Jump to content
Dimteam

Подсведка на дисплея за дневния километраж на Акорд 6-та.

Recommended Posts

Предварително се извинявам че пускам отделна тема , но вече два пъти писах в темата за Акорд и там никой не ме отрази. Та проблема е че преди няколко дни ми умря подвсетката на дисплейчето за дневния километраж. Сменя ли се само осветлението или трябва целия дисплей да се смени ? И как става самото сваляне на уредите ? Ако някой го е правил ще го помоля по-подробно да ми обясни как се свалят уредите! И трябва ли задължително да махам волана ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като никой не те отразил да споделя нещо което няма да ти помогне, но поне може да ти вдъхна надежда.Една вечер си паля колата и с ужас установих, че не ми работи половината подсветка на климатроника и то в частта където е часовника. През целия път, тъй като бързах за някъде, погледа ми бе все към часа, но естествено не го виждах. После се прибрах и споделях с един познат, че не ми свети там и осветлението на пепелника и вече е настъпил момента да сменя някоя друга крушка. И в този момент тръшнах капачето на пепелника и о чудо - светна подсветката на часовника (климатроника).Така че най-вероятно трябва да смениш само някоя крушка, но как се маха таблото не знам. Дори един път бях се амбицирал да го правя по друг повод, но се отказах за да не счупя нещо.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя малко да едитна снимката

Публикувано изображение

 

Като цяло ще карам по спомени, а и колата не е при мен за да погледна:

- първо се справяш с трите винта над километража (с кръгчетата)

- следват коповете от лявата страна като първо махаш капачето от страни за бушоните и бъркаш за да разкачиш буксите и избутваш бутоните (без този за регулиране на фаровете) за да не надраскаш таблото.

- след като махнеш бутоните за круиз контрол и за заден габарит за мъгла, дърпаш средния. Откачаш буксата и зад него има още един "скрит" винт.

От долната страна имам спомен, че имаше винт но не съм сигурен затова погледни. Всичко друго е на щифтове. Внимавай с въздухопроводите защото са на две части, внимателно откачи пластинките които са за насочване на струята.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега за изчерпателния отговор! Единствено не видях да си споменал дали ти се е наложило да махнеш волана при свалянето на уредите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти пречи волана :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...