koeva1956 0 #1 Публикувано 14 Декември, 2010 Имам Хонда сивик 1995г. англичанка. От месец издава странно бълбукане след спиране . Чува се откъм радиатора на парното. На всичкото отгоре сега и парното не топли добре. Колата не загрява, термостата отваря и затваря, не се губи течност от разширителния съд ,радиатора е пълен и в него няма мехури. Някой може ли да ми каже какво е това и как може да се отстрани? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2 Отговорено 14 Декември, 2010 с газова уредба ли си? - ако отговора е да - ще сменяш мембрани на изпарителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 14 Декември, 2010 А ако отговора е не, скоро ще сменяш гарнитура на главата .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 14 Декември, 2010 (Редактирано) Или пък най- лошото: задръстено парно (май доста често срещано при англичанките), скъсано жило на кранчето, заяла клапа на радиаторчето на парното . Ама недай си боже да е нещо от тези. По добре да се смени двигателя първо Редактирано 14 Декември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #5 Отговорено 14 Декември, 2010 На 14.12.2010 г. at 21:28, 'teror1sta' написа: Или пък най- лошото: задръстено парно (май доста често срещано при англичанките), скъсано жило на кранчето, заяла клапа на радиаторчето на парното . Ама недай си боже да е нещо от тези. По добре да се смени двигателя първо Ама тези габровци верни на хумора. Хахахах. преди да преминеш към стъка последна-твоят ад или поскоро твоят рай. Първо колко километра на ден я караш, второ редовно ли проверяваш течноста в радиятора имаш ли газ тежак ли ти е кракът. Не видях от кой регион си но се иамш някоя баир, 10 километра дълаг. Напания яко по него след якото каране, веднага спри и виж дали не излиза вода от преливното казанче, това е ясен признак гарнитура. Но бълбукането е ясен признак че няма вода в охлаждащата инсталация. А причината да я губи тая вода са много, връзки на водата на газовото и бензиновото охлаждане, така наречените т-тки, маркучите да сълзятм и връзките или мощуците на съмият изпарител, радиатора да тече, или радиатора на парното ИЛИ ВОДНАТА ПОМПА. дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 14 Декември, 2010 На 14.12.2010 г. at 21:28, 'teror1sta' написа: Или пък най- лошото: задръстено парно (май доста често срещано при англичанките), скъсано жило на кранчето, заяла клапа на радиаторчето на парното . Убий ме, нямаше да се сетя, че от скъсано жило или заяла клапа ще бълбука .. По тая логика и цяло лято като е затворена клапата, трябва да си бълбука течността .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 14 Декември, 2010 (Редактирано) малка поправка: колегата имаше предвид " газовото и бензиновото затопляне " То това ми е ясно че няма да се сетиш. Ако е съвсем леко отворено кранчето се получава точно така. Остава въздух в радиаторчето и не може да излезе понеже потока на вода е малък и си бърбочи от време на време. Също няма парно. Също това с църкането се чува почти винаги ако ти е запушен радиатора. при положение че не духа топло е твърде вероятно .... може би .... има много малка логика нали Ама все пак е по-вероятно да е гарнитура при положение, че водата не намалява, колата не прегрява, от заминала гарнитура няма да има парно бухахаха(при положение че радиатора е пълен) и т.н. Аз все пак заради това писах направо да се сменя двигателя. Редактирано 14 Декември, 2010 от teror1sta 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове