Jump to content
W-POWERRRRR

д15 суаб-не е квото очаквах

Recommended Posts

колеги,направих суапа,но в ниските си е същата.колата се осеща след 4-5 хил.об.Джонито и Владо (ОМБРЕ серв.) ми казаха,че и трява раздвижна ролка.незнам дали съм разочарован или очаквах повече.ще ми се да върви и в ниските.иначекато цяло работи като часовник.не е като старото д15,да ускорява до към 130 и да почва да умира.сега усещам приток на енергия доста след 170.до към 180 колата тегли здраво.другото,което ми направи впечатление,е че не усещам да се включва ви-тека.трява ли да се усеща или прехода е плавен по принцип,както е при мен.та...да и слагам ли ролка и да права нова центровка,да довърша работата или има нещо объркано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,дай малко повече подробности за суапа :lol: глава,двигател ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на същото положение като колегата по-горе, надявам се,че след раздвижената ролка нещата ще се оправят :lol: п.с. какво делко ползваш, каква тиква ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми главата е д16з9 качена на старата ми д 15ка компа е с цокъл ми казаха и е направен да подкара колата с новата глава.получе се идеално,всичко си функционира.ремъка вече не е 106 зъба,а 104.опитах се да сложа капака на ангренажа,резах го правих,струвах -не става и не става.не ми се ще да ми се вижда ролката.форсира се до 8 хил оборота,което поражда въпроса-защо ми е това след като пика е около 7300 об.оттам трябва да сменям на по висока предавка.няма смисъл да е ръчкам до 8000 си мисла.другото,което забелязах е че маслото е много тъмно на около 4000 км от как е суапнах.преди не беше така.гореше 100грама и потъмняваше малко.главата е шлайфната,но забравих да ги питам с ква гарнитура е.делкото и компа са на з9катаобщо взето това са ми наблюденията до момента.

Редактирано от W-POWERRRRR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е по добре :) .Джони си знае работата спокойно :lol: раздвижената ролка ти трябва за да нагласиш двигателят на белези,в момента е или половин зъб в предварение ,или половин в закъснение.С раздвижената ролка това се оправя,а за оптимална настройка ти трябва дино стенд и човек разбиращ от това+настройки на чипа.Капака на агренажа става от з6 но с бая преправяне.8000 са ти ги задали от чипа,може да ти ги свалят на 4000-5000 :)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АМD имаш ли снимка на такъв капак, че моя го дялках два часа и пак не можах да го наместя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

само тази снимка имам ,от близо не съм го снимал.По спомен бая дялкане отнесе :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, колега. Много прибързваш със заключенията (заглавието на темата ти)...не е каквото очакваш, а пък обясняваш, че те кефи как върви. Тия мини-ми-та искат ролка, иначе няма как да се настрои добре (както вече ти е казал AMD). Важното е да не бързаш. Как разбра че пика на мощността ти е на 7300 об? Нали не си я мерил на дино? Оставили са ти аванс до 8, първо защото според мен върви поне до 7600 че може и нагоре. Освен това прекъсвача е добре да е малко по-нагоре за да не го удрящ като правиш стартове. Ако е точно на максимума на сетъпа всеки път като караш яко ще го удряш и това ще те забавя, което не е яко. Освен това ти нали имаш оборотомер - виждаш до къде караш, надявам се не чакаш да удари прекъсвача, за да смениш скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като цяло ми харесва,но в ниските до около 3 хил,където най много е карам ме разочарова.в тоя смисъл питам нормално ли е.иначе до прекъсвач не съм я карал никога,не смятам и да го права.пика си мислех че е около 7300,може би е повече.ако е 7600-7700 и да има някъв реверанс до към 8000 е добре, да.значи тоя половин зъб всъщност е много важен.за капака- ок.ако намера от з6 добре,което не ми се вярва.маслото защо почерня толкоз бързо.не съм е ръчкал почти.може ли да е от самото сработване на новата глава със стария блок.много ми се ще като го смена вече да не почернява така бързо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от маслото. Някои масла почерняват бързо, други бавно. Аз карам с Мотул 6100, което според мен почернява бързо, но това не ме бърка. Знам, че маслото е хубаво и си карам. Според мен прекалено много се "филмираш". Сложи ролка, настройте предварението и си карай колата с кеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След поставянето на главата всичко друго е настройки(ролка,чип и т.н.)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...