Jump to content
В16А2

Del Sol с три завиващи колела :)

Recommended Posts

Del Sol VTi (B16A2)

 

Удари ме отзад в лявата гума едно говедо Audi A4 Allroad (3.0 TDI Quattro) - в следствие на което в момента е под ъгъл различен от 90 градуса - малко, между 5 и 10 градуса е отклонението, не се усеща при движение. Няма вибрации, не изглежда да се изяжда прекалено бързо гумата (до сега съм минал около 40-50км в това състояние в търсене на майстор). Единствено видимо е, че при движение право напред волана ми е леко завъртян надясно (предполагам се получава от ефекта на задната гума тласкаща купето на ляво) съответно за да се придържа права траектория предните гуми са леко на дясно - видимо са прави, но предполагам ъгъла е много малък за да се забележи с просто око.

 

Така, на въпроса. Сам нищо не мога да направя - макар че имам познат с канал. Намерих майстор, погледнахме отдолу, нищо изкривено няма видимо, подхвърли нещо за полуоска май, но нямаше свободна клетка онзи ден и ще ходя да я оставя при него в Понеделник. Въпроса ми е какъв съвет може да дадете принципно и какво да очаквам. Въобще какъвто и да било съвет, никога не ми се е кривила гума по подобен начин и ествествено ще стане точно сега, когато майсторът на който се доверявам за Honda (още от както имах CRX 2 ген) не ми е под ръка.

 

В Италия съм. Нямам никакво доверие на жабарите. Сервиза не е малък, изглеждат професионално, но винаги има едно НО.

 

Поздрави!

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се шибнах в една стена след малко непредвиден дрифт и аз така изкривих задна дяснаОказа се , че най-слабото място е големия дълъг носач , на който най-предната част е доста слаба.Погледнете него , може да го изправите или смените.Може пък само да е мръднало отпред където се регулира точно този ъгъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съчувствие колега, но то не помага :) Първото, което е добре да направиш е да намериш място, където кадърно правят диагностика на ходова част, и съответно се занимават и с настройки на сходимости, защото може и само с това да минеш. Сериозно, личен пример. След това просто смених лагер на съответното колело, защото виеше, а при теб само ако има нужда! Вече ако има нещо изкривено действаш нататък. Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям купон - аз се кефя като я гледат като извънземно тука и се обръщат, щото не са виждали такава кола хората - ама като я погледна така и майстора и хич не ми стана хубаво. :love:Ще видим, квото е. Мерси колеги за съветите и информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука едно братле ми предлага заден носач от ITR.. според него EG2=EG6=DC2 :unsure:Помощ колеги? Доста е трудно с намирането на части за стари бегачки.. в тая част особено на Италия, където съм аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е нещо сериозно, само сходимостта да трябва да се регулира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих едни момчета, доста ми ги похвалиха, утре ще ходя при тях да се пробваме да регулираме сходимостта.Ако не, поне ще се опитат да разберат точно какво има изкривено. Има италиански клуб/форум, регистрирал съм се, ако трябва ще си пусна темичка в купува/продава като разбера какво ми трябва.Иначе тук в един сервиз искаха да сменяме едно по едно докато не стане работата.. не се виждало нищо изкривено, за това сме щели да почваме наред и по-точно на магия.. и то оригинални части директно от Honda "щото не работели с морги и т.н.".. ебаси майсторите ебаси хората.. На първо четене ми изтропаха нещо от рода на хиляда евро и то без гаранции, че ще се реши проблема..!!! :) Мерси колеги за отговорите и вниманието! :) Ако някой има още някакъв съвет.. Ще пиша като има развитие. !!!

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Задна лява (Posteriore Sinistra на схемата).

 

БАЯ е.. !!!

 

Установиха, че ми е изкривен "трапеца" - как му се вика на това на български (или поне на английски)?

 

Малко ме прецака езиковата бариера в случая.. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нарушена ти е сходимоста. На английски се пише "Тое". Изкривена е Rear Trailing Arm. Това е рамото, което тръгва от главината и отива напред към прага. На средата е хванато за купето с голям тампон. В предния край има малка щанга, перпендикулярно на рамото. Или е изкривено рамото или малката щанга е разместена(или крива). С тази малката щанга се регулира сходимосто на задните колела.Тук има снимки на рамото с големия тампонhttp://www.performanceforum.com/wesvann/ho...ng/bushing.htmlА тук има схема на всички тампони отзадhttp://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m51b0s4318p55020№15 са тампоните на малката щанга, №14 големите тампони, просто да се ориентираш, за какво иде реч.Успех

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за това ти говори колегата Krasimir. С вътрешнияболт се регулира сходимостта.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги, значи този вътрешния болт до колкото може да се регулира го преместихме в крайно положение още в сервиза, където искаха да ми сменят части наред без гаранция, че ще решат проблема.. Така се пооправи малко (болта максимално навън), но хода не е голям и проблема остана естествено, макар в по-малък градус от колкото на първите снимки горе в темата, а днес при момчетата в гумаджийницата едното братле се светна че всъщност това голямото рамо (trailing arm-а) вляво е по-близо до джантата от колкото това вдясно (усеща се на пипане като си вкараш ръката, и аз също го барнах). От тук - търся това рамо голямото, тампона за него, малката щанга (не изглежда изкривена или изместена) или и трите неща? Мерси много, фенове !!!

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...