Jump to content
PETE_TONG

Гърми,трещи,не работи ритмично,гори като змей

Recommended Posts

Колеги,имам проблем! От вчера колата почна да работи като придавена жигула,гърми през ауспуха и във колектора,цапа свещите със черни мокри сажди,мирише на неизгорял бензин от ауспуха и не може да се изреже. Като и настъпя газта придавва се,и почва да вдига обороти бавно като комбайна,да не говорим за гърмежите преди това. Аааа,забравих да спомена и липсата на каквата ида е мощност във мотора,направо няма сили да потегли ! Някой има ли си идея от какво може да е ,температурен датчик,ТПС,датчик колянов вал,свещи,делко,бобина,нямам си идея вече????? П.П. Утре мисля да и направя самодиагностиката от буксата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твое място бих проверил първо ангр. ремък да не е прескочил.

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твое място бих проверил първо ангр. ремък да не е прескочил.

Ангренажа е наред,белези всичко е наред,клапаните са препаснати по книга,всичко механично отвън по мотора което може да е причина е проверено. Струва ми се ,че е нещо или блок или някой датчик!Някой да е имал подобни проблеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм не че съм голям капацитет, ама след като

цапа свещите със черни мокри сажди,мирише на неизгорял бензин

бих проверил запалването на колата (свещи, кабели, делко) и ако не е проблема в тях ==> инжекторите.п.с. Замислял ли си се, че може да са ти сипали нафта примерно? ==> вариант е също да източиш всичко от резервоара и да сипеш хубав чист бензин.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твое място бих проверил първо ангр. ремък да не е прескочил.

Ангренажа е наред,белези всичко е наред,клапаните са препаснати по книга,всичко механично отвън по мотора което може да е причина е проверено. Струва ми се ,че е нещо или блок или някой датчик!Някой да е имал подобни проблеми?
Познай от 3 пъти кой го е имал тоя проблем. Аз :worthy: Проблема ти е в делкото, гаранция. И колата ти бръмчи яко на филтър нали? Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твое място бих проверил първо ангр. ремък да не е прескочил.

Ангренажа е наред,белези всичко е наред,клапаните са препаснати по книга,всичко механично отвън по мотора което може да е причина е проверено. Струва ми се ,че е нещо или блок или някой датчик!Някой да е имал подобни проблеми?
Познай от 3 пъти кой го е имал тоя проблем. Аз :worthy: Проблема ти е в делкото, гаранция. И колата ти бръмчи яко на филтър нали?
Дааааааа,бръмчи като някой назлобан ВТИ през филтъра ,апък не върви! Какво ще му има на делкото бе да еб....... мами...... му мръсно?Върви като напикано мушкато!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен 2 пъти ми се е случвало с д14-ката, и двата пъти за половин час колата беше готова. Майстора не ми каза точно в какво се състои проблема, но е в делкото.И не можеше да удари и прекъсвач си спомням

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен 2 пъти ми се е случвало с д14-ката, и двата пъти за половин час колата беше готова. Майстора не ми каза точно в какво се състои проблема, но е в делкото.И не можеше да удари и прекъсвач си спомням

За прекъсвач незнам,но симптомите са като твоите! Бубина или разместена центровка,ама делкото не е барано деба!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда, нещо такова

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно от центровка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...клапаните са препаснати по книга...

Това ще рече, че са регулирани ли?Ако самодиагностиката не покаже грешка - измери налягането в цилиндрите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта проявяваше някакви доста подобни симптоми при дефектирал горивен регулатор. :)Само че не си обяснил баш кви са гърмежите, при мен в следствие на хиперналягането в горивната рейка разхода беше отишъл на около 15/100 и хем не вървеше, хем задната врата, задния номер, задната броня винаги ми бяха в сажди и при повече ръчкане като не смогне да изгори всичкия бензин от температурата се запалваше нейде из гърнетата. :drunk: Възможно е и да е делкото при теб, щом колегата е имал такъв проблем със същата кола - погледни си делкото да не са ти се разхлабили болтовете и да ти е избягала центровката на запалването?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ,колата я закарах на диагностика. Човечеца прегледа по 2 пъти всички видове датчици,ламбда сонда,регулатори, делка,бубина,свещи (купих нови БЕРУ),дистрибуторни капачки,палци и прочеее. Каза ,момче всичко живо работи на 6+ не е проблема във тоците. Като я ударихме със страбоскопа,се оказа ,че има нулево предварение по зададено фабрично 12 градуса. Демек трябва да има предварение ,а колата ми няма никакво и за това гърми и трещи. Дадохме максималното предварение от делкото което беше 5 градуса и ни свърши мястото за въртене на делкото. колата запали,работи що годе добре,но пак не се реже както преди.Разглеждайки симптомите които има: странно виене и пречукване от ангренажната кутия,изместена центровка не от делко а от ангренажната група ,стигам до следните изводи:1) Прескочил зъб на ремъка ,коеот не обяснява странното виене и чукане от ангренажната група2) Разбито ангренажно колело на коляновия вал(което незнам на шпонка ли е или е със излята такава върху него) ,откъдето се измества центровката и обяснява странното чукане от ангренажната група+изхвърлянето на ремъка на края на горното зъбчато колело.П.П. Как ви се струват моите разсуждения,някой имал ли е проблем със ангренажното колело на коляновия вал?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мразя да повтарям по два пъти едно и също, ама виж първото ми мнение в темата и този път не обяснявай как всичко е перфектно, а просто презацепете ремъка както трябва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва хондю, ако ти е прескочил ремъка колкото и да въртите делкото няма да има файда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Как ви се струват моите разсуждения,някой имал ли е проблем със ангренажното колело на коляновия вал?

На коляновия вал - не. Там е шпонка. Имало е случай обаче със превъртяла ролка на разпределителния вал, тъй като на нея шпонката е част от отливката на зъбчатката, а самата тя е щампована на 3 места за тва нещо дето се надява в разпределителния вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...