Jump to content
Трънчо

Загрява със скоростта на светлината

Recommended Posts

Моля за помощ :thumbs1: От снощи се появиха многобройни проблеми в колата (д13б2) - 1.Не духа топло парното (проверих клапата и не е откачена)2.Стрелката на температурата отива до горе, даже и се иска да направи цял оборот.. и наистина заргява страшно много. Повече от 2-3 км без да спра неможе да направи.3.Антифриза беше намалял драстично,но не е оставала без такъв. Долях и, но не го е бутнала.4.При смяна на скоростите оборотите се запазват за около секунда след като съм си махнал кракът от газта. Получава се нещо като курсистка на курсове за шофиране - звучи смешно, но това е най-точния пример.5.Пали много странно. Завърта стартера, след което се получава една пауза, в която си мисля, че няма да запали (около секунда), но всъщност си запалва. И това всичкото от раз се появи :P Един час преди да стане бях направил 200 км извънградско и малко градско без никакви такива. Ще се радвам ако някой ме насочи къде да търся проблема. Мерси предварително.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съм прав но ми мирише на гарнитура на главата.Тия симптоми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има значение - колата мина реглаж на клапани преди 2 дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми се беше случвало това с температурата и антифриза на старата Хонда и ми казаха че е гарнитура.Да ама не:thumbs1: .Първо маркуч се беше скъсал и от там ми хвърляше ама незабележимо да ми е гадно :P .После проблема с темп. го реших със смяна на термостат и за да ми е пак гадно се оказа запушен радиатор.Такаче хвърли по едно око на тези неща.На мен един майстор като гледа колата ми я провери с някаква опруветка с течност поставена на мястото на капачката на радиатора и каза че не е гарнитура защото течноста не посиняла или нещо такова.Успех!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много и на двамата :thumbs1: А има ли начин да установя дали е от гарнитура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега аз преди няколко дена правих такъв ремонт. Верно не беше на хонда, ама се са си двигатели с вътрешно горене и принципа им е един и същ все пак. Първо когато загубиш охладителната течност задължително просто колата да почне да загрява адски бързо. Е ако си на газ като свърши антифриза и след 5 минути и си спрял защото ти замръзва антифриза и няма как да прегрееш колата. На бензин обаче тя си върви все едно е на смукач, защото няма топла вода да се ориентира какво става. Евентуално това задържане на оборотите да се получава от това.загледай се дали бързо ти прави маркучите корави. Ако изчезва антифриза и маркучите не са корави значи имаш пробив в маркучите и изтича навън. Ако пък е гарнитура не винаги е задължително да има балони в разширителния съд като работи колата.А като за начало си дръпни щеката и виж как ти е маслото. Ако е боза значи е ясна работата. Ако пък е що годе добре виж как е капачката за маслото дали има една такава белезникава пяна(маргарин).Провери тези неща и кажи кое на къде е и може да разберем евентуално какво и има на колата. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж капачката дали ти е здрава на радиатора...НО голям шанс да е гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развий си свещите и виж ако има мокра значи си е гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе един некомпетентен коментар.Са за да няма парно ,най вероятно няма вода в радиаторчето.А за да няма вода или тече о някаде или е жадна и я пие . я по добре земи я обезъсдуши хубаво и се опитай да и докараш парното.После ,ако си на антифрис огледай за мазни петна по водните съединения за течове предимно около малкия кръг на водата.А най накрая мисли за гарнитура да не стане така че да я отвориш и да не е от нея.Изпотявали ти предното стъкло или изпотявала ли го е преди ?П.п mEtaka не съм много съгласен с теб .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото тази сутрин го гледах на напълно студен двигател - от към количество беше идеално, но честно казано не се загледах дали има някакви примеси. Иначе предния джам се поти та се къса, ама то попринцип е така :lol: Просто сега нямам духалка с която го оправям. Иначе и на мен като че ли ми се иска да е от радиатора. След доливане на антифриза не е мръднал и грам. Но знам ли. Сега вали и е тъмница. Утре ще погледна и свещите и маркучите, както препоръчахте. Сега събирам информация за какво да гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм на първо място за радиатор ......брал съм ядове със най старата хонда така смени това смени онова и накрая кат смених радиатора и се оправи .....просто антофриза не може да циркулира и затова се получава така ....успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След обстоен преглед днес се разбра какво е. Спукан радиатор :) Антизрифа долят вчера, вече е по земята :angry: Дупчицата е от долу и е невидима, поне докато не залегнеш.. Извинявайте, че ви занимавах с глупостите си :) Благодаря на всички, който дадоха насоки :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе я смени и гарнитурата за всеки случай :angry::angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е значи като при мен горе долу се е получило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...