Jump to content
Kobayashi

Honda Prelude H22?

Recommended Posts

Здравейте колеги!Направо по същество. Обмислям покупка на по-мощна кола! Става дума за Прелюд 5 ген H22 200к. с. Не мога да си позволя да подържам два автомобила, а причината не е само финансова ... Да кажем че ще се примиря с разхода от 15л/100км градско. Интересувам се дали тези двигатели H22 имат надежден експлотационен ресурс?Какви са най-често срещаните проблеми при тези двигатели?- Вярно ли е че се появява проблем с включването на VTEC-а?- Вярно ли е че имат проблемни сегменти и харчат доста масло? (Наясно съм че високооборотните двигатели харчат повечко, но имам предвид болестно състояние примерно 1л/1000км или нещо от сорта!)И въобще ако се развали това нещо части намират ли се?Подчеравам че, не бих жалил средства за качествени консумативи и грижа по колата, но все пак искам да знам дали са възможни големи фалове въпреки моите грижи! Имайте предвид че тази кола почти всяка седмица ще вижда голям зор от натискане по десния педал.П.С. Става дума за суапнат Прелюд от F20 към H22 от друг Прелюд 5 ген с десен волан.Това е общо взето... имам и друга кола която ми е на сърце, Toyota Celica 99' 2.0 GT 175 k.c и за нея питах в форума на Тойота и ми казаха само хубави неща като цяло, но попринцип предпочитам H22 заради VTEC-а най-вече, но много бих искал да разбера мненията на собствениците на тоя двигател и на по просветените в тази област!Поздрави колеги! !!! :) :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details....за такава Селика ли говориш или за по новия модел.Трудна дилема коя да си избереш Селиката или Прелюда !!! .Според мен и двете коли ако са в добро състояние няма да ти създават грижи,но все пак при суапнатия Прелюд трябва да имаш документи за двигателяи да е регистриран,че последно време затягат обръчите при преглед!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да колега за тази Селика говоря не се уточних защтото не съм наясно с генерациите им, а и забравих че и новата Селика има 2.0 GT макар и само за американския пазар... А и това за режима при прегледите си прав, ако имам възможност ще я регистрирам като 133 к.с. (имам доста познати и приятели), но дори и на 200 к.с. да я рег попринцип няма да е проблем! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло колата е екстра,но като всяко нещо дето е 10-та употреба и на 10 години няма конкретни закономерности.Имам познати на които стоковите мотори в прелюд 5-то поколение дадоха фира,а моят е от 4-то и му давам цялата газ и не иска да умре !!! Проблем при тези мотори е мазането ако въобще се стигне до проблем.И той идва почти винаги от износени втулки на балансиращите валове,след което следва пад на налягането на маслото и като го вдигнеш няколко пъти до 7000+ оборота резултатът е ясен.Не знам какъв е този разход дето го очакваш от 15/100 в Добрич,но според мен ще те изненада приятно колата.Важно е обаче да го отвориш този мотор и да го обслужиш изцяло.Под отваряне имам предвид да се видят лагери,сегменти,всички семеринги и т.н.Вече има части колкото искаш за такива заради донорите в Англия,така че няма какво да се плашиш.Само гледай да избереш читав двигател.За проблеми с витека чувам за сефте,няма такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря prelude за мнението, струва ми се много на място. Успокои ме доста за частите... верно и аз виждам понякога H22 с десен волан на части в мобиле, може би наистина не са толкова редки, а и предлагането зависи от търсенето. А тоя разход от 15л/100км си го очаквам заради не добре балансирано задкормилно устройство. Иначе бях видял в един каталог че разхода е:

 

7.7л/100км - извън градски цикъл

9.8л/100км - смесен цикъл

13.6л/100км - градски цикъл

 

А това за VTEC-a бях го чул преди около година, но ставаше въпрос за 4 ген. 185 к.с. и то мисля че с газово ... но викам все пак да попитам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря prelude за мнението, струва ми се много на място. Успокои ме доста за частите... верно и аз виждам понякога H22 с десен волан на части в мобиле, може би наистина не са толкова редки, а и предлагането зависи от търсенето. А тоя разход от 15л/100км си го очаквам заради не добре балансирано задкормилно устройство. Иначе бях видял в един каталог че разхода е:

 

7.7л/100км - извън градски цикъл

9.8л/100км - смесен цикъл

13.6л/100км - градски цикъл

 

А това за VTEC-a бях го чул преди около година, но ставаше въпрос за 4 ген. 185 к.с. и то мисля че с газово ... но викам все пак да попитам!

Проблема може да е в газовото или в още много неща.

Моята извън града дава 7.4/100 като се кара с ограниченията.

Предполагам,че и другите данни които си посочил са вярни,но моята просто не я карам из града.

Аз всъщност почти никъде не я карам:)

Обаче носи много на бой,както трябва да е всяка хонда:)

Помисли за прехвърляне на окачването oт донорската кола,защото ще спечелиш по-големите спирачки.

Донорът 185 коня ли е или 200?

Ако е 200 давай с окачването,защото ще спечелиш оригинални резервни части на смешни пари от САЩ.

Поне аз знам за някои доста скъпи неща тук,които не стават от американския пазар и хората просто нямат избор.

Отделно че ще можеш да караш и с ОЕ джантите от донора или поне по-лесно ще си намираш джанти на 5 отвора вместо на 4.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с разходната норма е много вярно, поне при мен. Само, че аз съм с Н23А2 или 2,3 мотора. В този случей трябва се радваш защото ще си 40 кончета над мен, а ще гориш колото мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с ВТЕК-а за първи път чувам?!Това не го мисли :) Там всичко е ок!Разхода е както казва Иво,градско зимато до 14/100,лятото 12/100,извън градско при нормално каране м/у 7 и 8/100.Ако обслужваш редовно мотора няма да имаш проблеми с него.Ще останеш доволен от покупката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
prelude става дума за 200 коня двигателя (оня червения не съм сигурен дали не му викаха Japan Red Top, оригинално се поставя на Prelude от 98г до 00г ). Аз не съм сигурен дали ще намеря донорското окачване, но ще помисля и за това ако се пръкне нещо ... попринцип имам нещо предвид аз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ред Топ е 212к.с. при Английския Тайп-Р и 220 коня при Японката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само гледай мотора да е читав.Обслужването му е скъпичко,вчера взех да търся ангренажен ремък и се оказва че Gates не го правят.Има го на Contitec и Dayco като номенклатура ама като количество куца.Естествено го има като ОЕ в САЩ или Бутрако в зависимост колко ти е зор,щото тук ще е цифра ако го имат де.Аз специално не трябва да пиша много,защото на мойта кола има доста неща които са променени.Карам с инжектори 310 cc от Supra,нямам Lambda сензор,ECU-то ми е Р28,засмукването ми е къстъм,генерацията е къстъм,махнал съм пепрудките от входящия колектор,откачен ми е ремъка на балансиращите валове,обтегача на ремъка ми е от Н23А-ебати,като го чета това и май не карам Н22А :) Но колата е много приятна с този двигател,няма да сбъркаш.п.п.Верно,я виж какъв е точно кода на мотора който взимаш?

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ред Топ е 212к.с. при Английския Тайп-Р и 220 коня при Японката

Ехх значи много зех да се бъркам, а едно време имах една програма Autodata и не бях толкова голословен :) :) :) Благодаря за инфото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.Верно,я виж какъв е точно кода на мотора който взимаш?

Абе май е H22A4 гледах в техническите данни че е 200 коня и е за Прелюд 5 ген. и е червен на цвят ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай хондата,не се чуди ! Частите не са толкова скъпи,за проблем с втек-а не съм чувал до сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.Верно,я виж какъв е точно кода на мотора който взимаш?

Абе май е H22A4 гледах в техническите данни че е 200 коня и е за Прелюд 5 ген. и е червен на цвят ...
Точно - Прелюд пета генерация, "блек топ" го водят :) ! 197 коня - 212Нм :)http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1421212http://www.jrcormier.com/index.php/prelude/engineswapТемички за суап , надявам се да са ти полезни. Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прелюда съм с две ръце, не се чуди изобщо, гледай да е стоков, без волани, педали, еър интейци и разни рейсърски простотии, което донякъде ти гарантира, че е каран нормално, и съответно поддържан по същия начин.Н22А8 е твоят мотор, за Европа се предлага 2000-2001г, т.н. Red Top - 200 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...