Jump to content
respawn

Има ли спасение за съединител

Recommended Posts

Здравейте. Които са запознати знаят ,че правих ремонт на мотора на колата,но както и да е. След разработката реших да видя какво съм направил и хоп заставам на чертата аз, но уви до тогава не бях давал сериозно газ на колата и не бях осетил съединителя да боксува, както и да е паднах аз и се пуснах в размисли ,защото съединителя който сложих на поглед изглежда на не повече от 7-8 хиляди км. , но беше омазнен явно е тякло от кутията през шиша. Също и притескателя беше мазен, викам си аз ще ги почистя с парцалите, хоп и така направих. Въпреки чистенето :angry: пак ми се стори на пипане самото феродо мазно, но нямах избор и сложих този + неговия притескател, защото моя беше свършил тотално.И така сгастявания,портвания, олекотявания и ала бала трябва да го оправя тоя съединител ,че се излагам тука като кифладжия падам от някви Опели :angry:Има ли спасение за този феродов диск, понеже чух че самото феродо поемало, възможно ли е да се даде на струг и леко да се отнеме от него (омазнената повърхност) ?п.с Боксува само в високите обороти, при нормално каране няма ядове ,поне не усещам. Ама нестава за стартове....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип съм чувал, че има вариант да се свали старото феродо и да се залепи ново на диска, но не е за препоръчване, тъй като често се отлепя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За таки небивалици изобщо и дума да не става. Просто съединителя и притескателя са като нови, като изключим това че е с омазнен феродов диск и боксува. Просто бях видял веднъж как на един струг бяха сложили феродов диск и отнемаха от него, но заради какво точно незная и от там ми хрумна тази идея, защото не ми се дават 300+ лв за нов съединител?п.с. Случайно някой да знае колко точно е дебелината на феродовия диск когато е чисто нов , да го замеря с този защото ми се вижда ,че има доста хляб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега защо не пробваш с обезмаслител на вюрт много е добър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има специални обезмаслители за спирачки и съединители. Ако не си опекъл феродото ще стане.За дебелината - зависи от марката, гледай колко има до главите на нитовете.

Редактирано от keel
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До главите на нитовете по спомен има около 2-3 мм може и повече , а как да разбера дали е бил запален и феродото вече е изпечено ?п.с. Самото феродо вярно ли е че може да попива, дори и да го смъкна и да го изчистя с обезмаслител, като е потило какво ще стане :?

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да даваш 300 лева за комлект съединител, като може да си вземеш само феродовия. Това със струга нещо не ми се вижда удачен вариант

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пъхни го във една стара фурна на 120 градуса за 30 мин,да се изпари маслото от феродото и си карай! Просто както се казва изпечи феродовия диск и го слагай пак,маслото направо почва да ври и се изпарява. :tooth:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120оС? Че работната температура, на маслото, не е ли толкова? Аз бих опитал, с екстрационен бензин(2.6лв/л)(в brake cleaner-а, май главната съставка е такава), понеже ще отнесе мазното, със себе си, докато обезмаслителите, тип меглио, ще го преобразуват в сапун, който после пак трябва да отстраниш, с вода примерно. Плюсът, на екстрационния бензин е, че изсъхва за секунди, а и вярвам, че щом върши работа за накладки/спирачен диск и за фрикционен диск/притискателен/маховик ще помогне. :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колеги май бъркат раздел технически с раздел готварски. Пъхай във фурната на 120 градуса и след 15 мин изключи горния реотан и настържи малко кашкавалче отгоре :tooth: това е рецептата за стара фурна :D ако е от по-новите, направо слагай на програма "феродов диск" и тя си знае работата :D Сега сериозно - има специални препарати за целта (едното е екстрационен бензин както каза колегата над мен, имаше и още едно ама не се сещам как му беше името). Феродото наистина попива, но това не е толкова голям проблем. Няколко промивания и ще е като нов. Почисти добре и притискателя. Както казаха колегите по-горе можеш да смениш само феродовия диск.

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала пичове, както някой по горе каза то попило вече доволно феродото, ама мини го с бензин и си готов :beer::D :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сваля кутията ще го пробвам, това с този бензин. Пък ако не стане ще си купя едно ново феродо и готово, просто при процеса на работа бях свършил тотално парите и нямаше пари за съединители и реших да го сложа, помислих че ще се разработи и този напоения слой ще го махне ,но уви ...п.с. този бензин каде се продава ?

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвайте ми момчета,печенето във фурната е най-лесния и ефективен начин да отстрани попилото вече във феродото масло. Ако ще и със боза да го почисти отгоре,като загрее от работата си до работна температура около 100градуса и като почне да кипи малсот,пак ще почне да преплъзва. Пъхай го смело във фурната на максимална температура около 30 мин и си готов:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

максимума ми на печтата е 260 или 275 градуса мисля ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си нов диск преди да препечеш стария :) от тоя експеримент само ще опушиш в къщи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) а това ще го направя само за експеримента, вчера сменях смеринг на коляновия вал от страна на ангренажа че беше като лейка, но имам съмнения че и от другата страна е дал фира и вкарва масло при маховика съединителя и т.н.п.с. Много ме яд ,че не ги смених тея смеринги ама кво да правя пустия му мерак да видя дали ще запали , си викам аз то няма да тече няма ама на... Но пък сега имам 2 причини да смъквам кутията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,веднъж щом се е напило с масло феродото не става за нищо...не подлежи на измиване,ПЕЧЕНЕ,пране и тнт.Смени си феродовия диск,измии притискателя с пароструика и препарат,измий също и камбаната на кутията.обезмасли и маховика..Неприятно ама понякога и такива работи стават.Успех с ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и предположих другата семерина тече която вече е сложната работа! Но поне за едното ще свърша и другото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. този бензин каде се продава ?

Колегата LAMER го е написал, аз не бях прочел внимателно :) Точно Brake Cleaner се казваше на някаква марка. Виждал съм го да се продава в хипермаркетите. Не съм го пробвал но ще ако ми се наложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...