simeon_75 1 #1 Публикувано 29 Ноември, 2010 Здравейте,Почистих си EACV клапана,защото ми притрисаше на тихи обороти. След монтажа на клапана колата не искаше да държи изобщо тихите обороти и гаснеше. Развъртях винта за регулиране на оборотите при изключен клапан-така прочетох, че е направил един колега от форума и оборотите на свободна се стабилизираха. След 1000 км. проверих свещите и ги видях с снежно бял лек нагар. Преди не бяха така бели. Вероятно става въпрос за бедна смес. Прочетох ,че и други колеги споделят подобно нещо.. Възможно ли е нещо да сам прецакал с почистването... нещо да сам засегнал при монтажа и демонтажа...Въздух ли засмуква отнякъде или клапана сега работи различно? На какво може да се дължи промяната в цвета на свещите след тази манипулация??? Проблем с оборотите на свободна сега няма. В клапана влизаха 2 маркуча от охлаждащата течност. Отпред на клапана имаще една двойна гарнитурка-дали тя се е разместила ? Може ли да влиза антифриз през клапана в смукателния колектор и той да прави белиа нагар по свещите??? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #2 Отговорено 29 Ноември, 2010 http://www.offroad-bulgaria.bg/forum/showthread.php?t=2252 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 30 Ноември, 2010 Ако смуче въздух от някъде покрай клапана ще държи по високи обороти,антифриз няма как да влезе от там Откачи ЕАCV-то,нагласи оборотите от винта(виж колко са на твоя двигател при откачен клапан)закачи буксата и после едно рестартче на ЕCU-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
casper 0 #4 Отговорено 30 Ноември, 2010 мисля ,че за този двигател оборотите са 550. При мен е същата работа. Не разбирам влиянието на този винт относно обедняването на сместа и побеляването на свещите. Ако оборотите не са точно 550 не би ли трябвало само да има проблем с тихите обороти.. Все си мисля , че с тази манипулация развалихме някаква настройка,ама каква ли е тя??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 30 Ноември, 2010 (Редактирано) Развалена ти е, точно тази настройка, която AMD обяснява как се прави. 1. Откачаш буксата на IACV (изгасен двг). 2. Палиш (ако трябва подаваш малко газ) гласиш оборотите на двигателя на ХХХ * оборота, от "оня" винт, който си връткал, на дросела. 3. Гасиш двг, закачаш буксата на IACV. 4. Ресетваш компира. 5. Палиш, колата трябва да държи оборотите по книга. * ХХХ оборота - тези обороти са различни за различните двигатели. Погледни в менюъла, за твоят колко са. Редактирано 30 Ноември, 2010 от LAMER 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове