE ама струва 3500-4000лв :lol: ако ги имаш слагаи ще върви повече от колкото на бензин, това съвсем сериозно :)Ако не ти се дават толкова аз щи кажа БРЦ, ренцо, заволи, бардолини, защо не е и Фобос една мн. добра Бг уредба, за всички изброени разбира се наи важно е добрия монтаж и настройка, ти може и Виале да си сложиш ама като го осерат и яица не може да си изпържиш на него :) Та така, а по въпроса за търсачката, само създателя и всевищния знаят как да работят с нея, че и да намира полезните теми :) няма никва логика в търсенето както и да изписвам желаната дума отваря квото и скимне, хаиде сега може да ме критикувате ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, колега! :) Със сигурност няма да е ВИАЛЕ, че то си е колкото нова кола :) няма никакъв смисъл! Но ще проуча за другите, които си описал. На тази Бг уредба може ли да й се има доверие - Фобос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може колега, тя реално ползва турски изпарител представен ти за италянски :) е освен ако не са решили наистина да предложат италянски но това дефакто не е от голямо значение :) изпарителите при ГИ са съвсем прости и ако ще и в мадагскар да е правен пак ще бачка :lol: Реиките са на Матрикс или наи често Раил италиански ниско бюджетни с евтина подръжка и обслужване. комповете са правени тука и с амного добри и като софт и като настроики дори имат и три режима на каране. Общо взето от опита ми с зараджането на авто форуми и следене предимно на раздели АГУ, от фобос са оставяни само положителни мнения, ако е имало нещо за оплакване тва е било до грешки при монтажа. Цената му е съвсем премлива около 1000 лева и се държи чудесно. Лично нямам наблюдения над нея просто предвам отзиви от колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно :) Благодаря ти за изчерпателната информация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята на газовите уредби е да спестяват пари, което обезмисля една солидна качествена и скъпа уредба, всичко дето слагат е боклук.може ли на 15 годишна кола, оригиналната безинова уредба да работи перфектно години наред без да създава проблеми, а една чисто нова газова уредба с толкова елементарно и просто устройство постоянно да създава проблеми... но все пак спестява пари, което е целта в крайна сметка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може , кат ти я сложи баи Петко в гаража от за в двора, дето е завършил основно образование с изучаване на латински език, всичко може ;) Ако я направят кадърно знаещи и можещи хора и с нея забравяш че имаш газ в колата. Но в Бг сульо и пульо слага газови , и се чудя кога аджеба ще им наложат и на тях някъв контрол , като се има предвид че се работи с взривоопасни материали и се застрашава живота на хората, още не доумявам как и баба ми ако реши може да монтира АГУ и никои копче да не и каже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели!Вече официално съм един от вас -собственик на HONDA CR-V 1999 г. 147 коня.За сега съм изключително доволен от машинката,само термостата не позволяваше колата да достигне работната си температура но след смяната му всичко се оправи.От предницата се чува леко почукване по окачването та да питам преди да съм я завел на доктор намират ли се винаги резервни части по окачването или трябва да се поръчват и като цени съизмерими ли са с тези на не японски автомобили (до сега съм поддържал Рено и Фолксваген).До сега колата не е карана на газ но аз смятам да и монтирам ГИ .След преглеждане на темите за газификация се спрях на ГИ БРЦ,дори записах ден за монтаж в БРЦ България в Пловдив-четох добри отзиви за техни монтажи и настройки ,та да питам трябва ли да изисквам нещо при монтажа или момчетата си знаят работата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чаркове има колко щеш, цените им са по евтини от на вагена :) ама то пък аз съм купувал само един вътрешен накраиник за 22 лева и тва беше, така че не е нищо страшно. Виж в сиата на евро07 има цени ще си напраиш сметка, е има и по скъпи чаркове и такива дет са сочени за оригинални ама....Аз от сервиза на БРЦ в Пловдив съм доволен сменяха ми бутилка гаранционно и за разлика от монтажа които ми беше направен в друг сервиз на БРЦ тук в пловдив ми монтираха новата бутилка как си требе :) От уредбата ще си доволен много, единственото и много важно нещо което ще те посъветвам е да не им даваш да хващат вода з аизпарителя от един малък баи пас от зад на главата U-образно късо съединение. Много го обичат тва място щото само махат тва съединение и закачат водата на изпарителя там. Но много често се появяват кофти проблеми, колата почва да загрява щото тва нещо бърка работата на термостата и може да напраиш беля. Те естествено не обичат да им се мешиш в работата кат всеки " велик мастор" и може и да не те послушат :wub: Моята вода е вързана от тънкия маркуч на подгрева на колектора, ако ти кажат че не е достатъчен им предложи да им доведеш таква хонда с тяхна уредба да се убедят че е достатъчен :wub: Аз много ги обичам такива масторчета :D Ако все пак ти вържат там водата задължително си искаи тва водно съединиение което ще ти свалят от там и си го пази грижливо че може да ти потрябва. Верно имам колеги дето не им прави проблем но имаше тема тук в форума която не се отнасяше само за ЦРВ а масово хонди с вързана там вода правеха номер с прегряване. Проблема се характерезира със следното, лятото като караш на дълго и пуснеш по инерция колата почва бързо да вдига температура стрелката бързо набира височина, ако не включиш на скорот и не развъртиш мотора термостата отваря доста късно. Същото се случва ако катериш баир на по висока предавка с по ниски обороти, стрелката се вдига опасно на горе и решението е да свалиш по ниска предавка за да развартиш мотора, абе колата се държи кат москвич 408 ;) та научи си урока за водата на изпарителя да си немаш проблеми :)Знаи че при една изправна система стрелката на водата на тая кола седи кат закована на средата.

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз за газовите:Имам личен опит с ГИ Фобос - много добър, нямах никакви проблеми и колата вървеше както на бензин.Ремонта на главата на Cr-v 98 г. ми излезна 530 лв., като е правиха в Казанлък с някакъв специален чугун, който едва ли не - вече няма да прегори и да потънат клапаните. Оттук вече има и допълнителни разходи за гарнитурите и евентуално ремък и ролка - общо към 1000 лв.Някой легла ги правят с металокерамика, която също казват, че била "вечна" - като пари излиза същото. Такъв ремонт правят в NICE CAR - сервизите на БМВ.Потропването по окачването на Cr-v е най-вероятно от разбита биалетка или скъсани тампони (може и по задният мост)Ако тропа при движение по паваж и с леко натискане на спирачките заглъхва - значи разбити спирачни апарати, но колата си спира нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IMPERATORA

СОБСТВЕНИК СЪМ НА ХОНДА СИВИК ОТ 2,5 ГОДИНИ , НО МОЯТА МЕЧТА Е ДА СЕ СДОБИЯ С ЦРВ . НЕКА ОНЕ3И КОЛЕГИ , КОИТО ШОФИРАТ ТАКЪВ АВТОМОБИЛ МИ КАЖАТ НЕЩО 3А НЕГО , ОТ РОДА НА КАКЪВ МУ Е РА3ХОДА НА ГОРИВО , КАКВИ СА МУ ГУМИТЕ , С КАКВО МАСЛО ГО КАРАТ И ОСВЕН ХЛАБИНАТА НА КЛАПАНИТЕ КАКВО ДРУГО СЛЕДЯТ ПО НЕГО И ПО НЕГОВИТЕ АГРЕГАТИ . НАКРАЯ ДА МИ КАЖАТ КОИ МОДЕЛ НА ЦРВ Е НАЙ - ДОБЪР( 3А ЩО ГОДЕ СНОСНА ЦЕНА , ДО 9,10 000 ЛЕВА НАЙ - МНОГО) ОТ КОЯ ГОДИНА И КОЯ Е ПО - ДОБРА , БЕН3ИНОВАТА ИЛИ ДИ3ЕЛОВАТА ? БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си темица и не пиши с капс лок-а, щото модовете са те отсвирили, преди да погледнат!П.П. Особено фенабг е наострил секирата за страх... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.Зачудил съм се дали да не си сложа газова уредба на моята Хонда ЦР-В 1 ген. 147 к.с.Прочетох доста по темата и мисля, че си харесах модел.Харесал съм си ГИ BRC - това ми е фаворита за сега.Други варианти са може би Бертолини или Romano.Въпросите ми са два.1. Какъв съвет бихте ми дали за модел ГИ, който да избера? От новите ГИ има ли по-добри варианти или най-добре си е да заложа на BRC-to?2. В кой сервиз да отида да ми поставят ГИ-то? Официалният сервиз на BRC в София добър ли е?Знам че е много важно кой я монтира газовата и колко добре е настроена. Затова моля споделете за добри газаджии в София (може и на лични за да не правим реклами :)/>/> ).Предварително ви благодаря за помощта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази кола не е нужно кои знае колко умна уредба БРЦ секуент 24 ще ти върши работа, а ако съм на твое място отива в Благоевград при колегата Кринг, нищо че е далеко от София , поне знам че момчето ще я направи как си трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с ЦРВ - 128к..с ,който вече е минал над 130 000 км на газ ,без до сега да се е наложило да прави ремонти по двигателя .Естествено - реглажа на клапаните е задължителен през определен период (той лично го прави по усет Публикувано изображение ) . За вида на газовата - всеки сам да си прецени - но според мен монтажа ,настройките възможността за последващи регулировки за също много важни фактори . Скоро в един сервиз ми предлагаха ГИ Бардолини - 4-то поколение (така се изразиха Публикувано изображение) ,който не се нуждае от настройки и чистене на грешки през определен период - видя ми се приемливо като цена (около 1100лв) а видях че слагат на мазда 6 ,МБ С200 компресор .С две думи - газовата си заслужава ,особено ако минаваш много километри - и лично мое мнение - няма нужда от разните му там 'омасляващи' системи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро ще ги направа 50 хил. , но при последния реглаж два от повдигачите нямаше накъде да се отпуснат повече . Стоя си аз , чеша се по главата и си викам "GROSSE PROBLEM" - да свалям глава за набиване на легла не става - на пътя пред блока с подръчен инструмент и липса на време не става...как ли не го мислих - ако я оставя така рискувам да прегоря клапан . Накрая малко на собствен риск го реших : макар и да се стори на някои от вас малко "селско изпълнение" свалих двата въпросни повдигача свивайки пружините на клапаните и лекичко ги изпилих с шлайфа точно там където ляга стеблото на клапана. Резултата беше задоволителен , а сега остава едно междинно замерване и евентуален реглаж след напасване на повдигачи и клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хари, обясни какво ще рече "повдигач" на тия клапани на твоя мотор!!! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
<br>Хари, обясни какво ще рече "повдигач" на тия клапани на твоя мотор

 

Нещо като лост, който под действието на гърбицата на разпределителния вал натиска и по този начин отваря клапана на главата ... ето ти една примерна снимка

http://www.picvalley...TmQOchBRM6b.JPG - червеното е там, където я поизпилих малко

Редактирано от The Dirty Harry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хари , а да си чувал или чел нещо за термообработка!Направо кардинално си решил проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо е можело да ги резнеш с флекса напреко, да не участват в газоразпределението, но споко не си единичен случаи, в Оф форума един колега беше припилил клапаните от горе да станат по къси :D та решения много :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо е можело да ги резнеш с флекса напреко, да не участват в газоразпределението, но споко не си единичен случаи, в Оф форума един колега беше припилил клапаните от горе да станат по къси Публикувано изображение та решения много Публикувано изображение

 

Публикувано изображение Да , както казах си е малко селско изпълнение , ако брата японец ме беше видял докато дялах с флекса навярно щеше да си запали дипломата Публикувано изображение , но за сега ми реши проблема...надявам се да изкара до другия месец за набиване на легла и смяна на двата повдигача

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубуу де, тя и иначе щеше да изкара един месец, ама нямаше да се налага да сменяш кобилици, и да духне клапани те поне ги има и са евтини, незнам как седи върпоса с кобилиците и колко кинта са, сигурно трябва втора ръка от някоя разглобена глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо като лост, който под действието на гърбицата на разпределителния вал натиска и по този начин отваря клапана на главата ...

 

Публикувано изображение След като натиска, защо му казваш "повдигач". Слави ти е писал - това е кобилица! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение След като натиска, защо му казваш "повдигач". Слави ти е писал - това е кобилица! Публикувано изображение

 

 

В интерес на истината е така, кобилица е , а повдигача е при хидравлични клапани ... но в това не виждам значение.Мисля , че и първия път си беше достатъчно ясно.. Важното е да се споделя някакъв опит, който евентуално да е полезен за някой друг колега от форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубуу де, тя и иначе щеше да изкара един месец, ама нямаше да се налага да сменяш кобилици, и да духне клапани те поне ги има и са евтини, незнам как седи върпоса с кобилиците и колко кинта са, сигурно трябва втора ръка от някоя разглобена глава.

Слави ако духне някой клапан това означава доста проблемно каране , ако изобщо е в състояние да се движи, а мен това не ме устройва като вариант. Кобилицата се снема и поставя много лесно , докато ако е клапан - това значи сваляне на глава и ходене по майстори за набиване и препасване на легла , смяна на клапани и шлайфане на новите. Разбира се има вероятност това което направих да прецака кобилиците и да си поръчам две нови , но има и голяма вероятност да си върви и така , без изпиляването им да окаже влияние. За цената и аз не знам , но едва ли ще са скъпи- гледам в "hondapartsdeals" са по 26 долара, въпреки че вероятно ги има и на по-ниска цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,В крайна сметка си сложих ГИ на моята Honda CR-V. Монтираха ми ГИ ROMANO-ECO. Вече съм му навъртял малко над 3000 км. Колата се държи много добре за сега. Почти никаква разлика не се усеща в сравнение с работата на бензин.Разхода на газ при скорост 130-140 (магистрала) с включен климатик и пълна кола (4 човека + доста багаж) е към 13 - 13,5 / 100. Пак на магистрала при скорост 120-130 без климатик е към 12 - 12,5 / 100.За мен това е повече от прилично и като цяло съм доста доволен от колата и разхода и сега.Благодаря на всички колеги за споделената информациа и полезните съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...