De4ko 0 #1 Публикувано 4 Януари, 2011 колеги, преди седмица ми се скъса болта който държи ролката за коляновият вал. тъпото е че е на 1 см. навътре . моля ви дайте съвет как да се извади. двигателя е D14A4. благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 4 Януари, 2011 Според мен варианти почти нулеви, май е по добре да си потърсиш друг вал.С обратен метчик ме съмнява да стане, щом тоя болт се е скъсал.Разпробиване едвали ще стане, и май така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 4 Януари, 2011 Както е казал assfull и яко нагряване. Иначе малко вероятно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 4 Януари, 2011 При всички положения ще сваляш вала, ако си късметлия с обратен метчик може и да стане и с яко нагряване както казаха колегите. Другия вариант - разпробиване, нова резба или направо друг вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #5 Отговорено 4 Януари, 2011 Нищо няма стане....гаранция...шанса ти е много малък особенно ако е лепен болта....Пробвай както ти казаха колегите с разпробиване или с екстрактор (обратен метчик), но най-много да счупиш и него вътре....По успешна практика е да почнеш да заваряваш върху скъсания болт, наслоявайки докато материала на заварката не се покаже навън....после заваряваш нещо удобно за захващане, като гайка например и пробваш да отвиваш....така хем си нагрял...хем имаш основа да се захванеш....Трябва много пот и упоритост......Така нито сваляш вала нито има опасност да счупиш екстрактора вътре.....Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #6 Отговорено 4 Януари, 2011 първо отиваш в някоя железария и си купуваш шпилковадачи,после пробиваш болта слагаш шпиковадача съответно той е с лява резба и развиваш.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #7 Отговорено 5 Януари, 2011 (Редактирано) сваляш семеринга на вала пробиваш дупла 8м в болта нагряваш яко и отвиваш с спилководач.ако не стане вадиш спилководача и с др. болт може да одариш по тоя няколко пъти и старата процедура.това да сменяш вала да го сваляш са пълни глупости надявам се да се справиш Редактирано 5 Януари, 2011 от ivo099 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #8 Отговорено 5 Януари, 2011 Думата е "шпилковадач" колега, изясни си смисъла на понятието, щото го ползваш неправилно. Личи си, че имаш буквата "ш" на клавиатурата - думата идва от 'шпилка'....и 'вадач' -> вадене = ШПИЛКОВАДАЧ....кфи са тия чудеса "спилководачи" и до какво "водят" не се знае Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове