em1l 30 #1 Публикувано 4 Януари, 2011 (Редактирано) Белага на моховика: Положението в което се намира ролката на разпределителния вал когато маховика си е на белега: Та вапросите ми са дали е прехвърлила зъби и колко, в какво положение трябва да е ролката на разпределителния вал (тъй като "UP" -а изобщо не е на горе) когато маховика е на белега си? Дали когато маховика е на белега си ангренажната ролка на коляновия вал си е също на белега (тъй като в момента нямам възможност да проверя )? Prelude f20a4 Редактирано 4 Януари, 2011 от em1l Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Savov 3 #2 Отговорено 4 Януари, 2011 Трябва да направиш още един оборот на коляновия вал, за да си видиш белега на шайбата. И потърси ръководство за твоя модел и си виж белезите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 4 Януари, 2011 Завърти един оборот на коляновия вал и снимай пак.Това масло от семеринга на разпр. вал ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #4 Отговорено 4 Януари, 2011 Превъртял е. 4 зъба.Добре е да превъртиш още един оборот,но мисля че долу(на малкото колелце на коляновия вал)по ремъка липсват зъби.Той не е задъпжително да е "скъсан".Може да е изронил зъбките и даже да не превърташ разпределителния вал ,когато въртиш коляновия.Често се случва такъв да е проблема а не да е скъсан в буквалния смисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
generalaa1 1 #5 Отговорено 4 Януари, 2011 Колега какво точно ти се е случило с колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo099 1 #6 Отговорено 4 Януари, 2011 още един оборот на коляновиа вал и виш и на шаибата белега не само на маховика за вс случай,че ми се е злучвало и сменен маховик от др мотор с др белег или няколко белега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #7 Отговорено 4 Януари, 2011 Да уточня че колата по принцип и няма нищо. Но не ми харесваше самия вървеж а и често се случваше при опит за запалване да се "удавя" и това ме наведе на мисълта че нещо в центровката не е на ред и след като отворих да проверя ангренажния ремък се оказва че просто не си съвпада с белезите. И явно ще я разглабям както си му е реда за да може да се провери дали всичко си е изрядно и ремъка да се презацепи на ново по белези. Но все пак още мнения няма да са ми излишни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #8 Отговорено 5 Януари, 2011 Чини ми се ,че вината си е твоя...както ти каза и Sebulba бая време си я покарал с омазневен ремък от семеринга...имах подобен проблем но го отстраних за 10 кинта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #9 Отговорено 7 Януари, 2011 Въпроса ми не беше кой е виновен за това а дали е прехварлила зъби и колко. Омазняването тук там което е, е от пръстите ми, ремака не е омазнет по сух е и от сух лед, семеринга си е напълно здрав няма течове от него. Просто питах когато маховика е на белега си на каде трябва да е "UP" на ролката защото service manuala е показано че на ролката на коляновия вал няма белег а е показано че се зацепва с белега на моаховика и когато е на белега маховика пише че UP на ролката трябва да е на горе и ако е така то тя значи трябва да е превартяла почти половин оборот и за това питах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #10 Отговорено 8 Януари, 2011 em1l , когато коляновият вал прави един оборот, разпределителният прави половин..Колегите по горе ти казаха да завъртиш още един оборот на коляновия вал (тогава белегът UP ще е отгоре) и да снимаш пак ..Така най лесно ще се прецени колко зъба е избягала и по възможност снимай горната зъбчатка точно под 90 градуса, защото и ъгълът от който се снима лъже ..Омбре ги вижда сега 4 зъба, аз 2, а истинака може да се окаже някъде по средата и да е прехвърлила 3 зъба, ама иска качествена снимка .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #11 Отговорено 8 Януари, 2011 Да завъртях още един оборт на коляновия вал и си доиде UP от горе и това което съм снимал на маховика че е белга не е точно той а малко след него е истинския белег дота по голям зарязан и също бял. Сега съвсем ясно се вижда че е прехвърлила 2 зъба. Благодаря за помощта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове