Jump to content
Kobayashi

Спортни колектори за F20A4

Recommended Posts

Здравейте!Търся за един приятел спортни колектори за F20A4 Prelude 4 Ген. но не мога да намеря. В Ebay има за F22, но не мисля че стават (така ми излгежда). А и съшо така ме интересува дали генерация на 60мм е добре за такава кола? Аверчето мисли да обнови цялата изпусквателна система като се почне от колекторите и се завърши с хубаво право гърне. Това дали ще доведе до подобрявяне на мощноста на колата?Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има разбира се,също стават и от Н23,само премества ламбдасондата по назад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз разбрах че ставали за всички Non-Vtec на Prelude, ама просто не отбелязват F20 като таг в ebay, защото го имало само за европейския пазар, а и рядко ги тунинговат. Ще вземем за H23 ако не го напаснем ще влезе в подфорум "Продавам части и аксесоари" :beer:

Редактирано от Kobayashi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Н23 стават без напасване, само трябва да се удължи кабела на ламбдасондата. Аз съм с такива и ако не се лъжа вътрешния им диаметър беше 55 мм, поради което си оставих същата/сток/ генерация назад, а накрая сложих спортно гърне тип муфлер. Има доста голям ефект, който не идва от по-големия диаметър на тръбите, а от модела на колекторите, който е 4-2-1. Хубаво е да се комбинира и със спортен филтър :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаи споко ,аз едно време карах моята Ф20ка с колектор от ф22 но 4-1,доста добре тичаше колицата,а бях с 55мм генерация която е повече от добре за този мотор !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаи споко ,аз едно време карах моята Ф20ка с колектор от ф22 но 4-1,доста добре тичаше колицата,а бях с 55мм генерация която е повече от добре за този мотор !

60мм ще и додат в повече нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да няма смисъл от 63 да ти е тръбата на този мотор.задното гърне няма проблем,но тръбата ако е толкова голяма ще ти трябва сериозен ъпгрейд за да не ти пада скороста на газовете.С 63мм става вече голяма за леко модната кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-добре да си намериш от х23 .Ще излезе по-евтино и ефекта ще е същия.Мисля ,че входящите също пасваха х23>ф20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с изпускателен от Н23 и назад генерация на 63 мм в това число и крайното гърне. Не е проходно, а правено, но пак доста шуми. Мотора ми е Ф18А3. Определено има ефект.Днес се дърпахме с един Голф двойка ГТИ 8 клапанов и до 120 вървим заедно, а след 120 го минавам като спрял.Преди да смена генерацията същия Голф, на същото място ме биеше убедително още от старта, а след 80-90 се отдалечаваше още по-бързо. Днес при първия старт той беше с още 1 човек в колата /не повече от 70 кг/ и още от старта бях с половин кола пред него, а след 100 направо го разбих. Аз дори си помислих, че си прави ташак. В събота слагам и смукателен колектор от Н23.

Редактирано от Accord F18A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с изпускателен от Н23 и назад генерация на 63 мм в това число и крайното гърне. Не е проходно, а правено, но пак доста шуми. Мотора ми е Ф18А3. Определено има ефект.Днес се дърпахме с един Голф двойка ГТИ 8 клапанов и до 120 вървим заедно, а след 120 го минавам като спрял.Преди да смена генерацията същия Голф, на същото място ме биеше убедително още от старта, а след 80-90 се отдалечаваше още по-бързо. Днес при първия старт той беше с още 1 човек в колата /не повече от 70 кг/ и още от старта бях с половин кола пред него, а след 100 направо го разбих. Аз дори си помислих, че си прави ташак. В събота слагам и смукателен колектор от Н23.

Колега, дай някъкви отзиви за всмукателния колектор. Лесно ли пасва, трябва ли някъква доработка и най-вече има ли ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай някъкви отзиви за всмукателния колектор. Лесно ли пасва, трябва ли някъква доработка и най-вече има ли ефект?

Пасва без проблеми, няма нужда от никакви доработки, освен ако не си до толкоз педантичен, че искаш да управляваш "пеперудките" в колектора на Н23-ката. Моите ги оставих постоянно отворени. След смяната ми играеха оборотите от 700 до 2000 но се справих. Изчистих всичко дет що има по колектора - дросел, ЕАЦВ, смукача и накрая регулирах празните обороти и се оправи. Все още не съм я тествал както си трябва, защото ми капеше от някъде антифриз. Намерих един незатегнат маркуч на термостата и сега искам да вида дали е било от него, но определено има ефект особено в комбинация с изпускателните, генерацията и КиН конусен филтър. Между другото оставих дюзите от Ф18 -ката и смятам да сложа регулатор на налягането и да тествам при различно налягане как ще се държи. Сменяй смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти излезе това удоволствие...?(всмукател,изпускател)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням точно колко платих за окомплектования всмукателен колектор към 200 лв май беше и изпускателния заедно с назад тръбите, меката връзка на 63 мм и крайното гърне около 250 - 280 лв като имаш предвид, че имах резонатор. За гарнитури на 2-та колектора към 30 - 40 лв.За работа съм дал 50 лв в това число и 1 л. антифриз концентрат червен. Не го бях смятал но излиза, че съм дал над 500 лв. Дано жената не чете форума. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...