Jump to content
Martin Raynov

Въпрос към токаджиите

Recommended Posts

Проблемът е следния:най-често се получава след стартиране на двигатела и продължава няколко минути.Стрелката на оборотомера стои на 0 оборота или прави рязки скокове и падове между 0 и 1000-1200 оборота,а двигателят работи много равномерно без никакви колебания и промяна на реалните му обороти.При подаване на газ и повишаване на оборотите на мотора,оборотомера започва да реагира адекватно,но след отнемането на газта и оставяне на двигатела на тихи обороти,оборотомера отново застива на 0 оборота или малко над 0-ата,или прави резки трептения.ПС:Колата не е Хонда,но лично аз мисля,че проблемът е от тривиалните и с ваша помощ ще го разреша.ПС:Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два варианта според мен - механично "задиране" на електро -магнитната система в самият оборотомер / задирането е при положение на стрелката 0 - 1200 оборота / или хлабава връзка.Основания - при подаване на газ / по-високо напрежение към оборотомера / той или преодолява механично съпротивление или пада на напрежение от лоша връзка .Отваря се оборотомера и се констатира проблема - може и директно да се смени или преди това да се пробва с друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бех чел коментар на Омбре по такъв проблем (да ме извини че го цитирам)...отваряш капачката на делкото и стискаш леко с клещи кабелната обувка със син цвят (син кабел) на плочката дето е под палеца за да се подобри контакта и...тя дава информация на оборотомера. Може и да я позачистиш с нещо подходящо...шкурка например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chopper1969, то хубаво това дето му го казваш, ама ако колата е Мерцедес (например) и всичките букси да стиска и кабелите да презапои, проблемът си остава, докато не свалиш таблото и не му побаеш малко .. :)

При всяка марка е различно и трудно се поставя диагноза за някаква си кола .. ;)

Не е лошо колегата да спомене марката и модела, за да има по голям шанс да получи помощ ..

Редактирано от mar_tod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Митсубиши Лансър Ево 2.Запалването не е с дистрибутор,а с две външни бобини и многозъбов четец, и още няколко прилежащи датчика.Моите съмнения са за хлабава връзка и тея дни ще я поразглобя за да търся проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето виж, как без да искам се оказах прав, при теб дори няма делко, камо ли кабели за стискане .. :) При теб не знам как е, но при повечето Мицубишита сигнала се взема от динамото ..Провери си първо там връзките на кабелите и ако не се оправи, търси причината в таблото с уредите ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем на мойта Хонда. На запален автомобил оборотомера стоеше на 0, а като подам газ се качваше. Оказа се, че уреда в таблото се е развалил. Ако провериш и не е от връзките, ще е уреда проблемен. Не знам дали ще може да се отремонтира - на Хонда май не могат. М/у другото за да разбереш дали е уреда, можеш да засечеш дали ти отчита вярно. При мен имаше отклонение в показанието около 500-600 оборота. Тествай я - ако примерно на 3000 об си бил на 105 км/ч покарай сега и обърни внимание дали пак е на толкова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...