Jump to content
Цецко

Проблем С Д15Б2

Recommended Posts

Здравейте колеги. Ето я и историята ми накратко. Хондичката ми беше с д13б2 мотор и реших да го сменя. Сложихме д15б2, махнахме старата инсталация и сложихме от д15б2, ECU от д15б2, делко от д15б2. Само че сложихме външна ел. бензинова помпа. Нямам ASSY MAP sensor (който до края на седмицата ще си го набавя) и един датчик, който се намира от дясно на всмукателния колектор, черен на цвят, пластмасов, към който идва вакум от вакум помпата, намираща се под бензиновия филтър (надявам се да не греша, че е вакум помпа, моля по-компетентните да ме коригират). Свързахме всичко без тези 2 неща и решихме да пробваме да я запалим. Включвам на контакт, но като врътнах ключа да задейства стартера само се чува едно цъкане и не върти. Решихме да го задействаме принудително с +са от акумулатора. Започна да върти, но няма искра на свещите. Сега се чудим от къде може да идва проблема. ECUто е свалено от работеща кола (човека мина към пълна инжекция и ми даде моното и ECUто). Може би е бубина на делко, ще я проверим и нея. Но се чудя защо не ми върти стартера. Моля всеки, който има някаква представа къде може да има проблем да коментира. Накрая ще събера всички мнения и ще проверявам всичко, което споделите. Благодаря на всички отзовали се. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Ето я и историята ми накратко. Хондичката ми беше с д13б2 мотор и реших да го сменя. Сложихме д15б2, махнахме старата инсталация и сложихме от д15б2, ECU от д15б2, делко от д15б2. Само че сложихме външна ел. бензинова помпа. Нямам ASSY MAP sensor (който до края на седмицата ще си го набавя) и един датчик, който се намира от дясно на всмукателния колектор, черен на цвят, пластмасов, към който идва вакум от вакум помпата, намираща се под бензиновия филтър (надявам се да не греша, че е вакум помпа, моля по-компетентните да ме коригират). Свързахме всичко без тези 2 неща и решихме да пробваме да я запалим. Включвам на контакт, но като врътнах ключа да задейства стартера само се чува едно цъкане и не върти. Решихме да го задействаме принудително с +са от акумулатора. Започна да върти, но няма искра на свещите. Сега се чудим от къде може да идва проблема. ECUто е свалено от работеща кола (човека мина към пълна инжекция и ми даде моното и ECUто). Може би е бубина на делко, ще я проверим и нея. Но се чудя защо не ми върти стартера. Моля всеки, който има някаква представа къде може да има проблем да коментира. Накрая ще събера всички мнения и ще проверявам всичко, което споделите. Благодаря на всички отзовали се. :zen:

Слаба връзка имаш на стартера почисти добре клемите с шкурка и ще ти тръгне стартера а за тока на свещите или бубина или инсталацията има нещо което не е както трябва как останови че няма ток на свещите ако си сложил кабела на свещтта на маса и си вартял със сигурност повече ток няма и да има защото си заминава бубината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаба връзка имаш на стартера почисти добре клемите с шкурка и ще ти тръгне стартера а за тока на свещите или бубина или инсталацията има нещо което не е както трябва как останови че няма ток на свещите ако си сложил кабела на свещтта на маса и си вартял със сигурност повече ток няма и да има защото си заминава бубината.Ще проверя клемите. Установих,че няма ток като допрях кабела със свещта на маса.

Редактирано от Цецко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай клемите към стартера,също така и масите.Делкото работеше да последно(ако ползваш това което ти пратих :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай клемите към стартера,също така и масите.Делкото работеше да последно(ако ползваш това което ти пратих :)

Ще ги прегледам. Ползвам инсталацията, която ми прати също така и делкото :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос. Бушоните, които се намират в купето на д13ката едни и същи ли са с тези на д15ка? Защото имам една кафява букса, която не е включена никъде , понеже не виждам къде може да отиде. На старата инсталация я нямах. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос. Бушоните, които се намират в купето на д13ката едни и същи ли са с тези на д15ка? Защото имам една кафява букса, която не е включена никъде , понеже не виждам къде може да отиде. На старата инсталация я нямах. Поздрави

Тази кафява букса ако е с дебели кабели трудно ще запалиш без нея вземи си табло с бушони с такава букса аз имам от втек ако ти трябва пиши ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвани един уред и първо прегледай на контакт имаш ли +12 волта на жълтите кабели с черна лента навсякъде из коша - на буксата на делкото, на двете дюзи единият кабел им е такъв другият ходи до ецу'то, и т.н. Най-лесно можеш да го провериш това, като провериш от шофьорската страна между ланжерона и стената би трябвало да има една букса с 2 дебели кабела - черен с жълта лента и черен със (синя?) някаква друга лента - единият ти е захранването на всички екстри (този с жълтата лента), а другият върви към кабелната обувчица която ти изхвърля бендикса на стартера. Изскуби въпросната обувка от стартера, накарай някой да ти задържи ключа на положение "стартер" и през това време мери има ли някакво напрежение на тея двата дебели кабела. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...