Jump to content
bis

Централно заключване за Хонда HR-V

Recommended Posts

Колеги, здравейте и от менот скоро съм собственик на Хонда HR-V, и за в бъдеще ще споделям опит и знания с вас.Прекрасен автомобил, но това е за друга тема.С ключовете имаше едно дистанционно на което пише HONDAно не прави нищо, на стъклата има надписи immobilizer .Въпросът ми е дали има такова нещо като фабрично централно заключване с дистанционно или фабрична аларма ?За момента не ме притеснява, че това не работи, а по-скоро, че някой ден може да не мога да запаля колата.Някой от вас има ли опит с това или да знае, добър алармаджия в софия, който да разбира от Хонди ?лек ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да up - нем темата! Аз имам същия проблем. Централното не работи нито при заключване на шофьорската врата, нито при натискане на бутоните от дистанционното. След като се поразрових и намерих ръководство за ремонт и там всичко друго на Английски за Харвито открих няколко теста. Първо открих контролния модул(бял зад бушоните в купето се намира), след това забелязах че буксата е с 14 pin-а, което означава че има Keyless remote control( тази без е само с 6). След това направих 2 теста за отключване и заключване(по-точно 2 теста) и видях че вратите се заключиха и отключиха "централно". Да но всичко стана с отворена шофьорска врата и незнам дали и тя щеше да се заключи(предстои ми да пробвам скоро време!) Та пише в ръководството че ако тестовете работят то модула на централното е сдал багажа. Да но аз го отворих и видях че е като нов, няма чернилки спукани писти или нещо такова и се чудя какво да го правя... Имам и тестове за всяка машинка поотделно и предстои да направя теста за шофьорската врата, но не знам дали това би имало нещо общо с модула!? Ако някой има опит в тази насока нека го сподели! Благодаря!!! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа гледам че никой не пише та пак се мъчих сам, тъй като двете букси на машинката на шофьорската врата не са на перфектното място за да ги видя и си мислех че всичко е наред, но не е! Кабелите на 3-пиновата букса, която предава информацията от машинката към модула(тоест при заключване и отключване с ключа да заключи/отключи всички врати) бяха скъсани... след като ги свързах всичко си дойде по местата относно централното заключване/отключване. Но дистанционното все още не работи... Лампичката му светва, но не работи.. Пробвах (преди да оправя централното чрез ключа) едно обучаване от сервизното ръководство, но не сработи.. Дано да е имало нещо общо с предишния проблем и като пробвам сега да се получат нещата! Публикувано изображение Ако някой го интересуват тестовете или пък нещо друго свързано с техническо ръководство за Honda Hr-v да пише Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная за какви тестове говориш.По принцип централното е не много сложна система.Като гледам схемата електрониката е елементарна,само сигналите за отключено,заключено от към ключалките е по-странно,защото модула има диагностика.Отделно от опита ми е желязна електрониката ,така че или лош контакт,или скъсани кабели в гумените маншони на пантите или някой вариации.Приемника и предавателя се проверява с малко по-специализиране техника,но централното трябва да работи и само от ключалката на шофьора.Не се пише много по темата ,защото на практика не се чупи.Дистанционните се продават в Ибей за без пари,обучението го пише в менюела или през тестера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз съм новобранец с Харви. И имах подобна дилема с въпросните сиви дистанционни, с два бутона - отключен и заключен катинар. Швейцарският немец, който ми продаде колата, ми твърдеше, че никога не ги е ползвал (за това мога да му вярвам, няма кой да краде там, особено горе в планината на 70 км от Цюрих на никой не му и хрумва). Та му повярвах, че трябва да работят двете дистанционни и им смених и батериите за всеки случай, въпреки че светодиодът мигваше при всяко натискане на някой от двата бутона, т.е. има ток. Да, ама не, нищо не става с това централно - не реагираше. А иначе с ключ от шофьорската врата - отключва и заключва всичките общо три ключалки. От което си извадих извода, че все пак централното работи, а нещо им има на тия дистанционни. В крайна сметка така и така си бяха излишни за ползване, та като сложих алармата, тя си е вързана с централното и тези две сиви кутийки си ги оставих за спомен. Алармаджията (ако някои иска да му става клиент ще му дам контакти, в Белите брези е, на ул. Нишава) вика, че имал няколко такива, нямало смисъл да се мъчи да ги оправя защото незнам си що, нямало смисъл. И то си е така де, като си сложиш аларма, вързана с централното, за какво ти е дистанционно само за централно?Не помагам особено много, от жички и модули не разбирам, но реших да споделя, понеже и на мен ми се случи такова чудене. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко със закъснение, но:Същият проблем като вашия, когато закупих моето хр-в. След смяна на батерии и стандартните опити да си оправим проблема сами, реших да отида при добър майстор който познавам за тази цел.Обясних му за проблема (диода отпред свети, отключване няма) и го помолих направо да ми сложи ново централно. Той ме изгледа учудено и каза да оставя колата и ключа за да разбере къде е проблема. Обади се няколко часа по-късно и ме извика (работя на 100 метра от него). Централното ми работи чудесно, но дистанционното ми е потапяно във вода. Бе замерил всичко в него и откровено ми каза, че може и да се опита да го ремонтира, но не вярва да заработи отново, понеже нито разполага със схеми на платката, нито е сигурен дали предавателя не е изгорял и той. Аз така или иначе бях решен да си сложа ново централно (не аларма, само модул за отклюване и заключване) и заръчах да ми го постави. 50 лв мисля, че ми взе за всичко (или 55, не помня с точност).Относно на въпроса за чипа: чипа (така наречения имобилайзер) е в ключа. Моето дистанционно го изхвърлих в коша :)/> За щастие имам 2 ключа, че на предната ми хонда бях само с един и копирането на ключа и ми излезна 120 лв.Дано съм ви бил полезен колеги, желая ви много безаварийни километри.Поздрави,Ради

Редактирано от pagubg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , относно имобилаизера , преди седмица питах един ключар дали имам имобилайзер и колко ще струва направата на втори ключ той ми каза е правим разбира се около 60 евро ( намирам се в кипър) но дай да го сканирам да ти кажа със сигурност , взе ключа ми и го сложи в една машинка и ми каза : сори колега ама имаш чип а такъв тип ключ ще ти направят само в хонда ... по мой сметки от хонда ще искат около 200 евро + 50 за програмиране :) така че колеги пазете си ключовете ако нямате резервен като мен :) надявам се да съм бил полезен ! поздрави :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо.Копира си се без проблем...само трябва подгодящия универсален рийдър или Хонда кеймекър софтуер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем в бг може би но тука им е сложно малко индианци си падат , а кой има хонда кеймеикър в бг ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам втори кл. и затова си направих резервен /обикновен/ за 10лв.който освобождава волана.Иначе с чип ми казаха около 100лв и аз се отказах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...