Jump to content
vaseto88

Honda Accord 2.0 tdi 97

Recommended Posts

Имам проблем с оборотите на хондата.На място ги мени в диапазон около 800-1100.Все едно прекъсва.Като я пусна по инерция пак го прави същото, обаче като натисна спирачка и всичко се оправя.Но последно време си продължава да ги мени се едно прекарва въздух или не и стига гориво.Смених си горивния филтар оправи се за 4-5 дена и пак почна.Иначе си пали нормално гори си нормално непипа масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си снопа кабели до нафтовата помпа и самата букса на помпата..Виж също и кабела на "умната дюза" да не е протрит и да замасява..

Има и шалтер на спирачния педал, свързан с компютъра. :cool: Провери шалтера - бачка ли адекватно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си снопа кабели до нафтовата помпа и самата букса на помпата..Виж също и кабела на "умната дюза" да не е протрит и да замасява..

Има и шалтер на спирачния педал, свързан с компютъра. :cool: Провери шалтера - бачка ли адекватно!
мерси ще ги проверя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи си прозрачна шлалка преди помпата и гледай за въздух в ситемата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах си кабелите обезвъздуших си системата пак, същата работа.Немога да намера каде да я закарам на диагностика.Като чуят акорд 96 2.0 тди и секи ми дига рамене <от Плевен съм> ... Кажете каде да ида на диагностика.Ходих тука при един разбирач и ми откачи кабела на АГР-а незнам кво е и за кво е каза че от него може да е ама явно не е.И ме е яд 6тото ми го прави на 2 седмици 1 път.и незнам дали ако ида на диагностика и неще да го направи тва ще покаже нещо.Има ли вероятност да е от пакета за запалването от ключа примерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая отидох на диагностика и ми казаха че когато са ми слагали помпата (махах я че ми сълзеше отдолното клапанче има там един гумен пръстен откам блока и няма как да се смени без да се свали)и при стягането са ми я разцентровали малко :) с половин градус закъснение нормалното било 2.7 - 2.8 а мойта е на 2.2.Сега иска да ми я отцепи пак и да ми я зацепи кат трябва да и даде малко предварение да я направи на 3.0-3.2 и щяло да бъде по добре по лесно да палела и така.Каза ми че като работи ми дава малко закъснение (явно когато прекъсва)и веднага се оправяло и щял да ми увеличи налягането на дюзите.Цялата работа да ми я зацепи наново и да увеличи налягането в дюзите е 50-60лв. (не е проблем). Според вас вазможно ли е да прекъсва от това което ми казва или.... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от центровка "плуването" на оборотите и кой ти ги казва тия работи, че не става ясно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от центровка "плуването" на оборотите и кой ти ги казва тия работи, че не става ясно?

Еми майстора който ми прави диагностиката.И каза че по електрониката няма никакъв проблем недава никакви грешки.На диагностиката сичко било нормално само това което написах по горе не му харесало и като го пипнел щяло да се оправи работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана оправи ли се ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...