Jump to content
xari7411

как да разбера комутатора работи ли

Recommended Posts

ако някой знае моля пишете колата е хонда civic 92година 16v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може някой да ти заеме своя комутатор (само за проба) е най-добре. Може и бобина да се окаже, така че пробвай преди да купуваш нещо (ако имаш възможност)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че проверката може да стане само с проба с друга бубина взета назаем от някой колега ,за да се подкара в нормален работен режим цялата система,всякакви други експерименти мисля че могат да го повредят насила ако е работел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , колега на скоро имах проблем с комутатора, изгоря,дали е предизвикано от бубита и т.н нз, продължавам да действам по въпроса, защото след като го смених пак със паленето ми прави мизерии. Ноповъпроса ти- когато го свалихме го замерихме по клемите и не даваше съпротивлението както е по книга ,а някакво минимално и така разбрахме че той е причината. По принцип в user manuala има дадено колко трябва да е омовото съпротивление на комутатора и бобината.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата :Ако знаеш как и къде да гладеш - нагаждаш ГМТ на 1ви цилиндър (или 4-ти, все тая - важното е белезите на пластмасата и шайбата да сочат един срещу друг). След това вадиш лулите от 1ва и 4та свещ и забождаш по една пробна свещ там, като някой ти ги държи негде по корпуса на мотора за маса. Въртиш на контакт, разкзчаш голямата букса от делкото, заголваш си от двата края едно кабелче дълго около педя, единия край го притискаш с пръст към корпуса на делкото, а другия край го докосваш няколко пъти за кратко време на самичкия пин на буксата, която е към делкото и същевременно гледаш свещите - на едната от двете трябва да приплясква искра когато си допрял кабелчето към буксата на делкото. :rolleyes:Това е общо взето много груб начин да го установиш - щото някой път така си работи, но като въртиш на стартер не може да прицъква тея късите импулси за ниски обороти (затова кола с проблемен комутатор припалва с теглене към 3-4000 оборота примерно :)). Има и по-сложен начин, но той включва разколачване на делкото, вадене на комутатора и навързване на малко по-сложна схема. :)Извън темата : Борко, кво общо има пробата на комутатора със размяна на бобините? :D

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами понеже комутатора му е нов и би следвало да е безпроблемен ,при слагането на нова читава бобина ако се оправи работата на мотора ясно че е от нея ,не се ли оправи проблема е другаде ,обаче ако кара така и бобината прави утечка от време на време пак може да си прецака комутатора и изгори ли заради бобината пак, влиза човека сериозно вътре с парите! Май се бъркам с темата на колегата по-долу :blink:

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...