Jump to content
Doomwisher

Мнения за Прелюд 2.0

Recommended Posts

Привет на всички!

Това ми е първия пост тука! Запознат съм с достойнствата на марката Хонда и отдавна съм и фен. Наясно съм че тези коли се чупят рядко и много вървят. Търся Хонда с спортен дух и затова съм се спрял на Прелюд BB3 F20A4! Нямам възможност на този етап възможност да си позволя с H22A2 мотор затова съм се спрял на F20A4 мотора. За съжелене ще се лиша от най-характерната черта на Хонда, а именно VTEC-a. Със сигурност има други подобни теми, доста съм чел за всички хонди в форума. Не ми предлагайте други теми от този род, защото най-вероятно съм ги прегледал вече. Искам да открия отговори на някой въпроси които ме тормозят относно този автомобил!

Аз търся кола с която да се различавам от другите. Практичност, надеждност и спортен дух!

Интересува ме дали Прелюдите се произвеждат в Япония? Какъв е реалния разход в градски и извън градски условия? Чувал съм че, често гният (особенно веждите). Имам ли шанс да намеря негниещ ексемпляр? Под "негниещ" имам предвид изцяло да не гние дори и от долу! Има ли значение кога е произведен автомобила що се отнася до ръждата (като например тези които са 96г. по-трудно ли гният от по-старите)? Наясно съм че, с 133 коня няма да летя по пътя, но като за начало ще са ми добре. Обаче като се познавам в един момент няма да ми стигат тези коне. Има ли потенциял този мотор за подобряване БЕЗ ДА СКЪСЯВАМ ЖИВОТА НА МОТОРА? Имам предвид просто чрез генерация, интейк и т.н. , а не турбо, чипове и всякъкви други неща които влияят по-директно на мотора.

Направил съм си сметката много добре! Цената на колата не ме интересува толкова, готов съм да закупя един запазен ексемпляр и веднага след това да сменя всички консумативи (ремъци, филтри, масла, спирачни дискове, накладки и т.н.) Наясно съм че, колата ще гори бая, но смятам че мога да си го позволя. За мене е много важно да знам дали мога да разчитам на КУПЕТО на Прелюда, че много ме притесняват заради това гниене.

 

Ще съм ви много благодарен за мненията! :)

 

П.С. : Моля там където е с големи букви и е с одебелен шрифт да не се тълкува като, говорене на висок тон или нещо от сорта. Това са просто неща на които бих желал да обърнете особенно внимание!

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам всички Прелюди се правят в Япония. Разхода който дават в сток вариант е 10-11 градско и 8 на дълъг път (или поне моя е толкова). Имай предвид че BB3 не е за състезания, не са особено пъргави на старта но пък кефа който дават от карането е несравним! От мотора могат да се извади още някой друго конче... до колкото знам колегата JeepersCreepers я беше направил бая да понавървява от колектори, валове, интейк, генерация и... не знам може и някоя друга магийка да и е правил, но подробности нека той сподели!п.п. а относно ръждата няма значение кога е произведен а има значение дали е добре поддържан!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението колега! Да и аз съм чувал за JeepersCreepers и когато пуснах тази темичка тайно се надявах той да даде едно мнение относно F20A4 и неговия потенциял. Разбира се не искам да го настигам или нещо от сорта, но просто да сподели може би някой магийка негова си там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм видял прелюд да не гние, то изобщо май няма такава кола. Все пак прелюдите са стари коли и е нормално, даже е нищо това гниене по веждите. Не е толкова скъпо да се оправи, ако ти е такава болка.Най-лесно е да си вземеш H23A , вместо да правиш F20A. Това че H23 не са здрави двигатели е някакъв Бг мит. Много зависи от това как се е поддържала една кола, а главно в България внасят каруци, които бързо здават багажа. Ето защо и тук се говори, че не са хубави двигатели и че H22 е някаква манна небесна. H22 е по-хубав единствено с това , че има Vtec. Но ако на H23 сложиш глава от H22 ще извадиш най-голяма мощност със сравнително малко разходи.Порови се из http://www.preludezone.com/ , има интересни теми за най-различни проекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имате ли представа дали волана на 5 ген става за 4 ген, заштото на 4 генерация ми е много грозен и голям (мяза на тава :) ) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро няма да имаш Прелюд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А попринцип дори и да взема някой Прелюд с малко ръждица има ли начин да се спрявя с нея веднъж за винаги или борбата с ръждата е обречена на неуспех?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купетата на Прелюдите са поцинковани. Най-много да се появи ръжда на задните вежди. Оправяш ги веднъж, и забравяш.Това е кола за удоволствие. Ако искаш спортна кола - вземи си CRX, или каквото и да е друго но да е VTEC.Успех с избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купетата на Прелюдите са поцинковани. Най-много да се появи ръжда на задните вежди. Оправяш ги веднъж, и забравяш.Това е кола за удоволствие. Ако искаш спортна кола - вземи си CRX, или каквото и да е друго но да е VTEC.Успех с избора!

С този пост малко ме успокои, относно ръждата. Замислял съм се и за CRX и за Civic с Втек, но не ми допадат нещо. Прелюда е колата която търся. В смисъл че, колата е сравнително функционална има съвременен и спортен вид. Като цяло на мен ми е на сърце този тип коли като: Mitsubishi Eclipse, Toyota Celica, Honda Prelude тези коли са в класа на евтините спортни коли. Еклипса харчи много пък Селиката 1.8 е спъната (говоря за Селика T20) а 2.0 Селика 175 коня е много добра и като вървеж и като качество на мотора (все пак 3S-GE), но с мойто каране ще отивам на 15л/100км, а и данъка ще го плащам с термометър в задника. Еклипса има добра визия, както и Прелюда, но Еклипса е ужасен от вътре, докато Прелюда блести с отлично табло и седалки (като изключим волана който мяза на лиген !!! ). Еклипса харчи най-много от изброените коли, а далеч не е толкова бърз, защото тежи ужасно много. Мисля че Прелюд 133 коня бие Еклипс 147 коня в сток състояние.И в крайна сметка се спрях на Хондата! Не искам да се хвърлям в дълбоките води, не съм манияк толкова на високите скорости, затова реших да е F20A4 мотора. Тъпото е че този мотор не е Втек, но мисля че F20B6 на Акорд 147 коньов SOHC e Втек и мисля че главите пасват (ако бъркам поправете ме). Иначе H22A2 е хубав мотор, но е прекалено рядък и да намеря такъв или ще е с десен волан или ще е автоматик, а ако намеря с нормален волан и ръчка цената ще е "добра" а и подръжката на този мотор със сигурност ще е по-скъпа, както и разхода с около 2-3 литра по-голям! Да не казвам голяма дума, но смятам че 133 коня ще са ми достатъчни, а ако случайно греша,ще си потърся някой Втек глава и с генерацийки и интейк ще и качим някое конче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20А4 е чудесен мотор, и ти гарантирам че е уникално здрав. Няма да имаш никакви грижи, ако му сменяш маслото редовно. Не се плаши от високи обороти. Има добър въртящ момент. Спокойно си караш с 200км/ч на магистралата и е особено подходящ за дълги пътувания. Ако го караш с 110км/ч може да достигнеш разход от 6л/100км (аз съм го правил). Ако го караш със 200км/ч - 20л-25л/100км !!!

 

За Prelude като качества няма какво да кажа, освен че е най-здравата кола която съм карал през живота си. Има всички необходими екстри за един съвременен автомобил, и доставя несъизмеримо удоволствие от шофирането.

 

ps: Ето част от постиженията ми с моя Prelude F20A4

Редактирано от paRADOx
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20А4 е чудесен мотор, и ти гарантирам че е уникално здрав. Няма да имаш никакви грижи, ако му сменяш маслото редовно. Не се плаши от високи обороти. Има добър въртящ момент. Спокойно си караш с 200км/ч на магистралата и е особено подходящ за дълги пътища. Ако го караш с 110км/ч може да достигнеш разход от 6л/100км (аз съм го правил). Ако го караш със 200км/ч - 20л-25л/100км !!!

 

За Prelude като качества няма какво да кажа, освен че е най-здравата кола която съм карал през живота си. Има всички необходими екстри за един съвременен автомобил, и доставя несъизмеримо удоволствие от шофирането.

 

ps: Ето част от постиженията ми с моя Prelude F20A4

 

 

 

 

Браво колега. Добре ти върви колата! Инвестирал ли си в спортно окачване и стрът барове? И какви други жокери имаш в колата? Защото мисля че на къси разтояния трудно се бие D16 VTEC ако Людеца ти е сток.

Иначе най-здравата кола която съм карал аз е 4 ген. Сивик, още като бях малък и не разбирах от коли и двигатели си я режех, че и беше с D16 109 коня мотора, тази кола почти не се поддържаше и като я продадох беше на 350 000 км и гледам новия собственик още си я кара и то все едно кола не е виждал. Какво ли не преживя тази кола карах я с има няма 1 литър антифриз и никога не ми е загрявала, масло не съм и сменял хич, и съм я рязъл до 7к оборота на студен мотор ... (прости ми боже не знаех какво правя). От там съм запознат с голямото сърце което имат Японските автомобили и ако изключим някой издънки на Тойота с VVT-i и Ванкеловите горелки, японските мотори са си номер 1. За това в първия ми пост нямаше въпрос относно издържливоста на двигателите на Прелюд. :lol:

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@'Doomwisher' Жокерът е само зад волана! !!!(Колата ми е stock)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,не го приемайте като заяждане, но топлата вода вече я открихме:oсигорно за 5 път пиша че на ф20 могат да се правят много подобрения включително и глава отф20б6 става 150коня, а за да е по голям филма ставт и главите от х22,като колата не отстъпва като вървеж на х22 сток примерно,прелюда може да се прави много просто хората правеши прелюди са много малко

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,не го приемайте като заяждане, но топлата вода вече я открихме:Dсигорно за 5 път пиша че на ф20 могат да се правят много подобрения включително и глава отф20б6 става 150коня, а за да е по голям филма ставт и главите от х22,като колата не отстъпва като вървеж на х22 сток примерно,прелюда може да се прави много просто хората правеши прелюди са много малко

Това звучи много добре! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мятай се на един в последствие всичко е възможно.Никой в този форум не си кара прелюда сток.Така или иначе трябва да си готов да наливаш в колата.Този модел е вамп-смуче яко

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не търси практичност в модела...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Карам Prelude 4 ген вече 1 г и нещо и несъм пипнал нищо по двигателя , масло Не гори. Смених си всички консумативи. Ремъци ангренажни , пистови , ролки , водна помпа и ми излезна всичко към 400 лв с работата. Супер мн съм доволен от колата , страхотен кеф. И да ти кажа явно съм изкарал късмет с мойта като е купих беше ми готова с спортния волан и OZ Racing джанта :D Отностно раждата да и мойта леко е почнала да гние по веждите и горе на люка. Не се замисляй напрао взимай машината няма да збърка6 :D Успех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой в този форум не си кара прелюда сток.

Ако е така, то аз съм единствения стоков :D Прелюд и практичност - Ха-ха-ха. Той е всичко друго но не и това! Да знаеш, че е кола за двама. Трима или четирима само до кварталното кафе, иначе става кошмар. Сега ще кажат някои хора как са ходили до... не знам си къде четири човека, но нима им е било комфортно? Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой в този форум не си кара прелюда сток.

Ако е така, то аз съм единствения стоков :D Прелюд и практичност - Ха-ха-ха. Той е всичко друго но не и това! Да знаеш, че е кола за двама. Трима или четирима само до кварталното кафе, иначе става кошмар. Сега ще кажат някои хора как са ходили до... не знам си къде четири човека, но нима им е било комфортно?
ДА напълно си прав отностно возенето на повече от 2 4овека з теб. отзад е доста тясничко и ако отпред човека е по висок ще му опират коленете на таблото.От личен опит го знам близо 40 км разстояние съм возил. Иначе си гот отзад поне моя модел е с разделението и се чувстваш сеено си болид на седалката от всякъде си затиснат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи за 4-та или 5-та ген :D в 5-та има къде къзе повече място 2 каки без проблем се качват :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако все още си търсиш прелюд ето едно предложение http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11290278980754054&f1=details х22а2 със 4ws и е със новия волан с airbag и не е като тава :honda: колата е напълно обслужена на мой познат е , карал съм я около 2 месеца заслужава си :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако все още си търсиш прелюд ето едно предложение http://nfs.mobile.bg...4054&f1=details х22а2 със 4ws и е със новия волан с airbag и не е като тава :honda: колата е напълно обслужена на мой познат е , карал съм я около 2 месеца заслужава си :(

 

Дата на производствоавгуст 1996 г.???????Това не е ли модела преди фейслифта през 94г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дата на производствоавгуст 1996 г.???????Това не е ли модела преди фейслифта през 94г.

 

Определено не е 96-а. Наскоро гледах един в mobile.bg - беше обявен като дата на производство 09.1998 и първа регистрация 2000 г. (на РЕАЛНИ 49 000 км) :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм виждал дата на производсто 1993 със първа регистрация 2001. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой в този форум не си кара прелюда сток.

Ако е така, то аз съм единствения стоков :D ...
Ама изобщо не си единствения :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е явно вече сме трима, не че идеята не живее в галавата ми постоянно, но от където и да се почне все са нужни 600 ++ :D (като не става дума за гърне от Илиенци и сини пръскалки :D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа с още една стоковица :P А относно въпроса на колегата, карам трета година прелюд 5-та с 2.0 мотор, абсолютно никакви проблеми, единственото което съм "правил"е редовна смяна на ремъци, масла и други консумативи, колата е нечовешки здрава и от към мотор, окачване и интериор.Материалите са качествени, колата ми е 10 годишна, салона е като нов.Определено, както казаха колеги по-горе, прелюда далеч не е практичен автомобил, не е икономичен, не е и най-бързия, но Удоволсвието от шофирането...Малко са новите автомобили, които могат да ти донесат дори частица от кефа, който се изпитва при карането на Прелюд, бил той 3-та, 4-та или 5-та генерация.Изключително подходящ за дълги преходи, иска ти се да пътуваш още и още.А по въпроса с модификацията, избора е лично твой, но моят съвет е да гледаш Н22 мотор, харчи почти като Ф20-ката, а е коренно различен!Ако в момента ми беше на дневен ред купуването на прелюд, несъмнено щях да търся запазен фейслифтов 3-та генерация, 140-150 к.с. с 4ws :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по въпроса с модификацията, избора е лично твой, но моят съвет е да гледаш Н22 мотор, харчи почти като Ф20-ката, а е коренно различен

....Че и по-малко.Да внесем пояснение че при Прелюд (и не само) колкото е по-мощен мотора,толкоз по-малко харчи.Ако Прелюд беше животно при тия хатактеристики щеше да оцелее само х22 както е при естествения подбор в природата-оцелява най-силния спрямо разходите си (калории,бензин) ...Да живеят биологията и математиката..:) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...