raishauer 2 #1 Публикувано 26 Октомври, 2010 Колеги трябва ли символът с форма на двигател да светва първоначално на таблото и после да изгасва или светва само при нейзправност на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 26 Октомври, 2010 Логиката на всички светлини е - първоначално да светнат , за да си сигурен , че крушките им са здрави и да покажат , че съществуват като системи , след което светят постоянно само при авария на конкретният модул .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #3 Отговорено 26 Октомври, 2010 Този символ светва винаги когато дадеш контакт и след това,ако всичко е наред с ДВГ-то загасва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #4 Отговорено 27 Октомври, 2010 Колега - нормално е няма страшно.Предполагам питаш за оранжевата лампичка или още казано ЧЕКА.Всички лампички светват , както са ти написали по горе колегите.За да си направят проверка на системите и след това изгасват(някои след 1-2 сек. след като дадеш на контакт други щом запалиш моторът) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #5 Отговорено 28 Октомври, 2010 При мен проблема се оказва сериозен днес с тъга открих че светодиода е отстранен за да не смущава купувача тоест аз. Какво да правя от тук нататък. Иначе автомобила си върви нормално с приличен разход и не виждам смущения на някой системи.И между другото замерих напрежението на отсранения светодиод 12волта при запален мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #6 Отговорено 28 Октомври, 2010 За колата от Аватара ли става въпрос?Аз също имах Стрийм този доколкото се сещам съм го виждал в Мобилето 2.0 i-vtec Продаваше се в сайта преди около година,после изчезна и наскоро пак се появи.Явно ти си новият собственник.Страхотна кола е.И особенно тази с тези липове направо е убиец.А сега по темата-виж дали някой не се е опитвал да и слага ГАЗ или да е имала някога подобно нещо и да е махнато! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #7 Отговорено 28 Октомври, 2010 Да найстина страхотен автомобил и с този 2.0i v-tec си е самолет, а газ даже и не е помисляно да е слагана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 28 Октомври, 2010 (Редактирано) Вероятно е идея на търговеца, тъи като кола със светещ chek engine едва ли се продава лесно и на същата цена... Монтирай липсващия светодиод, вероятно ще свети постоянно. Нека се проверят грешките като начало. Редактирано 28 Октомври, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #9 Отговорено 28 Октомври, 2010 Узадачава ме и голямото напрежение от 12 волта което се подава до мястото на свързване на led , докато на другите светодиоди се подава напрежение 1.8v което е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 28 Октомври, 2010 (Редактирано) 12 волта има, защото няма товар, тоест светодиод. До светодиодите по принцип никога не отива захранването, на което точно работят, винаги има резистор в последователност. Не вярвам проблема в колата да е, че изгаря светодиода на чек-енджина, би било твърде нелепа издънка на Хонда Според мен ако монтираш диод, напрежението ще стане толкова, колкото казваш, или малко повече, ако е високояркостен. п.п. Тоест, ако за проба премахнеш някой от онези "другите", там също вече няма да има 1,8V Редактирано 28 Октомври, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #11 Отговорено 28 Октомври, 2010 За проба можеш да махнеш диода с фасунката от символа на ръчната спирачка да речем .Да го поставиш в позиция ЧЕК и да наблюдаваш какво ще се случва-дали ще свети постоянно или ще си изгасне Може пък някой да е сменял някоя крушка отзад и при монтажът да е паднала въпросната крушка в пространството зад таблото!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #12 Отговорено 28 Октомври, 2010 сложих светодиода и сега грейна за жалост символа с двигателчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #13 Отговорено 29 Октомври, 2010 Огледай около катализатора има ли лам.сонда и дали е развивана или да личи от смяна или надене на кабели.Другият вариянт е да е заминала и затова да свети.Най добре ще е да я закачиш в някой оторизиран сервиз на диагностика и ще разбереш със сигурност каква е причината да свети въпросната лампа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #14 Отговорено 30 Октомври, 2010 Днес откачих акумулатора за половин час с цел нулиране на компа.Закачих обратно минуса на акумулатора, при подаване само на контакт лампата светна и изгасна след 3 секунди подържах така 1 минута и стартирах двигателя и след 5 секунди светна отново символа с двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #15 Отговорено 30 Октомври, 2010 значи имаш повреда която компа отчита след запалването на двигателя отиваш закачваш я на един диагностичен тест казват ти кво е развалено молиш се да е евтино сменяш си го и си караш тия 200 коня с кеф !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #16 Отговорено 31 Октомври, 2010 Няма страшно, едва ли е нещо фатално. Тези грешки са нещо нормално, а търговците са такива скръндзи че предпочитат да извядят диода вместо да сменят нещо дори и за 20лв. Отиди на сервиз където са виждали Хонда. Има информация за сервизи тук във форума, потърси. Успех и много безаварийни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mang 0 #17 Отговорено 1 Ноември, 2010 Имам Кончерто и днес въпросната лампичка светна и колата почити веднага изгасва спидометъра полудя нагоре надолу преди това и се чудя какво да направя по въпроса някакво решение преди да се набутам в глупавия сервиз мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #18 Отговорено 2 Ноември, 2010 Здравейте съфорумци днес закачих хондата на диагностика и показа грешка в ламбда сонда №2, грешката е в подгряването на сондата.Според сервизния майстор на вървенето и разхода това не се отразява, тя отчитала дали катализатора е изправен. Дайте съвет какво да правя подмяна с нова или каkво друго. Хрумва ми идея ако изкарам сондата извън катализатора дали ще излъжа компютъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #19 Отговорено 23 Ноември, 2010 Съвет. Махни си отново лампата да не те дразни. Проверявай от време на време дали има нови кодове за грешка. Не пипай оксижен сензора Той си работи. Има подгревател, който е сложен, за да достига по-бързо да работна температура. Той е изгорял. Нищо страшно, няма да ти се отрази на двигателя. Нито на вървене, нито на горене. Донт уори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Uinigard 0 #20 Отговорено 10 Декември, 2010 Колега относно проблема с подгрева на сондата, аз го имам също . За да не ми свети постоянно чека съм вързал подгрева на сонда от мазда 323 вместо оригиналния. За сега няма проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #21 Отговорено 10 Декември, 2010 Проблема с подгрева го реших отдавна и то много просто Взех една обикновенна крушка за стоп светлините и я вързах на плюса и минуса на подгрева и о чудо лампата изгасна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове