sand0 41 #1 Публикувано 30 Ноември, 2010 VTEC Engine Hesitates During AccelerationNOTE: This article applies to ’94–02 Accords withVTEC, ’92–02 Civics with VTEC, ’93–01 Preludeswith VTEC, ’00–02 S2000s, ’00–02 Insights, and’99–02 Odysseys.If your customer complains that the enginehesitates briefly when accelerating, chances arethe ECM/PCM is ordering fuel cutoff because oflow or delayed engine oil pressure to the VTECsystem. Typical causes for low or delayed oilpressure are low oil level, a dented oil pan that’stouching the oil pickup screen, or some other oilflow restriction.When the throttle opening, vehicle speed, enginecoolant temperature, and engine speed indicatethat VTEC is needed, the ECM/PCM turns on theVTEC solenoid valve.Oil pressure should immediately turn off theVTEC oil pressure switch. But if the switch stayson (because of low oil pressure), the ECM/PCMorders fuel cutoff and shuts off all the fuelinjectors. Normally the ECM/PCM turns on theMIL and sets DTC P1259 (VTEC systemmalfunction). But if the oil pressure switch turnsoff before the ECM/PCM sets the DTC, the enginehesitates and then runs normally.To fix this engine hesitation, troubleshoot the oillevel or oil supply problem. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #2 Отговорено 1 Декември, 2010 Точно това имам като проблем от 1 месец, благодаря за инфото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #3 Отговорено 1 Декември, 2010 Извинявам се колеги,Някой може ли да го преведе! Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #4 Отговорено 1 Декември, 2010 Извинявам се колеги,Някой може ли да го преведе! Благодаря предварително Дам нека някой преведе. От нивото ми по английски правя буквален превод и на места немога да схвана смисъла... Така поднесена информацията може би помага най-много на 5% от хората в този форум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 1 Декември, 2010 Много ви е ниско мнението за форума, чак пък 5%...Ще ви го преведа с две думи: Ако по време на ускорение VTEC-a се замисля или не се включва, то вероятно имате проблем с налягането на маслото (ниско налягане или бавно покачващо се налягане). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #6 Отговорено 1 Декември, 2010 Колеги наистина, аз се оправям, ама все пак ако някой е решил да пуска полезна тема нека я направи полезна за всички и да си поиграе да преведе или да помоли някой съфорумец да преведе темата.... Така няма да има неразбрали и недоволни а ще е една наистина полезна за ВСИЧКИ тема П.С. Айде лека нощ че бирата свърши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #7 Отговорено 2 Декември, 2010 ПравилаЗа езика: 6. Пишете не само на кирилица, но и на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 2 Декември, 2010 Kila kitu ni 6 counterpart. Hakuna matatizo na lugha.От утре ще пиша на клингонски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #9 Отговорено 2 Декември, 2010 На БГ:Статията важи за:Accord VTEC – ’94-‘02Civic VTEC – ’92-‘02Prelude VTEC – ’93-‘01S2000 - ’00-‘02Insight – ’00-‘02Odyssey – ’99-‘02Възможната причина за „колебание” наVTEC с-мата е, че компютърът изключва подаването на гориво (ограничава оборотите) заради ниско или бавно нарастващо налягане на маслото към VTE с-мата. Проблемът с налягането може да бъде предизвикан от огънат картер, опиращ в маслоотражателя или друг фатктор, препятстващ нормалното движение на маслото по с-мата.Когато положението на дросела, скоростта на движение, датчика на температурата на охл. Течност и оборотите на двигателя сигнализират,че има нужда от VTEC режим, компютърът активира VTEC клапана.Налягането незабавно изключва датчика за налягане на масло към VTEC с-мата.Ако поради някаква причина датчика за налягане остане включен(например ниско ниво на налягане), Компютърът изключва подаването на гориво и обикновено отчита грешка „Проблем с VTEC с-мата”.Ако обаче датчика за налягане на маслото изключи преди отчитането на грешка, двигателят се „замисля” за момент(спряно гориво) и след товазаработва нормално.За справяне с проблема е нужна проверка на нивото на маслото и проверка на състоянието на маслената с-ма на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #10 Отговорено 2 Декември, 2010 Мерси колега за изчерпателния отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #11 Отговорено 2 Декември, 2010 Сега остава, някой да преведе и останалите Хонда-образователни теми, пуснати тези дни, от английския ни колега sandO ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #12 Отговорено 2 Декември, 2010 Не че се водя нещо като адвокат на sand0, но т.нар. от теб "английски" колега лично за мен пуска супер интересни и полезни темички .. уви никой не им обръща внимание. Ясно ми е, че не всички се оправят с английския, но няма и нужда да упрекваме човека, че е пуснал темата на английски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #13 Отговорено 3 Декември, 2010 Моя проблем се реши с доливане на масло, беше около средата.А аз си мислих че свещите са ми кофти и кво ли още не.Еваларка за полезните теми, предлагам да се добавят към Полезни технически теми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове