batkosio 15 #1 Публикувано 10 Ноември, 2010 Тъй като не мога да пусна тема в проекти, пускам тук. В темата мисля да опиша всичко, което съм правил и правя по колата си. Заглавието: BatKosio Domestic Market Ще започна не по хронология, а по важност- сърцето: H22A7 от Accord Type R, ecu JDM p13 с TCS Single runner intake manifold Скоростна кутия M2B4 с LSD Всички карантии са сменени с нови оригинални. Двигателят, скоростната кутия, и изобщо всички детайли са бластирани и лакирани или боядисани, а капакът е с оригинална RED WRINKLE VHT paint. В момента тече разработка, следват настройки при Емо и дино. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #2 Отговорено 10 Ноември, 2010 Един бърз офф топик: Без думи просто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eDaniel 38 #3 Отговорено 10 Ноември, 2010 Луд, луд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XauMaHaTa 0 #4 Отговорено 10 Ноември, 2010 (Редактирано) batkosio...майката си трака..Можеш ли й моята да я нагласиш така ;-) Редактирано 10 Ноември, 2010 от XauMaHaTa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #5 Отговорено 10 Ноември, 2010 Подзаглавието е малко подвеждащо, нещата нямаше да бъдат възможни без помощта на Дидо (chikiriki), Павката (Preludisimo), Jimmy, Митко, и бате Жоро. Огромни благодарности към тях, както и към колегите, които бяха в течение на нещата и ме окуражаваха- E-Daniel, Haimanata, Alexandro! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #6 Отговорено 10 Ноември, 2010 Kато си с този всмукател какво става с моторчето за празния ход?Иначе поздравления за нервите и крайния резултат-радва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #7 Отговорено 10 Ноември, 2010 (Редактирано) Адаптер от Rosko Racing и моторче за нормален Х22, снощи го сложихме и сега всичко е както трябва Редактирано 10 Ноември, 2010 от batkosio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #8 Отговорено 10 Ноември, 2010 Екстра,после да споделиш обективно мнение в разликите при вървежа на двата Н22 И как е в ниските този с единичните рънъри спрямо пеперудките на обикновения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #9 Отговорено 10 Ноември, 2010 Не издържа и пак се филмира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #10 Отговорено 11 Ноември, 2010 Ъ-ъ-ъ... с тези въпроси за всмукателите се обърках. H22A (~220 к.с., Accord Euro-R) и H22A7 (Accord Type-r) не са ли си заводски със single-stage IM?? И какво му е различното на този всм. колектор? @policeman: batkosio не се е филмирал пак. Просто той никога не е излизал от филма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #11 Отговорено 11 Ноември, 2010 Да, така е. Колекторът си е оригиналния за двигателя, просто съм го отбелязал, защото е важен Можеше да я карам и с такъв от нормален Х22, тъй като инсталацията и екуто са такива, но както Иво каза, кривата на въртящия момент в ниските и средни щеше да е друга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #12 Отговорено 11 Ноември, 2010 Като каза адаптер, помислих че си сложил от тези адаптери за всмукателни колектори, а то било адаптер за моторчето на празния ход. А пък аз все още се надявам че като задвижа клапите на моя H23 колектор, F20-ката ще живне малко в ниските, защото сега клапите са постоянно отворени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #13 Отговорено 11 Ноември, 2010 Поздравления на колегата batkosio за маняшкия проект получило се е много ОРИГИНАЛНО .При положение ,че са отворени защо не ги махна нацяло придружено с малко ECU настройка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 11 Ноември, 2010 супер ти е колата хихихи (и моторЯ) този мотор 220 PS ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kopelence 4 #15 Отговорено 11 Ноември, 2010 Поздравления за работата. Ако можеш качи клипче, за да видиме как върви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #16 Отговорено 15 Ноември, 2010 Поздравления за хубавия двигател,добре свършената работа но имам един въпрос- Така боядисан и лакиран този двигател няма ли да зъдържа топлината и да прегрява? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #17 Отговорено 15 Ноември, 2010 Двигателят е бластиран и само лакиран, боя няма. Няма опасност от прегряване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #18 Отговорено 18 Ноември, 2010 Абсолютна "принцеса" , голяма красавица ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #19 Отговорено 18 Ноември, 2010 Поздравления за хубавия двигател,добре свършената работа но имам един въпрос- Така боядисан и лакиран този двигател няма ли да зъдържа топлината и да прегрява?Бенджи,ако колите прегряваха само от един слой боя щеше да е голям филма.Има много други фактори които им влияят много повече,а и Хонда са се доказали с перфектно охлаждане от завода.А и работят на доста ниски температури.Ако ще и с термо одеало да я завиеш,пак ще работиНа Акорда си долях 1.5 литра преди два дена , а стрелката никога не ми е мърдала.Цялата система е 5.5 литра-смятай.Щом може без антифриз,значи може и боядисана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eDaniel 38 #20 Отговорено 18 Ноември, 2010 DODGE V-TECH 16 цилиндъра 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #21 Отговорено 8 Декември, 2010 Няма ли някакво развитие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #22 Отговорено 9 Декември, 2010 (Редактирано) Има, с Емо направихме настройките на дино в HEED 91. Ползвахме оригиналния JDM P13 с TCS, макар в началото Емо да имаше съмнения дали ще позволява да се пипат горивните таблици. В крайна сметка всичко беше ок, той каза, че резултатите са доста добри, аз очаквах повече. Преди След Power 160,9 whp 172,1 whpTorque 183,3 n.m 190,5 nmРешил съм да сменя интейка с такъв от Type S, и евентуално да пипна генерацията, макар сегашната да е Janspeed на 55 мм, JASMA approved. После пак ще я замеря, интересно интейка какви резултати ще даде.Благодарности на Емо и Даниел, че се занимаваха с мен в проливния дъжд. Владо от HEED също свърши добра работа. Редактирано 9 Декември, 2010 от batkosio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eDaniel 38 #23 Отговорено 9 Декември, 2010 Благодарности на Емо и Даниел, че се занимаваха с мен в проливния дъжд. Владо от HEED също свърши добра работа.Аз трябва да съм благодарен, че се намръзна яко заради моя мерак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове