Stoqn Iovchev 0 #1 Публикувано 31 Декември, 2010 Здравейте Колеги Съединителчето на моят Сивик 6-та генерация започна да ми отделя много отгоре...все още не е започнал да буксува но скоро и това ще стане та интересува ме като го сменям каква марка да взема...кой е по хубав и ще трябва ли да сменям всичко (притескателен диск,феродов диск,лагер) или само феродовия ? и някой ако е сменял ще съм много благодарен ако ми каже колко лева горе-долу излизат частите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steinberg 2 #2 Отговорено 31 Декември, 2010 Някъде имаше такава тема и много хвалеха EXEDY (Daikin) Stage 1. Май него дават и по каталог. Нека се изкажат и по-запознатите фенове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #3 Отговорено 31 Декември, 2010 Аз сменях съединител преди 2 месеца. Частите ги купих от Евро 07 Стара Загора ,понеже работя за тази фирма. Колата ми е 6-та хеч - Д14А4Сложих :феродов диск EXEDY - HCD801 - 76.11лвПритискател SECO - SCHO-234 - 60.72лвАксиален лагер NACHI - NP-47SCRN40P-4 - 54.88лвВсичко ти излиза 192лв ,като феродовия е истинско EXEDY японско,лагера е японски,притискателя е със дебелите ламели е корейски. Доволен съм адски от сетъпа,няма приплъзване,няма буксуване. Макар ,че не са комплект на една марка,няма разминавания във размерите,да се получи постоянно зацепен съединител или нещо да не удисва. Взимай смело,това което съм ти написал и карай яко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoqn Iovchev 0 #4 Отговорено 31 Декември, 2010 PETE_TONG Благодаря за информацията колега моят двигател и той е Д14А4 ще купя и аз тези части които ми каза...та дано ми хареса резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #5 Отговорено 31 Декември, 2010 Ще останеш доволен,гарантирам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #6 Отговорено 31 Декември, 2010 Aко можеш вземи направо комплект Exedy, но цената ще е около 300 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #7 Отговорено 31 Декември, 2010 И горепосочените ще му вършат повече от перфектна работа,300лв за Д14 съединител си е цифра. Няма смисъл от EXEDY притискател,Д14-ката нее 200 коня да и трябва нещо маниакално да търпи на бой. SECO-то е корейско ,но качеството е добро и си струва да се сложи. NACHI и NSK аксиалните лагери са за оригинално вграждане на повечето японски автомобили,така че нямай притеснения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #8 Отговорено 1 Януари, 2011 Гарантирам и аз за EXEDY_то Монтирах го на дизел 150 коня с много въртящ момент и вече над 10 хил. се държи прекрасно. Найстина сериозен комплект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #9 Отговорено 5 Януари, 2011 Тези чарколяци стават ли за d13b2? ..че стопи ли се снега няма да боксуват гумите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #10 Отговорено 29 Януари, 2011 да има и за Д срията. само че незнам колегата н какви пари го е купувал. но за моята (д15ка) феродо-110лв.аксиалния-50,притисквателния-128.всичкото на EXEDY.Най мн ми хареса че мое аврче работи с тях и ми ги взе с 35% отстъпка, и остана да почерпя. но като ми изкараха корейския и го сравних с този,и на визия изглежда по надежден.почти всичко скъпо излиза по евтино! така че не правете компромиси ако имате вазможност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #11 Отговорено 29 Януари, 2011 Проблема ти НЕ Е от съединителя. Не бързай да сменяш , защото дори и след това пак горе ще отделя. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42145&st=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 29 Януари, 2011 Доооообре.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове