Jump to content
Radko

Не пали при -15 градуса

Recommended Posts

Колеги,Тази сутрин в кв.Симеоново беше -15 градуса а може и повече (стъклото беше замръзнало отвътре) Акорда F20Z1 не успя да запали. свещи сменени преди 25 000 км бензин има поне 10л Акумулатора е купен Януари 2010 MAGNET MARELLI 65AhКато опитах да запаля мотора,стартера завърта и веднага гасне. Миналата година имах същия проблем и ставах по нощите да я препалвам... След това с бутане запали на 10-тия метър.Идеи колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкачане на гориво.Дръж я с повече гориво зимата.Пробвай с 3 завъртания ка ключа ,преди да завъртиш стартера./Като подгряване на дизел./

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с какво масло си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото Repsol 10w40 е сменено преди 6 дни и са изминати около 500 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало при голям студ да гасне няколко пъти, докато пораздвижи маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкачане на гориво.Дръж я с повече гориво зимата.Пробвай с 3 завъртания ка ключа ,преди да завъртиш стартера./Като подгряване на дизел./

Колега така направих, първо дадох на контакт докато помпата качва гориво,върнах ключа и пак така да подкачи втори път докато спре да качва и тогава завъртях за момент запали и веднага изгасна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

На този манюал пише, че до минус 20 може да се употребява 10в40, но се си мисля, че по смислено е да се употреби през зимния сезон, 5в 30, както е описано в ръководството.Мисля догодина да го пробвам пък ще видим.

Между другото старата ми кола, беше сивик 3г. и палеше, без никви проблеми и при минус 25 макар и с 15в40

 

А СЕГАШНАТА Акорд 5г. купе също трудно пали на -15 и на долу. И независимо, че има гориво пак трудно пали, едно трудно въртене има на стартера, все едно е замръзнал самия стартер.

Редактирано от predatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли вискозитета на маслото е проблемът на колегата. Радко, когато слагах газовия инжекцион ми казаха, че минимумът гориво, който трябва да имам е 10 литра. Да не да засмуква от части въздух или да има разхерметизация на системата и да гасне от това. И вече при самото бутане ти принудително караш двигателя да се движи и той поема самичък. Учудващото е, че моята точно днес я пробвах както колегите казаха (3 пъти въртене) и запали от раз. Няма ли възможност принудително да я запалиш на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баламосали са те. Казали са ти да държиш 10л, не защото ще глътне въздух или разхерметизация ( тия майстори много сложни думи знаели :) ) а за да не ти изгори горивната помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми точно това са имали в предвид. Като няма достатъчно гориво и какво става. За въздуха аз предположих, а не майсторите, не ги оплювайте така. Четете добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баламосали са те. Казали са ти да държиш 10л, не защото ще глътне въздух или разхерметизация ( тия майстори много сложни думи знаели :) ) а за да не ти изгори горивната помпа.

На Хонда бензиновата помпа трудно ще изгори докато има и 2 литра гориво в резервуара, но все пак си зависи от наклон и от това дали си в движение по неравен терен или спрял...въртиш ли без да има никакво гориво, което да я охлажда...тогава може да направиш белята...от засмукване за момент на въздух може да стане друго ама не да изгори помпата :D или поне шанса клони към 0 Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз когато исках да разбера дали ми работи лампата за бензина, и карах докато огасна колата (лампата така и не светна) , та когато няма достатъчно бензин в колата и по трудно пали, като запали си върви после добре, обаче трудно пали, върти доста преди да запали! та вече гледам да не падам под "синята" зона. много интересно че минавах по 100 км и колата си върви нормално, а преди това едвам паля.аз съм със същото масло репсол 10в40 и си паля, въпреки че акомулатора ми е тръгнал да заминава. та колега най лесното е сипи поваче бензин (над средата поне) и виж как ще е :drunk: също уреда за нивото е доста неточен, колкото по наклонена е наляво и назад колата, по малко показва, и обратното, наклонена напред и надясно стелката веднага се вдига

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишна моя кола ми се случи да ми замрьзне бензина при -20 градуса. Явно е имало вода и за това замрьзна. Пьрво запали,мина 300 метра и до там. Сега профилактично си сипвам преди зимата малко спирт за горене в бензина за да изгори водата . Малко или много се образува конденз в резервоара и понеже водата е по тежка от бензина и се утаява на дьното може да замрьзне и за това да не качва помпата бензин. Аз моя резервоар го дьржа винаги до горе .

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи малко спирт в бензина .(за всеки случаи ,понеже караме с боклуци.).И като я палиш в момента които усетиш ,че припалва подаваи газ (малко).(и я задръж на 1200-300 оборота за 20 секунди)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнал ли си свещите в какво състояние са? Може да са се позацапали или електродите да са се износили по някаква причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега почисти си дюзите.Голям ефект има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...