Jump to content
koeva1956

Странно бълбукане

Recommended Posts

Имам Хонда сивик 1995г. англичанка. От месец издава странно бълбукане след спиране . Чува се откъм радиатора на парното. На всичкото отгоре сега и парното не топли добре. Колата не загрява, термостата отваря и затваря, не се губи течност от разширителния съд ,радиатора е пълен и в него няма мехури. Някой може ли да ми каже какво е това и как може да се отстрани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с газова уредба ли си? - ако отговора е да - ще сменяш мембрани на изпарителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако отговора е не, скоро ще сменяш гарнитура на главата .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или пък най- лошото: задръстено парно (май доста често срещано при англичанките), скъсано жило на кранчето, заяла клапа на радиаторчето на парното . Ама недай си боже да е нещо от тези. По добре да се смени двигателя първо :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 14.12.2010 г. at 21:28, 'teror1sta' написа:

Или пък най- лошото: задръстено парно (май доста често срещано при англичанките), скъсано жило на кранчето, заяла клапа на радиаторчето на парното . Ама недай си боже да е нещо от тези. По добре да се смени двигателя първо :D

Ама тези габровци верни на хумора. Хахахах. преди да преминеш към стъка последна-твоят ад или поскоро твоят рай. Първо колко километра на ден я караш, второ редовно ли проверяваш течноста в радиятора имаш ли газ тежак ли ти е кракът. Не видях от кой регион си но се иамш някоя баир, 10 километра дълаг. Напания яко по него след якото каране, веднага спри и виж дали не излиза вода от преливното казанче, това е ясен признак гарнитура. Но бълбукането е ясен признак че няма вода в охлаждащата инсталация. А причината да я губи тая вода са много, връзки на водата на газовото и бензиновото охлаждане, така наречените т-тки, маркучите да сълзятм и връзките или мощуците на съмият изпарител, радиатора да тече, или радиатора на парното ИЛИ ВОДНАТА ПОМПА. дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 14.12.2010 г. at 21:28, 'teror1sta' написа:

Или пък най- лошото: задръстено парно (май доста често срещано при англичанките), скъсано жило на кранчето, заяла клапа на радиаторчето на парното .

Убий ме, нямаше да се сетя, че от скъсано жило или заяла клапа ще бълбука .. :D По тая логика и цяло лято като е затворена клапата, трябва да си бълбука течността .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малка поправка: колегата имаше предвид " газовото и бензиновото затопляне " :D

 

То това ми е ясно че няма да се сетиш. Ако е съвсем леко отворено кранчето се получава точно така. Остава въздух в радиаторчето и не може да излезе понеже потока на вода е малък и си бърбочи от време на време. Също няма парно.

Също това с църкането се чува почти винаги ако ти е запушен радиатора. при положение че не духа топло е твърде вероятно .... може би .... има много малка логика нали :D

 

Ама все пак е по-вероятно да е гарнитура при положение, че водата не намалява, колата не прегрява, от заминала гарнитура няма да има парно бухахаха(при положение че радиатора е пълен) и т.н. Аз все пак заради това писах направо да се сменя двигателя.

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...