Stoqn Iovchev 0 #1 Публикувано 26 Ноември, 2010 Здравейте Колеги Имам следния проблем...като запаля колата и нали вече като загрее си държи 800-900 оборота но когато тръгна и карам известно време при исключване от скорост и оборотите ми рязко падат на 200-300 и след подаване на газ пак се оправят не винаги го прави този номер но повечето пъти,а това много ме дразни От какво може да става така? Някой имал ли го е този проблем? А и да не забравя...колата не беше карана около 6-7 месеца,преди това съм го нямал този проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fisherman 9 #2 Отговорено 26 Ноември, 2010 Исчисти дросела там където ляга клапата с помощта на парцал и бензин(има и специални спрейове за тази цел).Ако не си сменял въздушния филтър на скоро е хубаво и него да го смениш с нов.След тази профилактика би трябвало да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoqn Iovchev 0 #3 Отговорено 26 Ноември, 2010 Мерси Колега Ще почистя и ще подменя филтъра още утре. Дано да се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoqn Iovchev 0 #4 Отговорено 31 Декември, 2010 Благодаря на колегата fisherman колата се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #5 Отговорено 1 Януари, 2011 (Редактирано) колеги чистих си клапата но не се оправи.....на загряла кола, винаги като изключа от скорост и първо падат на 600-700 и после се вдигат на около 1000 и там си стоят, понякога застават на 1100, понякога на 900, но винаги първо паднат малко и после се дигнат. изчистих клапата без да я свалям, бърках навътре доколкото мога с кореселин и парцал, мисля че добре я почистих около "паричката" , сега да я свалям ли да я чистя пак, или е от нещо друго?сивик 6 ген d15z6 1.5 Редактирано 1 Януари, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #6 Отговорено 1 Януари, 2011 Колега виж тук:ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #7 Отговорено 1 Януари, 2011 не ми го отваря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #8 Отговорено 1 Януари, 2011 http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?4693-IACV-clean-check- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #9 Отговорено 1 Януари, 2011 благодаря колега, това изглежда точно като моя двигател, утре се захващам, и ще пиша дали съм я оправил!между другото не съм сменял въздушния филтър и е малко мръсен.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #10 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?4693-IACV-clean-check-направих всичко както е описано, няма резултат, може би съвсем малко по добре да е, немога да преценя, но пак като върна газта в движение първо падат оборотите до 700 някаде и после се дигат някаде между 1000-1200 и там си оставатсвалих и капака на филтъра и направих едно кръгче така, няма разлика освен че поваче бръмчи.. Редактирано 2 Януари, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #11 Отговорено 2 Януари, 2011 (Редактирано) май се пооправи...направих видеона място при загрял двигателhttp://www.youtube.com/watch?v=QXk_BqR0wk4в движение при загрял двигателhttp://www.youtube.com/watch?v=QMlFEy8eMKEвсе пак незнам дали не трябва да се пръсне WD40 и във колектора, там кадето се монтира IACV-то нали има 2 дупки, нетрябва ли и там да се почисти? Редактирано 2 Януари, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #12 Отговорено 2 Януари, 2011 колеги вижте клипчетата, и кажете дали и вашите хонди са така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #13 Отговорено 3 Януари, 2011 Това е заради много ниските температури колега и смученето на много студен въздух...затова ти държи малко по-високи обороти, които като спреш на място се нормализират след секунда...тия дни като се постопли ще видиш резултата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #14 Отговорено 30 Декември, 2012 Това е заради много ниските температури колега и смученето на много студен въздух...затова ти държи малко по-високи обороти, които като спреш на място се нормализират след секунда...тия дни като се постопли ще видиш резултата....Колега, при мен се получава точно както казваш, в движение като пусна газта, оборотите са около 1200, докато не спра, след което се нормализират, днес изчистих IACV, промяна обаче за сега няма, не мисля, че е нормално това!След чистенето на IACV, не съм ресетвал компа, а май тряба?Има ли решение на проблема колеги?Става въпрос за D16Y7! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #15 Отговорено 17 Март, 2015 Колеги някой справи ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #16 Отговорено 28 Март, 2015 колеги ама много се скатавате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове