Jump to content
Guest JeepersCreepers

смяна на съединител?

Recommended Posts

Guest JeepersCreepers

Зна4и по то4но питам има ли някакво прозор4е като на другите коли 4е да не го разглобявам еи таи?колата е хонда прелюд 4ген.! Само да добавя за сега нямам никакав проблем с него няма буксувания и разни др колата отцепва и8 литва без грижи но ми се поскасиха скоростите :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

?!? Какво е да ти се "скъсят" скоростите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

е как какво е да ти се скъсят скоростите примерно ако праи 100 на 2-ра(скорост) да правиш 80 еи това е да ти се скъсят скоростите............. :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Къкъв е смисъла на процедурата :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

абе моля ако някой няма компетентност да не пише само глупости!!! Просто неискам да се разтягат локуми а някои разбиращ да кажи :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

братино ,мисля че няма прозорче и след като са ти се поскъсили скоростите иди си купи нов :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Опъваш и ръчната спирачка на место,включваш на трета или четвърта скорост даваш газ и отпускаш съединителя.Ако буксува значи е за смяна.Но по добре е тоя тест да ти го направи някой който ще усети сравнително бързо буксуването за да не го довършиш съвсем.И пиши в профила си от каде си,ако не е тайна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

от бургас съм,хи4 не ми боксува щото скоро даже ми се наложи да дарпам едно хюндай купе все едно нищо недарпах аз се оплаших на 3та с 20 и по4нах се ка4вам по моста на славянка /за които са от бс да им стане по прегледно/ а правил съм и др тест имам даже и свидетел щото не ми вярваше бутам 5та и на 3000 си трагвам като пи4 без да предарпа даже си трагна си ускорява без никви грижи.Мен ме самнява 4е маи ве4е е на сваршване и ше се полу4и като тва купе дет дарпах ще сварши изведнаж както при него /без буксуване прас и няма никои отворихме го и видяхме 4е по4нало и нитовете да търка/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

е как какво е да ти се скъсят скоростите примерно ако праи 100 на 2-ра(скорост) да правиш  80 еи това е да ти се скъсят скоростите............. :D

<{POST_SNAPBACK}>

:dunno: това да не е панталон да се спере бре? :P

я ми обясни като ръчкаше до 100 на 2-ра, опираше в прекъсвача, нали? В този случай колата ти изведнъж забива муцуната, все едно натискаш спирачка, нали?

а сега като са се "скъсили" до 80 пак така ли е, или си натискаш газта, но все едно няма мощност да продължи нагоре, а в същото време вдига оборотите? Обясни по-подробно ако искаш точен отговор :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

е как какво е да ти се скъсят скоростите примерно ако праи 100 на 2-ра(скорост) да правиш  80 еи това е да ти се скъсят скоростите............. :D

<{POST_SNAPBACK}>

:P това да не е панталон да се спере бре? :P

я ми обясни като ръчкаше до 100 на 2-ра, опираше в прекъсвача, нали? В този случай колата ти изведнъж забива муцуната, все едно натискаш спирачка, нали?

а сега като са се "скъсили" до 80 пак така ли е, или си натискаш газта, но все едно няма мощност да продължи нагоре, а в същото време вдига оборотите? Обясни по-подробно ако искаш точен отговор ;)

<{POST_SNAPBACK}>

не става дума за мен а jeepera при него е така ми до колкото виждам ако е правил преди 105 на 2-ра на 6000 оборота ся прави (85 на същите обороти)

(Така мисля 4е беше ако не е така jeepers ще ме поправи все пак става дума за неговата кола :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Може да съм тъп, но не съм чувал от износен съединител да се скъсяват скорости.Ако една и съща кола преди е можела да вдига една скорост преди прекъсвач а сега не може това означава, че просто не стига до прекъсвач т.е. има проблеми с високите обороти.Износения съединител приплъзва при по-голямо съпротивление на трансмисията, което съотвества на по-маломощни предавки т.е. 3та и на горе и не намирам общо с дължината на скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest grizli

абе моля ако някой няма компетентност да не пише само глупости!!!

Просто неискам да се разтягат локуми а някои разбиращ да кажи  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Мнооого обичам да пиша глупости, а пък локумите просто няма начин да не ги разтегна. Тук поне за глупости и локуми пари не вземаме :P

Това, за скъсяването на скоростите за първи път го чувам и не виждам никаква логика. Щом не си забелязал по хода на педала на съединителя промяна, т.е. да ти се е променило мястото на зацепване, щом не ти боксува и си дърпал друг то за мен това не е съединител. Другият тест за който се сещам е да застанеш срещу бордюр, да опънеш ръчната, да включиш на 3-та и постепенно да отпущаш долния ляв педал. Ако не ти угасне то направо върви да го сменят. А това, че на този изведнъж му е свършил съединителя може да ги разправя на баба си. Това трябва да си голям профан да не разбереш промяната в поведението на колата и да не се замислиш от какво е. Или най-малкото да отидеш на сервиз и да ти кажат. Обаче ако продължаваш с експериментите да тръгваш на 5-та и твоя съединител може изведнъж да свърши като неговия :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ужас !!!възмотен съм:blink: абе хора саединителя на тоз хюндаи ми свърши в рацете после я пребирах аз колата! пребирал сам коли без саединител ве4е доста но както и да е няма са обеснявам ще отговоря само на някои които се интересуваше от нещо.Преди си правех без никви грижи 105 на 6300,сега ги прави на 6300 само 4е 90!на 2ра 120 при положение 135преди! 4та 190 сега 165 170:( ТОВА СА БЕЗ ДА СЕ ВЛИЗА В ПРЕКАСВА4!!!СЕГА КОЛАТА АДСКИ МНОГО ТИ4А НИЩО НЕ ПРЕПЛАЗВА,А ЗА БОРДИУРА ЕСТЕСТВЕНО 4Е ЩЕ МИ УГАСНЕ /ЗА ДА НЕ УГАСНЕ ТРЯБВА ДА ИМА САЕДИНИТЕЛ КОЛКОТО ДА ИДА ДО СЕРВИЗА НА МАГИЯ ДЕТ СЕ КАЗВА:)ПЪК АКО НЯКОИ ИМА ДР ОБЯСНЕНИЕ ЗА СКАСЯВАНЕТО МОЖЕ ДА ПИШЕ ДЕ :P

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

виждам че си много възмОтен и огУрчен, сигурно си и обЕден, но опитваме безплатно да помогнем ;) За съжаление единственото което ми хрумва по въпроса е, че някой тайничко ти е сменил скоростната кутия, или се бъркаш нещо, щото тези 135км/ч на 2-ра при 6300сс ми говорят за 150 км/ч при 7300сс, което..............нищо смислено не ми говори ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

виждам че си много възмОтен и огУрчен, сигурно си и обЕден, но опитваме безплатно да помогнем ;)  За съжаление единственото което ми хрумва по въпроса е, че някой тайничко ти е сменил скоростната кутия, или се бъркаш нещо, щото тези  135км/ч на 2-ра при 6300сс ми говорят за 150 км/ч при 7300сс, което..............нищо смислено не ми говори  ;) ;)

<{POST_SNAPBACK}>

хахаха ужас не е така е пак не си разбрал то4но на 2-ра е правил 105 на6300оборота 3-та 135 6300 а ся на 2-ра прави 90 ;)на 3-та 120-5 :P:P:P:P;);););););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

!на 2ра 120 при положение 135преди!

<{POST_SNAPBACK}>

абе пич ти адвоката ли си му? ;) Я чети по добре той кво е писал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

!на 2ра 120 при положение 135преди!

<{POST_SNAPBACK}>

абе пич ти адвоката ли си му? ;) Я чети по добре той кво е писал ;)

<{POST_SNAPBACK}>

не маина не сам му адвокат пък и да сам му това ня зна4ение просто и на мене ми е интересно да разбера защо му е така колата ама явно тък никои не може отговори това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

!на 2ра 120 при положение 135преди!

<{POST_SNAPBACK}>

абе пич ти адвоката ли си му? ;) Я чети по добре той кво е писал ;)

<{POST_SNAPBACK}>

КОЙ ТОЙ? ТУК САМО АЗ ПИША ЩОТ АЗ ИМАМ ПРОБЛЕМА МАИ ТУК ВСЕКИ ПИШЕ ЗА ОТБЕЛЯЗВА САМО МНЕНИЯ ;)

КОЛАТА Е МОЯ И ПРОБЛЕМА СЪЩО НЕЗНАМ КВИ АДВОКАТИ ВС ОПИСАХ И НИТО ЕДНО КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ С ИЗКЛЮ4ЕНИЕ НА ХРОНОС :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

!на 2ра 120 при положение 135преди!

<{POST_SNAPBACK}>

абе пич ти адвоката ли си му? ;) Я чети по добре той кво е писал ;)

<{POST_SNAPBACK}>

не маина не сам му адвокат пък и да сам му това ня зна4ение просто и на мене ми е интересно да разбера защо му е така колата ама явно тък никои не може отговори това е

<{POST_SNAPBACK}>

КИРЕ ТОЙ ПИТА МЕН ДАЛИ СЪМ СИ АЗ АДВОКАТ МАЙ ЗАЩОТО Е КОПИРАЛ МОЯ ПОСТ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ikurtev

да си сменял гуми? може да имаш различна обиколка и това да води до различна скорост при едни и същи обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

м да смених ама няма да е от там защото това е фрапираща разликана 2ра и та и 4та по 20км по малко прави;)ама пук няма ти казвам как ги прави за отрицателно време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest grizli

КОЙ ТОЙ? ТУК САМО АЗ ПИША ЩОТ АЗ ИМАМ ПРОБЛЕМА МАИ ТУК ВСЕКИ ПИШЕ ЗА ОТБЕЛЯЗВА САМО МНЕНИЯ ;)

КОЛАТА Е МОЯ И ПРОБЛЕМА СЪЩО НЕЗНАМ КВИ АДВОКАТИ ВС ОПИСАХ И НИТО ЕДНО КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ С ИЗКЛЮ4ЕНИЕ НА ХРОНОС ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Виж ся пич, тука само "некомпетентни сме се събрали", "пишем глупости" и "разтягаме локуми". Явно твоят проблем не е в нашата компетенция. Чувал съм, че някой автомобили ги обладава лош дух и си правят квот си искат. Някой хора си вързват глава чесън на огледалото за обратно виждане. Ако това не помогне върви при някой поп да ти освети колата със Светена вода. Ако няма резултат върви на ходжа да и лее куршум и да и развали магията. Ако пак нищо не се получи върви на майстор да ти я "оправи".

Предварително се извинявам за некомпетентното мнение, написаните глупости и разтегнатите локуми.

П.П. Искам само да те питам нещо: Скоро Нефтохима да не е обгазявал Бургас?

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest civic1.5
:cool: абе това да не ти е някоя скоростна кутия с вариатор, 4е да ти се скасявят скоростите :) да не би да си вадил стрелките на километража или да си сменял гумите си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Стига сте се дразнили един друг. Човека пише какво наблюдава при автомобила си, Вие му казвате, че не е възможно. Е може ли ние да знаем по-добре как му се държи автомобила :cool: Във всички случай си има някаква причина за това поведение на Прелюда му и колкото и да ви се струва странно наистина е съединител! Нормално е някога някой нещо да не знае, но не е необходимо да се обиждаме по този повод. Колегата е прав да пита и не е объркал диагнозата на автомобила си!

Предишната ми Хонда беше CRX, това явление го наблюдавах при нея. Отидох при майстора си и той се качи да я покара, направи необходимите тестове за които говорихте (на незнам си коя скорост с газ + спирачка) и човека ми каза, че е съединител. Смених го и всичко заспа.

Нормално е да се случва, в тези високи обороти двигателя е в максимума си и натоварването е голямо. В този момент съпротивлението е много голямо при такова ускорение, ако съединителя е тръгнал да заминава, той започва да пребоксува в тези обороти и създалото се усилие..... Съответно скоростта се мери в скоростната кутия и тъй като съединителя приплъзва и не предава точното движение към скоростната кутия тя отмерва по-ниска скорост (реалната за автомобила). В този момент обаче двигателя има сила и вдига оборотите, но съединителя приплъзва и не предава пълното движение към скоростите. От там намалява скростта, намалява ускорението и съответно мощността.

Причината да теглиш по нанагорнището автомобили на по-висока предавка без проблем е същата. Просто приплъзва съединителя и двигателя не се затормозява в този момент. Ако не вземеш мерки симптомите ще се засилят след време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

радост има надежда за форума ве4е обещавам да не пускам никакави теми защото нали се видя каква пумия се изля по мой адрес!!!А на демон му благодаря много за мнението,но искам да те питам защо колата трагна да ти4а много пове4е и при тебе ли се полу4и таи?А педала доста отдоло ве4е отцепва и има голям празен ход.Но пак казвам 4е не се наблудава ното падане на мощност нито преплзвания затова и питах има ли прозор4е да се провери състоянието.

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

КОЙ ТОЙ? ТУК САМО АЗ ПИША ЩОТ АЗ ИМАМ ПРОБЛЕМА МАИ ТУК ВСЕКИ ПИШЕ ЗА ОТБЕЛЯЗВА САМО МНЕНИЯ :cool:

КОЛАТА Е МОЯ И ПРОБЛЕМА СЪЩО НЕЗНАМ КВИ АДВОКАТИ ВС ОПИСАХ И НИТО ЕДНО КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ С ИЗКЛЮ4ЕНИЕ НА ХРОНОС ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Виж ся пич, тука само "некомпетентни сме се събрали", "пишем глупости" и "разтягаме локуми". Явно твоят проблем не е в нашата компетенция.

 

 

сега и на тебе да отговоря явно наистина 90% са такива за каквито ми пишеш-за мое голямо сажаление вс 4ул недо4ул по нещо и дава мнения от наи висока компетенция :P

 

П.П. Искам само да те питам нещо: Скоро Нефтохима да не е обгазявал Бургас?

;)

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

както виждам ти си от наи големите умници и се 4удя каква им е работата като нямат какво да кажат да разтягат и натрапват натрупаната си през годините простотия!/вместо да седнат да се образоват маклко те сипят акъл на поразия/

А другото за нефтохима незнам кои какво обгазява но едва ли е обгазил моята кола и да и са се скаили скоростите :) ,а ако слу4айно си имал предвид дали аз съм обгазен и пиша глупости ще ти кажа може и да съм незнам никой не ми дава от4ети кога обгазява и кой може да засегнат вредните емисии ,но както виждам ти може и в тази област да си така компетентен и да ми кажиш как да се проверявам да не би да съм засегнат и друг път да не ръся толкова небивалици из форумите/4е маи само се излагам ;) и станах за посмешище на хората/

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Ский кво градски:Като си тръгнал да търсиш помощ и акъл БЕЗ ПАРИ в този форум, приемай я каквато е, а не да даваш оценки на хората кой разбирал и кой не бил в час, щото никой не ти иска пари тука, а с желание се опитва да помогне!!!Като си толко компетишън за да даваш оценки на хората - или се оправяй сам, или оди в сервиза да видиш колко струва акъла на майсторите :) ай ся със здраве, късмет и квото му дойде още :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

малко късно но и аз имам едно мнение, колкото и налудничево да звучи - та наблюденията ми са такива; като карам колата със 120 км/ч на 5-та съм точно на 3500об. но уви не всеки път. :cool: когато е по-студено времето на същите 3500об. съм на 110км/ч и след като мина 30/40 км. пак си стига на 120км/ч. - със сигурност не е от съединителя, щото преди да го сменя пак я имаше таз аномалия. според мен е от самите уреди/ километраж и оборотомер/ и другия проблем ми е, че когато карам със 110км/ч, всъщност съм на 120км/ч, поне 10 пъти съм я засичал с колеги по телефона, докато караме един след друг.пс. та по въпроса- може и да е от уредите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata

Евала на всички за отговорите а проблема може да се крие на две места: 1.СЪЕДИНИТЕЛ както каза ДЕМОН 2. ЖИЛО на километража или самия КИЛОМЕТРАЖ!Аз бих пробвал първо със жилото!А за прозорче доколкото ми е известно няма! п.с Все пак не подценявай разликата в скороста при смяна на гумите!!!!! по добре с някои твоя дружка проверете дали вярно ти отчита колометража или си върни старите гуми!

Редактирано от maskata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Но пак казвам 4е не се наблудава ното падане на мощност нито преплзвания затова и питах има ли прозор4е да се провери състоянието.

<{POST_SNAPBACK}>

При мен се наблюдаваше падане на ускорението. Има момент в който се вдигат оборотите, а автомобила не ускорява и все едно тъпча, много гадно усещане. Възможно е и друго да има по автомобила ти, но едва ли ще отгатнем тук. Все пак може да пропускаш нещо да ни кажеш или да си променял нещо и да си забравил.

Относно до прозорче за гледане на съединителя, аз никога не съм виждал подобно нещо в каквато и да е марка автомобил, но може и да има......

Провери колко е натегнат съединителя щом не е хидравличен, също ще ти стане ясно колко е износен.

Все пак е ясно, че чудеса не стават и рано или късно ще разбереш защо са ти станали "по-къси" скоростите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Каквото прочитам до тук, стигам до извода, че е съединител. Просто колега ти си я настъпваш колата както винаги, тя си пълни оборотомера и превключваш. Съединителя като буксува, двигателя си качва оборотите, ти си свикнал на определен звук от двигателя и си сменяш скоростите. Можеш да опиташ да ускоряваш до ограничителя, но плавно, ако пак вдигаш 80 вече минавай към жилото, гумите и накрая майстора.Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

м да не се гумите определено!,жилото също,ускорявах бавно и пак същото оказа се 4е е съединител питах мн майстори и те са на сащото мнение доверините ми майстори направиха по едно пробно и казаха 4е е той но има още какво да се извади от него/феродо/ за сега непреплазва вс е ок но от там се били скасили защото бил силно намалял :cool:а за DEMON мога да предоставя няколко клип4ета стига да се интересува и сам ще каже дали се наблюдава спадане на power :Dкакто при неговата кола,и също така да кажи дали е омагиосана или обгазена от нефтохим както каза един ве6т съклубар:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

.....Радвам се, че съм успял да ти помогна със съвет, но повярвай ми пич....това, че ти се струва по-бърза е само внушение :DПо-добре го сменяй да не те остави някъде :D п.п. А ако имаш филмчета как ръчкаш и искаш да ги споделиш сме насреща :D:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ха ха ха мом4ета ако ви кажа 4е нямало те4ност в казан4ето на съединителя и си засмуквало ваздух и затва е паднал толкова педала ще повярватели:) днес сложих и се вдигна педала и сега е ок , а за смятана за сега ще из4ака ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Да разбираме ли че се "удължиха" и скоростите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ами таз ве4ер ще я пробвам! но саединителя не е като преди 6месеца да кажим а както преди 7 дни някаде преди да стане фрапираща разликата!!!аз затова и реших да пища защото изведнаж стана тай а сега стана като преди да се стресна:) а м/у другото сега сам може ли да се обезваздуши или трябва да се лашне леко пробката на помпи4ката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

като го нариташ малко сам ще се обезвъздуши,но не там ти е проблема. Бръкни зад кормилото нагоре в таблото и ако е омаслено, ходи да ти правят и сменят гумички за амбриажната помпа, щото това масло не се е изпарило със сигурност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Apr 12 2006, 12:04 PM - Днес, 05:50 PM Е това не го разбирам. Една седмица глупости се пишат вместо за 1 минута да се вдигне капака и да се проверят елементарни неща.Много несериозно ми звучи това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

зна4и омрето е мн прав 4е мн несериозно се отнесох но аз о4аквах да е феродовия диск ни затоа си помислих 4е е там проблема и хи4 необарнах внимание за те4носта ,сложих понадигана се педала но скоростите си останаха СКАСЕНИ!!!!!!!!!!!!!!!!! което отново докава 4е е към края си съединителя вапреки 4е още не ми прави проблеми.Сега ще напиша нещо и пак ще има едни коментари но е така повярваите ми аз няма защо да лъжа и да си измислям:2ра 3та 4та са си скасени 2ра/85или 90/преди 100 105 3та/120---преди 135/1404та 165,170---преди 1905та ТУК Е СТРАННОТО сно6ти дигнах без да се усетя 200 но на 5300рпм а преди ги вдигаше на 5800рпм т.е 5та се е удалжила????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...