Цецко 1 #1 Публикувано 22 Ноември, 2010 Здравейте колеги. Ето я и историята ми накратко. Хондичката ми беше с д13б2 мотор и реших да го сменя. Сложихме д15б2, махнахме старата инсталация и сложихме от д15б2, ECU от д15б2, делко от д15б2. Само че сложихме външна ел. бензинова помпа. Нямам ASSY MAP sensor (който до края на седмицата ще си го набавя) и един датчик, който се намира от дясно на всмукателния колектор, черен на цвят, пластмасов, към който идва вакум от вакум помпата, намираща се под бензиновия филтър (надявам се да не греша, че е вакум помпа, моля по-компетентните да ме коригират). Свързахме всичко без тези 2 неща и решихме да пробваме да я запалим. Включвам на контакт, но като врътнах ключа да задейства стартера само се чува едно цъкане и не върти. Решихме да го задействаме принудително с +са от акумулатора. Започна да върти, но няма искра на свещите. Сега се чудим от къде може да идва проблема. ECUто е свалено от работеща кола (човека мина към пълна инжекция и ми даде моното и ECUто). Може би е бубина на делко, ще я проверим и нея. Но се чудя защо не ми върти стартера. Моля всеки, който има някаква представа къде може да има проблем да коментира. Накрая ще събера всички мнения и ще проверявам всичко, което споделите. Благодаря на всички отзовали се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #2 Отговорено 22 Ноември, 2010 Здравейте колеги. Ето я и историята ми накратко. Хондичката ми беше с д13б2 мотор и реших да го сменя. Сложихме д15б2, махнахме старата инсталация и сложихме от д15б2, ECU от д15б2, делко от д15б2. Само че сложихме външна ел. бензинова помпа. Нямам ASSY MAP sensor (който до края на седмицата ще си го набавя) и един датчик, който се намира от дясно на всмукателния колектор, черен на цвят, пластмасов, към който идва вакум от вакум помпата, намираща се под бензиновия филтър (надявам се да не греша, че е вакум помпа, моля по-компетентните да ме коригират). Свързахме всичко без тези 2 неща и решихме да пробваме да я запалим. Включвам на контакт, но като врътнах ключа да задейства стартера само се чува едно цъкане и не върти. Решихме да го задействаме принудително с +са от акумулатора. Започна да върти, но няма искра на свещите. Сега се чудим от къде може да идва проблема. ECUто е свалено от работеща кола (човека мина към пълна инжекция и ми даде моното и ECUто). Може би е бубина на делко, ще я проверим и нея. Но се чудя защо не ми върти стартера. Моля всеки, който има някаква представа къде може да има проблем да коментира. Накрая ще събера всички мнения и ще проверявам всичко, което споделите. Благодаря на всички отзовали се. Слаба връзка имаш на стартера почисти добре клемите с шкурка и ще ти тръгне стартера а за тока на свещите или бубина или инсталацията има нещо което не е както трябва как останови че няма ток на свещите ако си сложил кабела на свещтта на маса и си вартял със сигурност повече ток няма и да има защото си заминава бубината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цецко 1 #3 Отговорено 22 Ноември, 2010 (Редактирано) Слаба връзка имаш на стартера почисти добре клемите с шкурка и ще ти тръгне стартера а за тока на свещите или бубина или инсталацията има нещо което не е както трябва как останови че няма ток на свещите ако си сложил кабела на свещтта на маса и си вартял със сигурност повече ток няма и да има защото си заминава бубината.Ще проверя клемите. Установих,че няма ток като допрях кабела със свещта на маса. Редактирано 22 Ноември, 2010 от Цецко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 22 Ноември, 2010 Прегледай клемите към стартера,също така и масите.Делкото работеше да последно(ако ползваш това което ти пратих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цецко 1 #5 Отговорено 22 Ноември, 2010 Прегледай клемите към стартера,също така и масите.Делкото работеше да последно(ако ползваш това което ти пратих Ще ги прегледам. Ползвам инсталацията, която ми прати също така и делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цецко 1 #6 Отговорено 22 Ноември, 2010 Имам въпрос. Бушоните, които се намират в купето на д13ката едни и същи ли са с тези на д15ка? Защото имам една кафява букса, която не е включена никъде , понеже не виждам къде може да отиде. На старата инсталация я нямах. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #7 Отговорено 24 Ноември, 2010 Имам въпрос. Бушоните, които се намират в купето на д13ката едни и същи ли са с тези на д15ка? Защото имам една кафява букса, която не е включена никъде , понеже не виждам къде може да отиде. На старата инсталация я нямах. ПоздравиТази кафява букса ако е с дебели кабели трудно ще запалиш без нея вземи си табло с бушони с такава букса аз имам от втек ако ти трябва пиши ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #8 Отговорено 24 Ноември, 2010 Хвани един уред и първо прегледай на контакт имаш ли +12 волта на жълтите кабели с черна лента навсякъде из коша - на буксата на делкото, на двете дюзи единият кабел им е такъв другият ходи до ецу'то, и т.н. Най-лесно можеш да го провериш това, като провериш от шофьорската страна между ланжерона и стената би трябвало да има една букса с 2 дебели кабела - черен с жълта лента и черен със (синя?) някаква друга лента - единият ти е захранването на всички екстри (този с жълтата лента), а другият върви към кабелната обувчица която ти изхвърля бендикса на стартера. Изскуби въпросната обувка от стартера, накарай някой да ти задържи ключа на положение "стартер" и през това време мери има ли някакво напрежение на тея двата дебели кабела. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове