Jump to content
devious

Колеги,имам нужда от съвет !

Recommended Posts

Здравейте,колеги.Изправен съм пред страшна дилема. Един приятел е докарал преди дни един Сивик Седан 5ген. и го продава на много тънки пари,обаче Сивичето има страшен проблем.От двигателя нищо не става, тръгнали са сегменти и пуши за страх няма грам сила като за 90 к.с , позагнило е тук там и от 1вото повдигане на капака забелязах,че левият рог отпред е изкривен което се е получило в следствие на някакъв удар, а и радиатора тече на 3 места :censored: което не е болка за умиране :ranting:.Това бяха лошите страни на колата.От към добрите са следните работи,има спортно жълто окачване,би-ксенон,АГУ,генерация на 63мм + резонатор и хубаво спортно гърне ДТМ,вътре има някаква музика,централно аларма и ел.стъкла.Та въпросът ми е според ваз заслужава ли си и евентуално колко $ би излязъл ремонта на горе посочените дефекти.Има и друго позачудвам се за суап обаче си нямам грам на идея до там какъв филм ще бъде и колко $ ще ми трябват.Ще съм благодарен ако някой даде съвет или ме насочи дали да се захващам евентуално,ако я взема да я правя ли или да търся някакъв двигател.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех каква е тая генерация на 63мм на 90 коня :censored: , интересна работа, колко тънко ти дава тоя сивик?Ако заедно с ремонта ти излезе до 3000 и аз съм на твоето място, ще го взема :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Изправен съм пред страшна дилема. Един приятел е докарал преди дни един Сивик Седан 5ген. и го продава на много тънки пари,обаче Сивичето има страшен проблем.От двигателя нищо не става, тръгнали са сегменти и пуши за страх няма грам сила като за 90 к.с , позагнило е тук там и от 1вото повдигане на капака забелязах,че левият рог отпред е изкривен което се е получило в следствие на някакъв удар, а и радиатора тече на 3 места :censored: което не е болка за умиране :ranting:.Това бяха лошите страни на колата.От към добрите са следните работи,има спортно жълто окачване,би-ксенон,АГУ,генерация на 63мм + резонатор и хубаво спортно гърне ДТМ,вътре има някаква музика,централно аларма и ел.стъкла.Та въпросът ми е според ваз заслужава ли си и евентуално колко $ би излязъл ремонта на горе посочените дефекти.Има и друго позачудвам се за суап обаче си нямам грам на идея до там какъв филм ще бъде и колко $ ще ми трябват.Ще съм благодарен ако някой даде съвет или ме насочи дали да се захващам евентуално,ако я взема да я правя ли или да търся някакъв двигател.Поздрави.

Незнам за какви пари ти го дава, но за мен лично това са сериозни проблеми особено удара отпред. За ръждата до голяма степен е нормално, все пак колата не е нова. Един суап ще ти струва около и малко над 2000 лв. за b16/18

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не искам да се впускам в голями перипети с Б16 или Б18 :censored: искам нещо по така,една 125-ка ми е перфектна обаче като казвам тънко имам предвид с пазарлък под 1500 лв. А доколкото знам колата е била с Б18 двигател обаще е продаден някъде, и е останала само генерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя не си заслужава парите за ремонт , по добре друг 1.6 има 125-ки които с монтажа и обслужването ще ти дойдат под 2000лв.От там почваш ръждата , тенекеджията ще ти изпъне и рога .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз правих купето на моя Прелюд. Имам в предвид ражди и цялостно пребоядисване, моето мнение е НЕ. В смисъл такъв, че просто не знаеш в какъв филм се впускаш и за какви пари идва реч. При теб ситуацията е като моета двигателя не е в час и купето също. Моя Прелюд за да го вкарам в добър външен и технически вид + два чифта гуми - зимни и летни ми е стъпил на 9000лв, като съм го купил за 1500 евро. Намери си кола със здраво купе, тези ръжди които виждаш повърхносто не искам да си представям какво е под тях. Преди все си мислех, че е по-добре мотора да ми е здрав, но след като се сблъсках и с двете неща-мотор и купе и сега изпадна в същата ситуация бих избрал да правя мотор. Покарай също да я видиш как е и по окачването или я вдигни някъде. С две думи щом колата не е гледана от към купе и мотор си имай едно на ум и за по окачването. Ако си я вземеш, просто хобито ти ще стане Реставратор :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си прав,колега.Защото като тегля чертата до момента става следното-колата 1500 да кажем,суап около 1500-2000,бояджийски истории към 1000,и тех подобните работи и отивам на близо 5000 лв. а в мобилето за 5 хилки има доста гледани хонди при това на колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каза той и започна да си търси тънка б16-ка :censored: п.п има ги вече и за 5000 и за под 5000 само да издебенш :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна тези 1500-2000 за суап ... може с тях да си купиш 1.6 втек и да го обслужиш, от там нататък имаш поставяне и още куп проблеми който ще излязат ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз съм минал през правенето на тръгнало купе с рог ииздухан двигател. ПРОСТО НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ!Такъв трън в гащите си вкарваш, че ти е бедна фантазията :censored:Управих купето и след 2 зими пак изби ръждата.Двигателя ми излезна над 1000 лева. Аз лично като купувам кола, вече гледам да няма грам ръжда по рогове, шаси и всички важни места и двигателя да не е мръднал. Другото са бели кахъри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се присъединя. Минал съм по пътя на колегите, и моето мнение е твърдо НЕ! Не се заблуждавай по малкото пари. Намери си читава кола и не се занимавай с глупости!

 

Аз набих по моят Сивик хиляди левове, за да стане най-лаченият Сивик и какво?!....... Продадох го за 1600лв (в отлично състояние за модела и годините си).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наскоро даже имаше подобна тема взета от БМВ форума. Правиш, правиш и накрая някой ти я иска за без пари. Към колегата пуснал темата: братле, до като направиш колата вече ще искаш да я сменяш и като погледнеш цените на автомобилите понеже въпросния Сивик е масов модел и цените са им много тънки, просто няма да ти се дава за без пари, а няма да имаш избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне купето да беше в добро състояние, а така и мотор и купе....от нищо нещо= много кинти.Няма смисъл и според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да го вземеш единствено за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...