Jump to content
pumata_dp

Какъв антифриз да сложа на 1.6 втек

Recommended Posts

Колеги какъв антифриз да сложа на сивик 1.6 втек 5ген седан,Червен или Син? И ще съм много благодарен ако някои ми каже модификацията на двигателя ми Д16....?????? При наливането само през разширителя ли да сипвам или направо през радиатора?????

Благодаря предварителноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През радиатораЗа модификацията на двигателя,то на блока си пише

Редактирано от kleni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това, което съм чел, цветът на антифриза определя неговата трайност. Дали ще трябва сменяне след година-две (при син/зелен) или след три-четири (при червен). Важното е да не се смесват и да не се налива САМО антифриз. Винаги в съотношение с вода. След като източиш системата от пробката на радиатора и я затвориш, отваряш и наливаш директно в гърлото на радиатора, няма никакъв проблем. След като достигне съвсем до горе можеш да допълниш до максимума в разширителния съд. Важно е след това да завъртиш капачките и на двете и да оставиш колата да загрее, след което да допълниш в радиатора като колата изстине. Така трябва да повториш 1-3 пъти за да си сигурен, че нивото в радиатора е до горе. Казват, че системата се самообезвъздушава след като загрее няколко пъти и след всеки път допълниш. Хубаво е нивото на течността да е максимално до горе в радиатора, защото въздухът е предпоставка за корозия. Принципно има пробка за обезвъздушаване, но до сега не съм виждал някой да я ползва. Успех!П.П.: Аз ползвам зелен антифриз.

Редактирано от ShEfA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията колегиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може след като напълниша радиатора да си допълниш повечко течност в разширителя, радиятора след това си дърпа от там необходимото му количество за да се допълни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е важна и марката и качеството на антифриза, не само цвета. Защото много от антифриза на пазара е без антикорозионни добавки в него. Иначе синия и зеления антифриз се водят на минерална основа, а жълтеникавите и червените на цвят - синтетични. Червените антифризи, се препоръчват за коли с алуминиев блок и радиатор, поради по-доброто предпазване от корозия и дълготрайност.

 

Най-добрия избор ще си остане винаги червения, но истински антифриз, а не Кауфландския тип - на цвят червен иначе 5 литра за 6 лева.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е да не се смесват и да не се налива САМО антифриз. Винаги в съотношение с вода. След като източиш системата от пробката на радиатора и я затвориш, отваряш и наливаш директно в гърлото на радиатора, няма никакъв проблем.

Ако го източиш стария само от кранчето на радиатора имай предвид, че все още има доста от него в блока и пътищата. Не е зле да се източи от специалния за това дренажен болт, или поне да се промие системата, преди да се сипе новия антифриз.Ако например до момента колата е карана с неорганичен антифриз, има опасност след зареждане с органичен да се получи теч. Това е заради различния тип инхибитори в двата типа антифризи..
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motul -Inugel това си слагам само.Някой го наричат "сиропа" :)Скъп,препоръчва се за алуминиеви блокове с висока точка на кипене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...