Jump to content
SEZER

Възможен проблем при смяна на маслен филтър?

Recommended Posts

От магазин за япоснки части си купих маслен филтър за Сивик 97 хеч. Взех този цък, защото другия беше корейски. Като източих маслото и видях че стария е 2 пъти по-голям от новия. Дали ще има проблем при филтрирането на маслото при положение, че новия е 2 пъти по-малък?

Редактирано от SEZER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От магазин за япоснки части си купих маслен филтър за Сивик 97 хеч. Взех този цък, защото другия беше корейски. Като източих маслото и видях че стария е 2 пъти по-голям от новия. Дали ще има проблем при филтрирането на маслото при положение, че новия е 2 пъти по-малък?

Не колега повече масло ще ти глътне по големия това е разликата, и бях чул че зимата с малък качва маслото по лесно но за това не съм сигурен. Редактирано от d.ivanow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно филтрацията (пречистването) дали ще е същото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз след няколко смени на филтри кой по малък кой по голям не съм прецакал нищо така,че спокойно.Щом е по каталог за колата ти не му мисли !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да по на Баба ми каталога става и за S2000 и за Logo :cool:) Нищо че са с различни характеристики по на ХОНДА каталога :cool:Тоя "филтър" Далече от него!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Here it is again:From the September 2002 Honda Service News is a nice little article about using larger oil filters. (keep in mind this was written in 2002 and part numbers may have changed) However, people on other forums have reported this is true for the 2nd gen's with no issues. Assuming the 2007 (3rd gen) V is the same since the engine is basically unchanged, this should be OK as well.Can a Small Oil Filter Be Replaced by a Large One?For all Honda models, the answer is YES. The 65mm diameter oil filter is directly interchangeablewith the 80 mm diameter filter. Both filters use thesame filtration media to do the job, and filter outat least 70 percent of the particles that are 30microns or larger, and 85 percent of theparticles that are 40 microns or larger.• Large filter: P/N 15400-PLC-004,H/C 6475834 orP/N 15400-PLM-A01,H/C 6446231• Small filter: P/N 15400-PT7-005,H/C 3630399 orP/N 15400-P0H-305,H/C 4908182

Цитатът е от тук. Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да само дето е писано от ХОНДА за ХОНДА (по тяхна спецификация и контрол) филтри. И пак не са описани всичките защото хонда имат няколко вида филтри.А не за на баба ти цеха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен. Мисълта ми беше, че в неговия случай едва ли точно размерът има значение. Би ли споделил за няколкото вида филтри? Сега с поръчката от Щатите имам филтър на 65 мм. с различен номер от този който съм посочил. Пиша номера в http://www.hondapartsnow.com и ми излизат коли като Fit, Accord V6, Pilot и т.н., но не и Prelude. Колите са с мнооого различни мотори. Има различни филтри в зависимост от вида на маслото ли?П.П. 15400-PLM-A02. Ако бяха писали някъде, че е заменена добре, но никъде нищо не видях.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Part     15400-PR3-004 заменена от 15400-PT7-005илиHonda Part     15400-PR3-014 Не не мисля че е от вида на маслото. От байпас клапана и други известни им на Хонда причини. Но не съм специалист не съм чел толкова че от сега на татък това да ти е пътеводителя :cool:Слагай каквото хонда са казали но гледай да е тяхна част а не на "бай мангал" Е.Т.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се отплеснахте от темата май :cool: От цитата на колегата разбирам, че стават и двата. А другия твърди, че не стават. В крайна сметка да купувам ли нов или да карам с този и какви ще са последствията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам даже защо го мислиш, това което карам ми е 3-та хонда и на нея и на другите 2 се случваше понякога филтъра да е по малък, но проблеми няма. Бих ти казал да стягаш, налееш масло и да си се радваш на колата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размерът не е от значение, а филтриращите му способности. Понеже не е ОЕМ колегата sand0 е по-резервиран към качествата му, ако съм го разбрал правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето от тия по-късите "алтернативни" филтри нямат байпасен клапан за ниски температури и филтъра им е много по-малък, от там много по-малък поток масло минава през него, което само по себе си говори за качеството му :) Хората цял живот правят опити за да извадят добър продукт и се базират на изпитани методи, а Панчо, Гошко и т.н. обясняват как нямало разлика и били еднакви... ....Естествено, че няма да намериш разлика, тфа да не ти е разлика между 95 бензин и 100 октанов.... :) Той мотора ги осеща тия работи и след време ще си каже, не ТИ :PП.С> Точно тук размерът има значение! Комплексарите да ползват филтър тип Евро07 ;)

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие като не ви е ясно и му се чудите на колегата sand0 вземете прочетете...оставете тези "тъпи" Хонда инжЕнери и разгледайте фирми като K&N и тяхното производство! Техния най-малък филтър за един модел автомобил е по-голям от най-големия филтър тип Евро 07 и т.н. Защо ли? При положение, че някой от вас казват, че няма смисъл - еми отговорете си сами и четете! Да допълня, че освен големината и конструкцията, както и вида на материала е много важно да се знае - колкото повече на брой и най-добре по-големи пера има филтъра вътре, толкова по-добри филтриращи качества има той.....логично а?

 

Ето снимки на един и същи номер филтър с еднакви надписи. От дясно е оригинала, от ляво копието продавано в близкия магазин:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Поздрави!

 

Наздраве.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...