REDPOWER 4 #1 Публикувано 30 Октомври, 2010 (Редактирано) Пичове върти ми се една идея в главата и ме интересува някой от вас срещал ли е по чуждите форуми нещо подобно или въобще има ли няква информация,защото аз нещо удрям на камък.Интересува ме възможно ли е това както на старата Д-е серия преди 2001г.или главите и блоковете нямат общо. Редактирано 30 Октомври, 2010 от REDPOWER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 30 Октомври, 2010 http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index.php?topic=1939.25;wap2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #3 Отговорено 30 Октомври, 2010 Tук има конверсия на д17а2 блок с глава от д16у7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #4 Отговорено 30 Октомври, 2010 http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index.php?topic=1939.25;wap2Значи моя грешка.Това което ме интересува е суап с д16з6/у8 глава.Дали главите и блоковете на д16-ките преди 2001 и тези след са взаимнозаменяеми.Защото ако от тоя линк съм разбрал правилно д17 глава си пасва перфектно,което значи че май старата няма да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 30 Октомври, 2010 (Редактирано) Не давам гаранция, но би трябвало да са идентични - преди време четох едн статия, наречена "The D18 build".В нея пича ползваше малко престърган D16Y8 блок, глава от същия мотор, D17 колянов вал и биели + къстъм бутала.п.п. Тъй като не съм много запознат с по-новите мотори да те попитам - защо мислиш да правиш въпросния mini-me, след като в тая тема на снимките на d16v1 и на d17 моторите на капаците им пише втек ? !!! Редактирано 30 Октомври, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #6 Отговорено 30 Октомври, 2010 Защото имам идея да се мине изцяло на обд1 инсталация със смукател и делко от з6 + духалка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #7 Отговорено 30 Октомври, 2010 ... Това което ме интересува е суап с д16з6/у8 глава. ... Въпросът е, защо искаш да тормозиш горкото двигателче. То не е правено за конски сили, идеята му е коренно различна. Това е VTEC-E на 7-ма генерация (VTEC II). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #8 Отговорено 1 Ноември, 2010 Така.След доста ровене и четене стана ясно,че тоя филм нема да го бъде,просто главите и блоковете са доста различни.Има обаче вариант за поставянето на колектора от з6 и премахването на шибания АГР и преминаване на ОБД1.Сега идва и въпроса възможно ли е поставянето на карантията от з6 главата в тая на v1 и да си имаме истински витек.Всякакво инфо ще е от полза,защото май пак ще откриваме топлата вода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #9 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) ....Човек, ти ни вкара в шеста глуха с тия запитванки... Колко хора от нас са виждали такъв мотор, пък още по-зле : колко са разглабяли такъв? Обещавам утре на трезва глава да поровя из хамериканските форуми за информация. Разгледай из форума някъде имаше пуснати в една таблица щамповките на главите за д-серията. Виж твоята ква щампа е и разгледай таблицата има ли нещо общо с щамповките на някоя от познатите ни втек глави - z6/y8 и y2 май бяха на англичанките. Редактирано 2 Ноември, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #10 Отговорено 4 Ноември, 2010 Колата не е налична все още,а предстои в бъдеще покупката и и затова събирам части и информация за да знам въобще кво правя.Инфото което намерих за кода на главата е PMH-HU-3,това е като инфо,а колко е вярно и може да му се вярва незнам.Иначе по снимките из нета ми се струва че карантията по главата е същата като при у8-цата.Ако има колега с тоя мотор нека даде точния код на главата.Дайте да съберем инфо за да знаем кво може да се спретне с тоя мотор,защото съм сигурен че ще е доста полезно за много хора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове