Jump to content
REDPOWER

Mini-me конверсия на D16v1

Recommended Posts

Пичове върти ми се една идея в главата и ме интересува някой от вас срещал ли е по чуждите форуми нещо подобно или въобще има ли няква информация,защото аз нещо удрям на камък.Интересува ме възможно ли е това както на старата Д-е серия преди 2001г.или главите и блоковете нямат общо.

Редактирано от REDPOWER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tук има конверсия на д17а2 блок с глава от д16у7

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Значи моя грешка.Това което ме интересува е суап с д16з6/у8 глава.Дали главите и блоковете на д16-ките преди 2001 и тези след са взаимнозаменяеми.Защото ако от тоя линк съм разбрал правилно д17 глава си пасва перфектно,което значи че май старата няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не давам гаранция, но би трябвало да са идентични - преди време четох едн статия, наречена "The D18 build".В нея пича ползваше малко престърган D16Y8 блок, глава от същия мотор, D17 колянов вал и биели + къстъм бутала.п.п. Тъй като не съм много запознат с по-новите мотори да те попитам - защо мислиш да правиш въпросния mini-me, след като в тая тема на снимките на d16v1 и на d17 моторите на капаците им пише втек ? !!!

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото имам идея да се мине изцяло на обд1 инсталация със смукател и делко от з6 + духалка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това което ме интересува е суап с д16з6/у8 глава.

...

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Въпросът е, защо искаш да тормозиш горкото двигателче. То не е правено за конски сили, идеята му е коренно различна. Това е VTEC-E на 7-ма генерация (VTEC II).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.След доста ровене и четене стана ясно,че тоя филм нема да го бъде,просто главите и блоковете са доста различни.Има обаче вариант за поставянето на колектора от з6 и премахването на шибания АГР и преминаване на ОБД1.Сега идва и въпроса възможно ли е поставянето на карантията от з6 главата в тая на v1 и да си имаме истински витек.Всякакво инфо ще е от полза,защото май пак ще откриваме топлата вода :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Човек, ти ни вкара в шеста глуха с тия запитванки... :) Колко хора от нас са виждали такъв мотор, пък още по-зле : колко са разглабяли такъв? :robot: Обещавам утре на трезва глава да поровя из хамериканските форуми за информация. ;)Разгледай из форума някъде имаше пуснати в една таблица щамповките на главите за д-серията. Виж твоята ква щампа е и разгледай таблицата има ли нещо общо с щамповките на някоя от познатите ни втек глави - z6/y8 и y2 май бяха на англичанките. Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е налична все още,а предстои в бъдеще покупката и и затова събирам части и информация за да знам въобще кво правя.Инфото което намерих за кода на главата е PMH-HU-3,това е като инфо,а колко е вярно и може да му се вярва незнам.Иначе по снимките из нета ми се струва че карантията по главата е същата като при у8-цата.Ако има колега с тоя мотор нека даде точния код на главата.Дайте да съберем инфо за да знаем кво може да се спретне с тоя мотор,защото съм сигурен че ще е доста полезно за много хора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...