Kobayashi 5 #1 Публикувано 6 Декември, 2010 Здравейте!Търся за един приятел спортни колектори за F20A4 Prelude 4 Ген. но не мога да намеря. В Ebay има за F22, но не мисля че стават (така ми излгежда). А и съшо така ме интересува дали генерация на 60мм е добре за такава кола? Аверчето мисли да обнови цялата изпусквателна система като се почне от колекторите и се завърши с хубаво право гърне. Това дали ще доведе до подобрявяне на мощноста на колата?Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #2 Отговорено 6 Декември, 2010 има разбира се,също стават и от Н23,само премества ламбдасондата по назад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kobayashi 5 #3 Отговорено 6 Декември, 2010 (Редактирано) Да аз разбрах че ставали за всички Non-Vtec на Prelude, ама просто не отбелязват F20 като таг в ebay, защото го имало само за европейския пазар, а и рядко ги тунинговат. Ще вземем за H23 ако не го напаснем ще влезе в подфорум "Продавам части и аксесоари" Редактирано 6 Декември, 2010 от Kobayashi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #4 Отговорено 6 Декември, 2010 От Н23 стават без напасване, само трябва да се удължи кабела на ламбдасондата. Аз съм с такива и ако не се лъжа вътрешния им диаметър беше 55 мм, поради което си оставих същата/сток/ генерация назад, а накрая сложих спортно гърне тип муфлер. Има доста голям ефект, който не идва от по-големия диаметър на тръбите, а от модела на колекторите, който е 4-2-1. Хубаво е да се комбинира и със спортен филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 6 Декември, 2010 Слагаи споко ,аз едно време карах моята Ф20ка с колектор от ф22 но 4-1,доста добре тичаше колицата,а бях с 55мм генерация която е повече от добре за този мотор ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kobayashi 5 #6 Отговорено 6 Декември, 2010 Слагаи споко ,аз едно време карах моята Ф20ка с колектор от ф22 но 4-1,доста добре тичаше колицата,а бях с 55мм генерация която е повече от добре за този мотор !60мм ще и додат в повече нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 7 Декември, 2010 Да няма смисъл от 63 да ти е тръбата на този мотор.задното гърне няма проблем,но тръбата ако е толкова голяма ще ти трябва сериозен ъпгрейд за да не ти пада скороста на газовете.С 63мм става вече голяма за леко модната кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #8 Отговорено 8 Декември, 2010 Не е ли по-добре да си намериш от х23 .Ще излезе по-евтино и ефекта ще е същия.Мисля ,че входящите също пасваха х23>ф20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #9 Отговорено 8 Декември, 2010 (Редактирано) Аз съм с изпускателен от Н23 и назад генерация на 63 мм в това число и крайното гърне. Не е проходно, а правено, но пак доста шуми. Мотора ми е Ф18А3. Определено има ефект.Днес се дърпахме с един Голф двойка ГТИ 8 клапанов и до 120 вървим заедно, а след 120 го минавам като спрял.Преди да смена генерацията същия Голф, на същото място ме биеше убедително още от старта, а след 80-90 се отдалечаваше още по-бързо. Днес при първия старт той беше с още 1 човек в колата /не повече от 70 кг/ и още от старта бях с половин кола пред него, а след 100 направо го разбих. Аз дори си помислих, че си прави ташак. В събота слагам и смукателен колектор от Н23. Редактирано 8 Декември, 2010 от Accord F18A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #10 Отговорено 15 Декември, 2010 Аз съм с изпускателен от Н23 и назад генерация на 63 мм в това число и крайното гърне. Не е проходно, а правено, но пак доста шуми. Мотора ми е Ф18А3. Определено има ефект.Днес се дърпахме с един Голф двойка ГТИ 8 клапанов и до 120 вървим заедно, а след 120 го минавам като спрял.Преди да смена генерацията същия Голф, на същото място ме биеше убедително още от старта, а след 80-90 се отдалечаваше още по-бързо. Днес при първия старт той беше с още 1 човек в колата /не повече от 70 кг/ и още от старта бях с половин кола пред него, а след 100 направо го разбих. Аз дори си помислих, че си прави ташак. В събота слагам и смукателен колектор от Н23.Колега, дай някъкви отзиви за всмукателния колектор. Лесно ли пасва, трябва ли някъква доработка и най-вече има ли ефект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #11 Отговорено 15 Декември, 2010 Колега, дай някъкви отзиви за всмукателния колектор. Лесно ли пасва, трябва ли някъква доработка и най-вече има ли ефект?Пасва без проблеми, няма нужда от никакви доработки, освен ако не си до толкоз педантичен, че искаш да управляваш "пеперудките" в колектора на Н23-ката. Моите ги оставих постоянно отворени. След смяната ми играеха оборотите от 700 до 2000 но се справих. Изчистих всичко дет що има по колектора - дросел, ЕАЦВ, смукача и накрая регулирах празните обороти и се оправи. Все още не съм я тествал както си трябва, защото ми капеше от някъде антифриз. Намерих един незатегнат маркуч на термостата и сега искам да вида дали е било от него, но определено има ефект особено в комбинация с изпускателните, генерацията и КиН конусен филтър. Между другото оставих дюзите от Ф18 -ката и смятам да сложа регулатор на налягането и да тествам при различно налягане как ще се държи. Сменяй смело. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #12 Отговорено 16 Декември, 2010 Колко ти излезе това удоволствие...?(всмукател,изпускател) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #13 Отговорено 16 Декември, 2010 Не си спомням точно колко платих за окомплектования всмукателен колектор към 200 лв май беше и изпускателния заедно с назад тръбите, меката връзка на 63 мм и крайното гърне около 250 - 280 лв като имаш предвид, че имах резонатор. За гарнитури на 2-та колектора към 30 - 40 лв.За работа съм дал 50 лв в това число и 1 л. антифриз концентрат червен. Не го бях смятал но излиза, че съм дал над 500 лв. Дано жената не чете форума. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове