Jump to content
sand0

ВТЕК се замисля по време на ускорение?

Recommended Posts

VTEC Engine Hesitates During AccelerationNOTE: This article applies to ’94–02 Accords withVTEC, ’92–02 Civics with VTEC, ’93–01 Preludeswith VTEC, ’00–02 S2000s, ’00–02 Insights, and’99–02 Odysseys.If your customer complains that the enginehesitates briefly when accelerating, chances arethe ECM/PCM is ordering fuel cutoff because oflow or delayed engine oil pressure to the VTECsystem. Typical causes for low or delayed oilpressure are low oil level, a dented oil pan that’stouching the oil pickup screen, or some other oilflow restriction.When the throttle opening, vehicle speed, enginecoolant temperature, and engine speed indicatethat VTEC is needed, the ECM/PCM turns on theVTEC solenoid valve.Oil pressure should immediately turn off theVTEC oil pressure switch. But if the switch stayson (because of low oil pressure), the ECM/PCMorders fuel cutoff and shuts off all the fuelinjectors. Normally the ECM/PCM turns on theMIL and sets DTC P1259 (VTEC systemmalfunction). But if the oil pressure switch turnsoff before the ECM/PCM sets the DTC, the enginehesitates and then runs normally.To fix this engine hesitation, troubleshoot the oillevel or oil supply problem.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имам като проблем от 1 месец, благодаря за инфото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се колеги,Някой може ли да го преведе! Благодаря предварителноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се колеги,Някой може ли да го преведе! Благодаря предварителноПубликувано изображение

 

Дам нека някой преведе. От нивото ми по английски правя буквален превод и на места немога да схвана смисъла... Така поднесена информацията може би помага най-много на 5% от хората в този форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви е ниско мнението за форума, чак пък 5%...Ще ви го преведа с две думи: Ако по време на ускорение VTEC-a се замисля или не се включва, то вероятно имате проблем с налягането на маслото (ниско налягане или бавно покачващо се налягане).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги наистина, аз се оправям, ама все пак ако някой е решил да пуска полезна тема нека я направи полезна за всички и да си поиграе да преведе или да помоли някой съфорумец да преведе темата.... Така няма да има неразбрали и недоволни а ще е една наистина полезна за ВСИЧКИ тема :lol: П.С. Айде лека нощ че бирата свърши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПравилаЗа езика: 6. Пишете не само на кирилица, но и на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kila kitu ni 6 counterpart. Hakuna matatizo na lugha.От утре ще пиша на клингонски :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На БГ:Статията важи за:Accord VTEC – ’94-‘02Civic VTEC – ’92-‘02Prelude VTEC – ’93-‘01S2000 - ’00-‘02Insight – ’00-‘02Odyssey – ’99-‘02Възможната причина за „колебание” наVTEC с-мата е, че компютърът изключва подаването на гориво (ограничава оборотите) заради ниско или бавно нарастващо налягане на маслото към VTE с-мата. Проблемът с налягането може да бъде предизвикан от огънат картер, опиращ в маслоотражателя или друг фатктор, препятстващ нормалното движение на маслото по с-мата.Когато положението на дросела, скоростта на движение, датчика на температурата на охл. Течност и оборотите на двигателя сигнализират,че има нужда от VTEC режим, компютърът активира VTEC клапана.Налягането незабавно изключва датчика за налягане на масло към VTEC с-мата.Ако поради някаква причина датчика за налягане остане включен(например ниско ниво на налягане), Компютърът изключва подаването на гориво и обикновено отчита грешка „Проблем с VTEC с-мата”.Ако обаче датчика за налягане на маслото изключи преди отчитането на грешка, двигателят се „замисля” за момент(спряно гориво) и след товазаработва нормално.За справяне с проблема е нужна проверка на нивото на маслото и проверка на състоянието на маслената с-ма на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за изчерпателния отговорПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сега остава, някой да преведе и останалите Хонда-образователни теми, пуснати тези дни, от английския ни колега sandO ...
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че се водя нещо като адвокат на sand0, но т.нар. от теб "английски" колега лично за мен пуска супер интересни и полезни темички .. уви никой не им обръща внимание. Ясно ми е, че не всички се оправят с английския, но няма и нужда да упрекваме човека, че е пуснал темата на английски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проблем се реши с доливане на масло, беше около средата.А аз си мислих че свещите са ми кофти и кво ли още не.Еваларка за полезните теми, предлагам да се добавят към Полезни технически теми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...