Jump to content
Red Line

H22A2 185hp Към H22 200hp

Recommended Posts

Добър ден на всички .Имам едно питане в момента ми предлагат хонда прелюд 4г.95 с двигател Х22А4 който е 185кс. Каква е разликата м/у двата двигателя H22A2 185hp и H22 200hp. От какво зависят тези 15 коня възможнолие да се премине от Х22а4 към Х22 . Благодаряви предварително.

Редактирано от civicheto95

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

различни бутала=> различна с.с. .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо май буталата беха по гърбави :) .Ма прелюдаджийте да се изкажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето това е разликата цък и това цък

Редактирано от BlueLude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже може и да ползваш и бутала от H22A7 с едни валове и +20к.с. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заблуждавайте,разликите са "непреодолими". :) Блок,бутала,химизации,степен на сгъстяване и т.н и т.н.

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pure Japan Power - е в т'ва е разликата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Степен на сгъстяване.Идва от разликата в буталата.По съществените разлики са м/у Н22а2 и Н22а7(212к.с.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателя е различен, дюзите са по-големи(Х22а), за буталата е ясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за дюзите забравих:thumbs1: Смукателя мисля,че е еднакъв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей удобна тема. Абе аз да попитам за х22а5 каква му е разликата с а4 и някой ако може да обясни какъв е този проблем при х22а5, вече няколко колеги ми споменаха за него, че имал проблем с маслото, трябвало да се правят допълнително маслени магистрали или алтернатива в тази насока, при положение че двигателя няма да остава сток, а примерно ще търпи някакво развитие, в посока драг.И как така само 1ни бутала са разликата :blink: ,а цената на х22а или а7 е по две :D , нещо в копютрите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук питаха за разлика между 185к.с и 200к.с.,а вие говорите за 217к.с.....При този най-силния има разлика в биелите,както и в буталата.Не се монтират със стегнатост,а са със зегери.Степента е отделно.Валовете са им различни.За всмукателите е ясно че са различни,но стават от една модификация на друга,така че може да се кара с каквото имаш.Друг е въпроса дали ще работи добре.За А5 нищо не знам,какъв му е проблема с маслото?Няма пръскалки на буталата отдолу ли?Аз по принцип хич и не ги знам кой какъв е,знам че само Н22А е 200к.с. и е със степен 10.6:1Тия дето са по 185к.с. са със степен 10:1 , а 217к.с. е 11.1:1.Но имам приятел дето взе 185к.с. от BatKosio и го карах лично-разлика с моя дето е 200 к.с. не хващам,а може би просто не си бях карал колата дълго време.Но идеята е че 185 к.с. вървят дяволски добре,така че не се занимавайте с глупости.По-добре отделете пари да си обслужите качествено двигателя с хубави части и газ.Аз между другото вече съм с напълно елиминирани балансиращи валове,ей така за спокойствие съм запушил потенциалните проблемни маслени магистрали до тях.Приятно се получи:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето разликите трябва да са по смукателя (колектора, тръбите, филтърна кутия), глава, изпускателелна система (колектори, тръби), бутала с по-висока степен, пръжини за клапани и най-същественото - валовете.Иво има ли по-големи вибрации без тия баланси или няма никаква разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво има ли по-големи вибрации без тия баланси или няма никаква разлика?

Ами аз никога не съм го карал с нормални тампони към купето,пък не помня и дали въобще ги вързах тия валове или пробвах без тях и ми хареса.Мотора в началото го сложих на полиуретани,доста твърди и беше като редосеялка.Но не само в ниските,а навсякъде.Т.е. проблема идваше от тампоните и по-специално този откъм ремъка.Пък и тампоните в началото бяха само три,без предния.Добавихме предния,който беше стоковия на стария ми двигател и модифицирахме този откъм ремъците със стоков от Н22А-то,който е с масло.Вибрациите паднаха драстично,в пъти.И колата си стана кола.И нямам база за сравнение как работи с вързани балансиращи валове,понеже не съм пробвал да ги връзвам с ремъка въобще.А вече няма и как да пробвам,щото ги извадих на цяло:)Идеята на тия баланс валове би трябвало да е за празния ход,но там нямам никакви проблеми. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...