gin 43 #1 Публикувано 1 Ноември, 2010 Кое на картинката са капачка и палец на делкото - 2 и 3 ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #2 Отговорено 1 Ноември, 2010 (Редактирано) 2 - капачка3 - палецп.п. нека някой каже какво е 7 !!! Просто любопитство Редактирано 1 Ноември, 2010 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #3 Отговорено 1 Ноември, 2010 7 - IGNITER UNIT (HITACHI), ама не мога да си го преведа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-fiat 6 #4 Отговорено 2 Ноември, 2010 2 и 3 както е отговорил колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #5 Отговорено 2 Ноември, 2010 7 е комутатор !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AaaareS 0 #6 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) Сега ще е хубаво с една малка пиличка или парче шкурка (по-финна за предпочитане) да ги поосвежиш !!! същата процедура може да я повториш и със свещите (по-добре е направо да си ги смениш де но ако не ти е зор и почистване върши работа) Редактирано 2 Ноември, 2010 от AaaareS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #7 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) Аз ако ще ги освежавам, директно смяна... Свещите обикновено NGK (японско де) на 35000 км вчера бяха леш. Майсторите обаче забравиха да ми огледат капачката на делкото, та се чудя какъв е стандартният срок на годност на капачка и палец в километри (без преувеличения)? Редактирано 2 Ноември, 2010 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 2 Ноември, 2010 Докато издържи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #9 Отговорено 7 Ноември, 2010 Ебати шибаното означение . Очевадно 3 е палеца, 2 е капачка+гарнитурата, но каква е разликата между 7 и 11 и 4 не схванах. Игнайтера е 7, но също и 11, че и 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове