Martin Raynov 29 #1 Публикувано 27 Декември, 2010 Проблемът е следния:най-често се получава след стартиране на двигатела и продължава няколко минути.Стрелката на оборотомера стои на 0 оборота или прави рязки скокове и падове между 0 и 1000-1200 оборота,а двигателят работи много равномерно без никакви колебания и промяна на реалните му обороти.При подаване на газ и повишаване на оборотите на мотора,оборотомера започва да реагира адекватно,но след отнемането на газта и оставяне на двигатела на тихи обороти,оборотомера отново застива на 0 оборота или малко над 0-ата,или прави резки трептения.ПС:Колата не е Хонда,но лично аз мисля,че проблемът е от тривиалните и с ваша помощ ще го разреша.ПС:Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 27 Декември, 2010 Има два варианта според мен - механично "задиране" на електро -магнитната система в самият оборотомер / задирането е при положение на стрелката 0 - 1200 оборота / или хлабава връзка.Основания - при подаване на газ / по-високо напрежение към оборотомера / той или преодолява механично съпротивление или пада на напрежение от лоша връзка .Отваря се оборотомера и се констатира проблема - може и директно да се смени или преди това да се пробва с друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 27 Декември, 2010 Някъде бех чел коментар на Омбре по такъв проблем (да ме извини че го цитирам)...отваряш капачката на делкото и стискаш леко с клещи кабелната обувка със син цвят (син кабел) на плочката дето е под палеца за да се подобри контакта и...тя дава информация на оборотомера. Може и да я позачистиш с нещо подходящо...шкурка например. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 27 Декември, 2010 (Редактирано) chopper1969, то хубаво това дето му го казваш, ама ако колата е Мерцедес (например) и всичките букси да стиска и кабелите да презапои, проблемът си остава, докато не свалиш таблото и не му побаеш малко .. При всяка марка е различно и трудно се поставя диагноза за някаква си кола .. Не е лошо колегата да спомене марката и модела, за да има по голям шанс да получи помощ .. Редактирано 27 Декември, 2010 от mar_tod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #5 Отговорено 27 Декември, 2010 Колата е Митсубиши Лансър Ево 2.Запалването не е с дистрибутор,а с две външни бобини и многозъбов четец, и още няколко прилежащи датчика.Моите съмнения са за хлабава връзка и тея дни ще я поразглобя за да търся проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 27 Декември, 2010 Ето виж, как без да искам се оказах прав, при теб дори няма делко, камо ли кабели за стискане .. При теб не знам как е, но при повечето Мицубишита сигнала се взема от динамото ..Провери си първо там връзките на кабелите и ако не се оправи, търси причината в таблото с уредите .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 27 Декември, 2010 Имах същият проблем на мойта Хонда. На запален автомобил оборотомера стоеше на 0, а като подам газ се качваше. Оказа се, че уреда в таблото се е развалил. Ако провериш и не е от връзките, ще е уреда проблемен. Не знам дали ще може да се отремонтира - на Хонда май не могат. М/у другото за да разбереш дали е уреда, можеш да засечеш дали ти отчита вярно. При мен имаше отклонение в показанието около 500-600 оборота. Тествай я - ако примерно на 3000 об си бил на 105 км/ч покарай сега и обърни внимание дали пак е на толкова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове