Jump to content
fenabg

Филмът - сивик 3ген. пак бяла :)

Recommended Posts

Браво с мерак всичко се постига :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тиквата :ph34r:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле,тая тиква е постригана О номер.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тонка не е много бре :rolleyes:/> :D

 

Днес се заиграх че си нямах работа :lol:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Тва японеца не е човек 4 дросела се регулират с три болта :dry: :dry: :angry:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фен,евала за проекта ама съм изпуснал нещо от сериала - това карбове от CBR ли са и по-точно от 600 или 900 кубика(Кейхини)?Аз успешно подкарах такива от 900 на Поло-то и мога да ти дам един доста полезен съвет.Мога да те ориентирам и в какви стойности сме разпробили горивните за 1600 кубика работен обем.Преди да почнеш да разпробиваш горивните жигльори за достигане на желаната ГВС, запуши основните въздушни и тогава почни да разпробиваш горивните.Защото ние така по трудния начин разбрахме че ако почнеш с горивните направо стигаш хубави ГВС на ниски и средни,но високите обедняват.Като запушиш въздушните( ние им сложихме по капка силикон , с което не се гордеем много като решение ама е доста ограничено откъм място точно там) , карбовете спят на едно и също ГВС през целия диапазон на работа на двигателя. То това им е и идеята , затова са CV-та:)/>/>/>Японеца наистина не е човек, защото тия карбове са със сто реглажа за всичко стига да им разбираш. Адски сложни са и скъпи за производство и в същото време са лесни за работа.....някой много зъл гений ги е измислил.Мембраните как са ти, имат ли следи от напукване?Защото една такава мембрана струва 180 паунда:)/>/>/> Да не ти и минава на ум да караш на газ, мембраните пукат от нея.Има решение и на тоя проблем ама ще пиша на ЛС ако ти е интересно , да не ти наводнявам темата.Сподели и какви тръби си ползвал за кейджа?Там със заварките е тънък момент, не му разбирам много ама знам че на някои места е задължително сгъване,а не заваряване - надявам се си в час с това?Успехп.п.Сега видях че жилото на газта ти е странично,а на моите карбове е централно.Явно ползваш 600 кубиковите и нещата ще са малко по-различни от при мен що се отнася до големина на разпробиване на жигльорите.Иначе схемата е същата:)

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мембраните как са ти, имат ли следи от напукване?Защото една такава мембрана струва 180 паунда:) Да не ти и минава на ум да караш на газ, мембраните пукат от нея.Има решение и на тоя проблем ама ще пиша на ЛС ако ти е интересно , да не ти наводнявам темата.Сподели и какви тръби си ползвал за кейджа?Там със заварките е тънък момент, не му разбирам много ама знам че на някои места е задължително сгъване,а не заваряване - надявам се си в час с това?Успех

Точно зарад мембраните ни седят едни на 42мм :devil: дросели тея са перфектни и меки .Микуни са вече заради тва че всеки сам си оправлява шибърите . беха се спекли от изсъхнал бензин вътре но си ги оправих днес и регулирах . от кавазаки са и са над 600 или 900 или 1000 незнам точно . Клетката си я правих за лично успокоение ,недаи си боже фърля зарчето и се падне 4 да имако да ме пази .Инак всичко е със заварки :( както си видял на които вярвам де .Фи 40 и фи 25 съм ползвал .Като и другата роля на клетката е да държи тва купе че е верно като консерва тънко. Има още малко от нея която ще довърша като сложа предните разпънки ,те ще се хванат към клетката през вертикалния пояс.Сподели за мембраните :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви точно са тръбите като марка стомана,че това е най-важно.Отделно има зони , където не трябва да им заварки защото със заварки е опасно.....Сигурно знаеш,но от този момент нататък тази кола задължително трябва да се кара с каска - винаги.За мембраните и газ-та решението е да вкараш газта след карбовете, т.е. да ползваш карбовете като дросели само.Какви са тези дето са ти 42мм и ти седят,делими ли са?Тези на снимката по-горе колко мм са?Моите Кейхин-и от 900-ката са 38-ци.На моето поло мисля да му играя следната схема : Мега Смърт 2 с която ще управлявам ЕДИС-4 запалване ( че в момента съм с едно центробежно делко дето след 3000 оборота дава макс аванс и така до края) , след което МС2-ката ще ми управлява и газов инжекцион дюзите на който ще се вкарат след карбовете.Така ще мога да карам и на газ и на бензин, без да ебавам мембраните( едната ми е понапукана за съжаление).Пък и с тая цена на бензина не се издържа:)Особено като се дава цялата газ:)Аз горивните в момента ги карам разпробити на 1.35мм при 1.15мм стокови.Но пак съм богат една идея , безопасно е ама според мен е прекалено.Та съм подготвил нов комплект жигльори на 1.20 разпробити или 1.25 ги направихме , не помня.Като отида при колата след две седмици ще ги сложим и ще проверим как държи смесите.Но с карбовете си е мания.На мен още еърбокса не ми е готов и са си отворени без филтри.Съскат яко , а като бях на диното направо се вижда как правят мараня на високите обороти:)И разбира се не дава да й барнеш газта:)Но си падна игра и с рамото на педала на газта, понеже управлението на жилото при мотора е на китка и ходът е много малък.Трябва да си преправиш хода на педала , така че да можеш да ги контролираш. Понеже на мотоциклетите жилата са две, при колата като е едно може да имаш драма с връщането на газта - та ще трябва може би да обърнеш внимание и там.За кейджа......ако искаш проучи въпроса да не се окаже че е по-добре да го развалиш отколкото да караш с него.Ако стоманата не е правилната или ако има заварки на определени места е много опасно.Недай си Боже при удар не помага,а обратното.Знам че се ползват безшевни черни тръби за кейдж, мога да разпитам за точното им означение.Арките отпред при предното стъкло по дължина на рамката на вратата се сгъва,както и при таблото където слиза вертикално.Абе проучи ги нещата че не са безобидни.Ако искаш ще разпитам запознати и ще ти споделя подробности?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mikunito sa на 38мм ,42 и те са микуни ще ти ги снимам да ги видиш за жиглиорите още не съм сигурен дали ще ги дупча тряя посметам едни щуротии и тогава ще реша .На газ няма как да движа при положение че колата е само за определена цел и ще движи само на платформа . Тея мембрани не се ли лешят с нещо ?За клетката на свивките кадето има заварки съм вкарал фи25 тръба вътре в основната зада неможе недаи си боже да пречупи . За клетките знам как се правят но за съжаление няма лев за глезотии толко .Пак казвам купето е мноо рехаво и наи вече тва ме накара да я правя ,дугото тръбата деиствително е шевна но съм гледал на всякаде шева да е на вън ;) .http://image.europeancarweb.com/f/10963070/epcp_0810_02_z+volkswagen_touareg+chassis_roll_cage.jpgП.п кат видиш как кондензира въздуха пред тях във високите е ебати кефа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що се прибирам ,затворих матора и първото :Буталото на горна мъртва ,масло до горната част на резбата на свеща 31 кубика масло :devil: Вие смятаите :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

позатворих матора с 300 зора :dry:/> .3 вида болтове ползвах да моо го затвора ,на всичкото отгоре един замалко да помаже , днеска да оборудвам главата и една кобилица не мърда .Така и не стигнаха до главата .

Публикувано изображение

Давам и наи много още две издънки на тая кола и на 3тата отива всичко на скрап писнами .На лошото е че главата с кобилоците я имам оборудвана от 3 години , ма съм имал .......

АА сложих дуал карба да се запали с него докат направя колектор на 4ката и там греда филтърната кутия нестава , няма място :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Които търси тои намира , наи леката стокова ролка ;) ,доста под 500 грама не съм я и мерил но няма нужда .

Публикувано изображение

 

Тук да спомена за бързата намеса на Чиренски и експресната доставка на валовете на кобилиците. И не на последно място и пратката от Калмара .Благодаря и на двамата .

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Za seten pyt se убеждавам че всичко ново е добре забравено старо .

Една година подмятам едни шенкели в работилницата и вчера бех потресен :lol:/>/>

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Сивичети от дясно е с нови карета , нова полуоска ,262мм дискове големи апарати и нови накладки .

Оставил съм старите да се види разликата .

 

Накладки ,предни амортесиори , спирачна помпа 1цол , серво и карета бяха безвъзмездно предоставени от автоморга ''КРИСТИ 009'' за което мисля че едно благодаря е малко :)

 

П.п не съм ги аз боядисал апаратите някои друг е ,да не мис е смеете нещо :D

 

За тези които незнаят тая кола отпред е на торсиони ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата помпа ;) ,яде бои милата колица ма кат е малка и тесна :D ,има чук :lol: .

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Некои беше питал кво ше правя толко много маркучи ми те :lol: :lol: :lol: .Там дето е свободно ще се запуши .махнах им авт. смукач и ги чипнах :D :D Сега таблиците са така вуздух от 45 на 75 и гориво от 145 на 175 .

Като се разработи ще доиде ред на 4ката :ph34r:

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заготовката са трябва да седна да си заредя аргон че ми свърши и да го излепя хубаво ;) без малко 7 литра .

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега следя с интерес темата много добре вървят нещата :) Само не ме кефи, че е асматик ама иначе е чук :)

  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноо е готино кат видиш некои да си сабира мнения /трупа/ в темата ти :dry:/>

 

Аде нещо за асматика предното окачване е на 100% и колата е вече на гумите .Двигателя е с масло и вода инсталацията е на 60% .Хората от карб парвата инсталация за инжекция аз обратното :lol:/>

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Някои ако може да изрови от някои менюал разбивка на торсионите и как се разглабат ще съм му благодарен ако я пусне :)/>

 

https://www.hondapartsdeals.com/images/hp_parts/13SB30.010.6.gif

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала бе ФенПубликувано изображение Машината проработи!

Друго си е да й чуеш гласа, а? Усещаш, че най-накрая че си постигнал нещо. Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тука за торсионите, май ще намериш каквото ти трябва:http://www.redpepperracing.com/technical/v/87Civ-fsm/87Civ-fsm-chap20/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що се прибирам ,затворих матора и първото :

Буталото на горна мъртва ,масло до горната част на резбата на свеща 31 кубика масло :devil:

Вие смятаите :ppp

 

 

 

Тука броите и смятаите :devil: :devil: :devil: долния ред 3 трета :whistle: ,горния четвърта :whistle: .

 

Публикувано изображение

 

Така питаха ме на няколко пати кое какво е и как се смята ми ето

 

13 към 1 е степента ,а предавките са 1.5 трета и 1.17 четвърта .

пеосле ша пусна още едно скромно видео ,последното за сега следващото ще е на пистата.

Бат Радко сае заиграл даже :rolleyes:

http://vbox7.com/play:13494acb6f

 

п.п Noodle благодаря за линка .

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Очаквам онборд скоро време!:D/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

скоро има време ;) Имам да си играя и с карбовете ,и с ролката и с делкото па тогава .Хубавото е че вече е на 10 литра бензин на мястона 2.2к студена .

 

Това от днес ,хубавата новина вече с кюнци нови на 53 вътре докрая .

Публикувано изображение

 

Лошата от кво и се навръна :lol: :lol: сила :dry: отима смелост да строши дифа .Предстои сманя на кутията :( пак в изходна позиция :angry: :angry: :angry: :angry:

Наскоро обяснаявах на някои непомна кои че Л3 кутията е наи смотаната кутия на хонда е тва е .На нищо обороти пред нас на маневра и гъррррррррррр :huh:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата като цяло е готова трябва и седлото и резервуара да се монтират .Има витек ма не го усещам кога се включва но с него и без него разлика има :D -сиреч работи .Колата като цяло не ми харесва ако успее да бие стоков рекс ще сам на далавера :D маи се улуеях с тва 13/1 :D .на 15 литра бензин е на място проби до 7к .може па и да върви ма да си въобразявам знам лия .на дупнишката ще зема награда за наи спряла и наи грозна :lol: .Ако има леф идната седмица ще я водя на пистата да вида как е там .От днес вече е и с обуки 4 бр. На предните дънлопки мноо се радвам ,имам чуството че гребат доста.П.п да благодаря на Бос Хог-Стамен за километража ,които тея дена ще го монтирам да ми отчита правилно километрите .

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая този бял кошмар е вече в движение :) Фенче, нямам търпение да дойда в Дупница и да направя едно кръгче... около колата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера събрах втората хибридна кутия :devil: за сега и на срещата ще я карам с по слабата кутия

рекс предавки с 4.43

 

На новата числата са следните :

1-3.25 2-1.944 3-1.5 4-1.17 5-0.88 ФД 4.25

 

http://www.teammfactory.com/gearcalculator.php?kmh=1&tirewidth=195&tireprofile=50&wheelsize=15&tirediameter1=22.68&maxrpm1=8000&finaldrive1=4.250&gearratio1=3.25&gearratio2=1.94&gearratio3=1.5&gearratio4=1.17&gearratio5=0.88&gearratio6=0&trannytype=&tirewidth2=195&tireprofile2=50&wheelsize2=15&tirediameter2=22.68&maxrpm2=8000&finaldrive2=4.43&gearratioa=3.25&gearratiob=1.944&gearratioc=1.34&gearratiod=1.033&gearratioe=0.88&gearratiof=0&trannytype=&tranny=Calculate+Transmission+1+%26+2

Като отворите линка се виждат кривите на двете кутии

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

колата циклоп :lol:/>

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

една шукариика

Публикувано изображение

 

Са остава некоя д13ка да ме натрепе и ша я метна у фторични :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова червеното нитро ли бре ,фенче !? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен на пожарогасител ми прилича ама да каже колегата. Иначе евала за бялата бегачка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата вади страооооотна стойка с тия капли :D направо фен оглеждай се да ти ги не земем :Д :rolleyes::P Колата се реже като пистов матор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата роди изтекоха и водите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Един подарък от един истински фен Drogi ......

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подаръкът ти е МЕГА. Точих лиги по него, през целия път до Дупница. Публикувано изображение Дано това да реши проблема с бегачката ти Ванка!

Drogi е много голям фен и приятел! Потвърждавам от личен опит. Респект към такива хора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

This is spartaaa! Публикувано изображение

Така се прави, чудесен проект!

Поздрави на автора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както всеки друг сериал и този свърши .Втори сезон ще се снима на друго място :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...