Jump to content
Kirkov

Прекъсва След Смяна Комутатор

Recommended Posts

Здравейте,колеги!От скоро имам Хонда Сивик 1.5 90кс 94г. От седмица ми правеше проблеми при палене,палеше от 2-3 опит. Докато не угасна на цяло на пътя. Изгуби целия ток. Майстора каза, че комутаторът е изгорял,(съответно е правил диагностика)...сменихме го. Колата запали...всичко 6. На следващия ден спрях до магазина и не успя да запали....от 4 път запали. И сега на Ниски обороти прекъсва пак и с паленето ми прави пак номера....тествах свещите...вс е нормално, работят. Кабелите са ок...просто нз какво да правя.Какво бихте ме посъветвали? Благодаря предварително!

Редактирано от Kirkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е комутатора да е изгорял заради бубината .Добре ще е ако намериш за проба от някъде и да покараш с другата да видиш как е .Ако наистина с нея нещо не е в ред ,ако караш така рискуваш да повредиш и новия комутатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно е възможно първо бобината после и комутатора да са се оакали заради свещите. С какви разстояния са? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем угасна един път и няма палене.Сменихме бубина минах дваисетина километра и пак така угасна и нема палене.Накрая се оказа че комутатора е бил прецакан,сменихма го и една нова бубина и всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, момчета! :rolleyes: И аз се съмнявам за бобината и че от нея тръгват нещата... А доколкото за свещите разтоянието си е по книга-0,9 - 1мм. Вчера го намалих,като си мислех,че сега при по-студенко време ще е добре да е по-малко, но когато запалих променяше много оборотите,тресеше на моменти и пак ги възстановява, варираха м/у 500-1000....на интеррвали ~ 2-3 сек.... Върнах ги.. и заспа,но като поработи и когато си иска смъка до 500об и после ги възстановява. Когато я карам на някоя скорост, като изключа падат на 500об и след малко си ги качва на нормал.Днес, сутринта установих ,че като е студена пали на 1/4 оборот.. а после като загрее повече върти докато запали....типично май за бобина,а ? и дано да не прецака новия комутатор...

Редактирано от Kirkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия книги дето пише 0.7-0.9 в тях недей да ги четеш. :( Попринцип нормалното разстояние за нашите коли е 1.1мм, обаче при чисто здрава бобина, защото тва с паленето ти говори за заминаваща бобина което ще рече по-слаба искрица при това разстояние. Попринцип трябва да е обратно - когато е студена да пали от няколко оборота, а като загрее да сека от 1/8-ма. :)Другия проблем с пропадането на оборотите и притрисането за малко докато възстанови си е типичен симптом на задръстено стъпково моторче. :drunk: Използвай новия и оптимизиран (надявам се :D) сърч енджин да си намериш някоя темичка как се оправя този проблем, има доста. :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите! :thumbs1: Смятам да направя това зачистване на стъпковото моторче , намерих и прочетох темите във форума и да ти кажа доволен съм от търсачката :) Този клапан маи е болно място на нашшите хонди.Смятам да сменя и свещите,а сиг и бубината, но първо ще отида до едни момчета да я закачат на компютъра да видим работата на клапани, свещи, бубини и прочие. След като свърша това този уикенд ще пиша за резултатите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Вчера изненадващо моята Хонда сивик '96 ми изневери - упорито не искаше да пали. Днес я ремонтираха - смениха избилата бубина.Ненавременната смаяна на свещите е причинило прекомерно нарастване на разтоянието на свещите, което е довело и до претоварването на бубината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ....Аз съм нов във форума и влязох да видя из търсачката и намерих тази тема... Днес моя Сивик 5-та хеч D15B2 направи същият проблем..Вчера си я карах нямаше никви проблеми ,днес пробвах да запаля и неуспях :( стартера върти обаче неиска да запали и исках да ви питам от кое да започна?от свещите,от бубината или от комутатора .. как да разбера от кое е ?Благодаря ви предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ....Аз съм нов във форума и влязох да видя из търсачката и намерих тази тема... Днес моя Сивик 5-та хеч D15B2 направи същият проблем..Вчера си я карах нямаше никви проблеми ,днес пробвах да запаля и неуспях :( стартера върти обаче неиска да запали и исках да ви питам от кое да започна?от свещите,от бубината или от комутатора .. как да разбера от кое е ?Благодаря ви предварително .

 

Здравей, колега:)

Може да са доста неща...

Значи първо виж дали има ток до свещите и хубава ли е искрата. Ако има значи делкото няма проблем, ако ли не търси там-комутатор,бобина... Ако има и пак не ще на мен ми се е случвал болния проблем по хондите- Главното реле.С годините спойките му се развалят и има нужда от презапояване. Тока идеален но релето не праща импулс на помпата да нагнети гориво и така реално недостига бензин .Но не палеше само когато е позагряла- това му е симптома- има теми в форума за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пиши като провериш ;)

Редактирано от Kirkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ забвавяйте и капачката на делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит с комутаторите само като за съвет проверете си кабелните обувки към крачетата на комутатора, може да се разхлабили и от там да прекъсва! Аз имах подобен проблем и сигурно 10-ина пъти свалях разпределителя и сменях датчици, бобини, комутатори и какво ли още не и ми идеше да се гръмна като разбрах от какво е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...