Jump to content
batkosio

Bkdm Prelude

Recommended Posts

Тъй като не мога да пусна тема в проекти, пускам тук.

В темата мисля да опиша всичко, което съм правил и правя по колата си.

Заглавието: BatKosio Domestic Market :(

Ще започна не по хронология, а по важност- сърцето:

H22A7 от Accord Type R, ecu JDM p13 с TCS

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Single runner intake manifold

Публикувано изображение

 

Скоростна кутия M2B4 с LSD

Публикувано изображение

 

Всички карантии са сменени с нови оригинални. Двигателят, скоростната кутия, и изобщо всички детайли са бластирани и лакирани или боядисани, а капакът е с оригинална RED WRINKLE VHT paint.

В момента тече разработка, следват настройки при Емо и дино.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз офф топик: Без думи просто :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

batkosio...майката си трака..Можеш ли й моята да я нагласиш така ;-)

Редактирано от XauMaHaTa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подзаглавието е малко подвеждащо, нещата нямаше да бъдат възможни без помощта на Дидо (chikiriki), Павката (Preludisimo), Jimmy, Митко, и бате Жоро. Огромни благодарности към тях, както и към колегите, които бяха в течение на нещата и ме окуражаваха- E-Daniel, Haimanata, Alexandro!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kато си с този всмукател какво става с моторчето за празния ход?Иначе поздравления за нервите и крайния резултат-радва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптер от Rosko Racing и моторче за нормален Х22, снощи го сложихме и сега всичко е както трябва :unsure:

Редактирано от batkosio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра,после да споделиш обективно мнение в разликите при вървежа на двата Н22 :unsure: И как е в ниските този с единичните рънъри спрямо пеперудките на обикновения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не издържа и пак се филмира :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъ-ъ-ъ... с тези въпроси за всмукателите се обърках. H22A (~220 к.с., Accord Euro-R) и H22A7 (Accord Type-r) не са ли си заводски със single-stage IM?? И какво му е различното на този всм. колектор?

 

@policeman: batkosio не се е филмирал пак. Просто той никога не е излизал от филма :smile1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е. Колекторът си е оригиналния за двигателя, просто съм го отбелязал, защото е важен :smile1: Можеше да я карам и с такъв от нормален Х22, тъй като инсталацията и екуто са такива, но както Иво каза, кривата на въртящия момент в ниските и средни щеше да е друга ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като каза адаптер, помислих че си сложил от тези адаптери за всмукателни колектори, а то било адаптер за моторчето на празния ход. :smile1: А пък аз все още се надявам че като задвижа клапите на моя H23 колектор, F20-ката ще живне малко в ниските, защото сега клапите са постоянно отворени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления на колегата batkosio за маняшкия проект получило се е много ОРИГИНАЛНО .При положение ,че са отворени защо не ги махна нацяло придружено с малко ECU настройка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер ти е колата хихихи (и моторЯ) този мотор 220 PS ли е ? :smile1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за работата. Ако можеш качи клипче, за да видиме как върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за хубавия двигател,добре свършената работа но имам един въпрос- Така боядисан и лакиран този двигател няма ли да зъдържа топлината и да прегрява?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е бластиран и само лакиран, боя няма. Няма опасност от прегряване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за хубавия двигател,добре свършената работа но имам един въпрос- Така боядисан и лакиран този двигател няма ли да зъдържа топлината и да прегрява?

Бенджи,ако колите прегряваха само от един слой боя щеше да е голям филма.Има много други фактори които им влияят много повече,а и Хонда са се доказали с перфектно охлаждане от завода.А и работят на доста ниски температури.Ако ще и с термо одеало да я завиеш,пак ще работи:)На Акорда си долях 1.5 литра преди два дена , а стрелката никога не ми е мърдала.Цялата система е 5.5 литра-смятай.Щом може без антифриз,значи може и боядисана:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DODGE V-TECH 16 цилиндъра :):)

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, с Емо направихме настройките на дино в HEED 91. Ползвахме оригиналния JDM P13 с TCS, макар в началото Емо да имаше съмнения дали ще позволява да се пипат горивните таблици. В крайна сметка всичко беше ок, той каза, че резултатите са доста добри, аз очаквах повече. Преди След Power 160,9 whp 172,1 whpTorque 183,3 n.m 190,5 nmРешил съм да сменя интейка с такъв от Type S, и евентуално да пипна генерацията, макар сегашната да е Janspeed на 55 мм, JASMA approved. После пак ще я замеря, интересно интейка какви резултати ще даде.Благодарности на Емо и Даниел, че се занимаваха с мен в проливния дъжд. Владо от HEED също свърши добра работа.

Редактирано от batkosio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на Емо и Даниел, че се занимаваха с мен в проливния дъжд. Владо от HEED също свърши добра работа.

Аз трябва да съм благодарен, че се намръзна яко заради моя мерак :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...