yanis7373 0 #1 Публикувано 5 Декември, 2010 Здравейте. От известно време моето CR-V 97г. автоматик, има променлив празен ход и като включа на скорост гасне. Като позагрее малко се оправя, но пак празния ход е променлив. На какво се дължи това, да го карам ли на елкон или проблема е механичен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #2 Отговорено 5 Декември, 2010 Почисти IACV клапана и дроселовата клапа с WD-40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #3 Отговорено 5 Декември, 2010 Engine stallsВъзможни причини като са подредени по вероятност. От най вероятна до по мако вероятна:Fuel pressureIgnition systemManifold Absolute Pressure (MAP) sensorIdle Air Control (IAC) ValveContaminated fuelIdle speed adjustmentCrankshaft Position/Top Dead Center/Cylinder Position sensor circuitBrake switch signal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #4 Отговорено 5 Декември, 2010 Почисти IACV клапана и дроселовата клапа с WD-40.Дай малко пояснения ,че това нищо не ми говори. Какво представляват и къде се намират? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #5 Отговорено 6 Декември, 2010 IACV е на смукателите от към купето. Хванат е с два болта. Дросела е хванат с 4 болта към смукателите, като за него е захванат гумения колектор от въздушния филтър. Най добре си намер менюъл там пише всичко с картинки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #6 Отговорено 6 Декември, 2010 Според мен ако проблема беше от дроселова клапа или клапана за компенсация и празен ход нещата щяха да се изразяват обратно(като е студена щеше да е по-добре)Започни с проверка на запалването и провери хлабините на клапаните.Ако се наблюдава Miss Fire(пропуск на палене) направо започвай с хлабините на клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #7 Отговорено 6 Декември, 2010 Може и да си прав Ombre, но му предлагам на човека по леката пътека. А за клапаните съм съгласен 100% хлабините на изпускателните са малки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #8 Отговорено 6 Декември, 2010 http://www.hondasuv.com/members/showthread.php?t=39340 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #9 Отговорено 6 Декември, 2010 (Редактирано) http://www.hondasuv.com/members/showthread.php?t=39340Кво казваш Санде? Редактирано 6 Декември, 2010 от Ombre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #10 Отговорено 6 Декември, 2010 Казвам че няма да му навреди да си изчисти IAVDто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #11 Отговорено 6 Декември, 2010 IACVtoисках да каже.Но по степен на вероятност на Омбре предположението е по вероятно от друга страна Омбре Мисфайара не плюе ли винаги DTC? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #12 Отговорено 6 Декември, 2010 от друга страна Омбре Мисфайара не плюе ли винаги DTC?На CRV 97 не записва грешка и не светва чека.Ще светне чак тогава когато "върне" в колектора и МAPa отчете налягане вместо подналягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #13 Отговорено 7 Декември, 2010 Според мен ако проблема беше от дроселова клапа или клапана за компенсация и празен ход нещата щяха да се изразяват обратно(като е студена щеше да е по-добре)Започни с проверка на запалването и провери хлабините на клапаните.Ако се наблюдава Miss Fire(пропуск на палене) направо започвай с хлабините на клапаните.Здрасти Омбре. Това е колата, на която й оправя авт. скоростната кутия( задна скорост), аз ти се обаждах за масло на автомата, малко ми капе и мисля че е от полуоската. Сега и този празен ход, май ще трябва да идвам до София, но сега просто не мога да отделя време през седмицата, а на други майстори нямам много вяра. Затова пуснах тука темата ако може нещо дистанционно да се направи.Та за празния ход, колата пали без проблем ,но като запали има променливи обороти ,под и над 1000,когато съм на място и като включа на скорост да тръгвам падат до долу и в повечето случаи гасне.Но май ще е най-добре да ти я докарам, когато имам възможност да я огледаш , да й смениш кичето ако е от него. Но все пак ако можеш някакъв съвет от растояние да ми дадеш за временно решение поне за оборотите ще е добре.Поздрави Янко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #14 Отговорено 8 Декември, 2010 Проблема с оборотите изведнъж ли се появи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #15 Отговорено 8 Декември, 2010 Не е изведнъж , постепенно и ставаха все по променливи. Аз имам газова уредба инжекция и първоначалнно като запалех , като още студена и съм на място , като включа на скорост в момента който прехвърляше от бензин на газ и гаснеше. После почна да го прави и когато съм само на бензин или падат много ниски или гасне в момента който включа на скорост (тя е автомат). Този въздушен клапан го видях къде се намира и ще го почистя да видя дали ще има промяна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #16 Отговорено 9 Декември, 2010 Промяна ще има, но ако не си регулирал клапани направи го. На моето ЦРВ хлабините на изпускателните беше 0,05, сигурно и при теб са долу-горе така, шом каращ на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #17 Отговорено 10 Декември, 2010 Не съм ги регулирал от както съм я взел(1.5 ГОДИНА), но трябва да бия път до София до Омбре, а все няма време. А иначе колко трябва да е хлабината на клапаните,информативно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #18 Отговорено 12 Декември, 2010 Кажете някой в Пловдив ,който може да регулира тия клапани ,де ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #19 Отговорено 12 Декември, 2010 Не съм ги регулирал от както съм я взел(1.5 ГОДИНА), но трябва да бия път до София до Омбре, а все няма време. А иначе колко трябва да е хлабината на клапаните,информативно?смукателни 0,08-0,10изпускателни 0,16-0,20, остави ги на 0,2Регулирането се прави на студен двигател. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #20 Отговорено 28 Декември, 2010 А колега след регража нещо друго прави ли се ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 28 Декември, 2010 Не нищо, какво да се прави друго?В Пловдив хвалят едно масторче на име Гено аз не съм ходил но Маината дава много добри отзиви за него а и други колеги си правят хондите там ето ти телефон 0887 46 09 86 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #22 Отговорено 28 Декември, 2010 Абе аз тука в Първомай говорих с едно майсторче ,което прави ремонтите на по-скъпите колички(макар ,че моята не е такава) и той ще ми сменя ангренажния ремък и ролката, ще ми смени и семеринга на полуоската,и той ми каза че няма проблем да ми направи и реглажа на клапаните. Каза ми точните хлабини ,които тука колегите ми цитираха, та ми се струва надежден и мисля да му се доверя, защото нямам никакво време да ходя другаде. Но ми каза ,че трябва да сменя и гарнитурата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto 0 #23 Отговорено 31 Март, 2012 Според мен ако проблема беше от дроселова клапа или клапана за компенсация и празен ход нещата щяха да се изразяват обратно(като е студена щеше да е по-добре)Започни с проверка на запалването и провери хлабините на клапаните.Ако се наблюдава Miss Fire(пропуск на палене) направо започвай с хлабините на клапаните.Здрасти Омбре. Това е колата, на която й оправя авт. скоростната кутия( задна скорост), аз ти се обаждах за масло на автомата, малко ми капе и мисля че е от полуоската. Сега и този празен ход, май ще трябва да идвам до София, но сега просто не мога да отделя време през седмицата, а на други майстори нямам много вяра. Затова пуснах тука темата ако може нещо дистанционно да се направи.Та за празния ход, колата пали без проблем ,но като запали има променливи обороти ,под и над 1000,когато съм на място и като включа на скорост да тръгвам падат до долу и в повечето случаи гасне.Но май ще е най-добре да ти я докарам, когато имам възможност да я огледаш , да й смениш кичето ако е от него. Но все пак ако можеш някакъв съвет от растояние да ми дадеш за временно решение поне за оборотите ще е добре.Поздрави Янко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto 0 #24 Отговорено 31 Март, 2012 От 1 година имах този проблем и косата ми побеля от нерви.Какво ли не смених и какво ли не пробвах и не и не и не!Вчера седнах и се разрових тук в този форум и опалаааанкааа на кой да му текне че трябва да се регулират клапани!?!?!? В Благоевград няма никой който е правил хонда и проблем.Даже мислех да я карам при Омбре и всъщност за това бях влязъл във форума.Както и да е вчера регулирах клапаните и всичко е ОК.Благодаря на всички за мненията и ще е добре когато се установи някой проблем да се пише какво се е случилло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #25 Отговорено 2 Октомври, 2013 Здравейте И аз имам подобен проблем с ЦР-В , автоматик , 1998 ,128 к.с. - сега откакто застудя рязко във Варна след запалването оборотите започват да изгаят под 1000, падат на около 850, опитват се да се вдигнат , но не се получава понякога се вдигат равномерно на около 1200 и е добре Но понякока паля, усешам че не работи равномерно и ако не оставя така на празен ход поне 30секунди - реша ли да тръгна на предна или задна с автоматика - изгасва ???Предполагам когато температурите паднат под 0 градуса проблема ще е още по-голям . Имам газов инжекцион , но определено проблема не е от него .Може ли да обясните по-подробно какво трябва да се смъкне , къде се намира и как се почиства ???Четох за някакво моторче за празен ход и за дроселовата клапа , но мола за по-подробни раясненния кое се смъква от къде , какк изглежда и ако има проблем видим ли е ?Също четох че проблема може да е от реглажа на клапаните - доколкото знам при мен са пипани преди 5000 км и ме съмнява с тези симптоми да са клапани . Все пак препоръчайте моля накой на когото може да си има доверие във Варна за реглаж . Каква е нормалната цена за такава операция ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o 0 #26 Отговорено 3 Октомври, 2013 така ... и аз имам проблеми от много време с тоя клапан и при самодиагностиката ми го вади като грешка и реших да го сменям и понеже виждам че е пресно обсъждан се включвам .... видях че го има същия при сивик , акорд и интегра .... поне на външен вид ... виждам че го дават за мотори 2.2 2.7 и некви такива ... дали ще е същия и при цр-в като показатели , щото по моргите за сивик като кажеш излиза по евтин отколкото за цр-в ... включвам се в тая тема щото некой път смао с почистване не се оправя , както в моя случай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rteodosiev 0 #27 Отговорено 3 Октомври, 2013 Не е изведнъж , постепенно и ставаха все по променливи. Аз имам газова уредба инжекция и първоначалнно като запалех , като още студена и съм на място , като включа на скорост в момента който прехвърляше от бензин на газ и гаснеше. После почна да го прави и когато съм само на бензин или падат много ниски или гасне в момента който включа на скорост (тя е автомат). Този въздушен клапан го видях къде се намира и ще го почистя да видя дали ще има промяна!Клапаните са затегнали имах същия проблем ,реглаж на клапани и сега даже ми се виждат високи оборотите не да гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #28 Отговорено 9 Октомври, 2013 И аз имам същият проблем. При празен ход, при пускане по инерция или като спра на светофар и освободя от скорост оборотите падат почти до нула и после се вдигат леко нагоре до малко под 1000. Не ми е гаснала засега, но понякога имам чувството, че ще загасне. Доколкото разбирам от изписаното дотук, трябва да направя реглаж на клапаните... нали така????Кажете някой надежден сервиз в София за реглаж на клапаните. Каква е цената за тази услуга?п.п. Когато слагах газовата, газаджията каза, че е направил реглаж на клапаните, но май ме е излъгал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #29 Отговорено 17 Октомври, 2013 И аз имам същият проблем. При празен ход, при пускане по инерция или като спра на светофар и освободя от скорост оборотите падат почти до нула и после се вдигат леко нагоре до малко под 1000. Не ми е гаснала засега, но понякога имам чувството, че ще загасне. Доколкото разбирам от изписаното дотук, трябва да направя реглаж на клапаните... нали така????Кажете някой надежден сервиз в София за реглаж на клапаните. Каква е цената за тази услуга?п.п. Когато слагах газовата, газаджията каза, че е направил реглаж на клапаните, но май ме е излъгал.Направих реглаж на клапаните, но оборотите продължиха да играят. Последва зачистване на дросела и смукача и сега колата работи перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове