Jump to content
raishauer

Символ на таблото

Recommended Posts

Колеги трябва ли символът с форма на двигател да светва първоначално на таблото и после да изгасва или светва само при нейзправност на двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката на всички светлини е - първоначално да светнат , за да си сигурен , че крушките им са здрави и да покажат , че съществуват като системи , след което светят постоянно само при авария на конкретният модул ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този символ светва винаги когато дадеш контакт и след това,ако всичко е наред с ДВГ-то загасва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега - нормално е няма страшно.Предполагам питаш за оранжевата лампичка или още казано ЧЕКА.Всички лампички светват , както са ти написали по горе колегите.За да си направят проверка на системите и след това изгасват(някои след 1-2 сек. след като дадеш на контакт други щом запалиш моторът)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се оказва сериозен днес с тъга открих че светодиода е отстранен за да не смущава купувача тоест аз. Какво да правя от тук нататък. Иначе автомобила си върви нормално с приличен разход и не виждам смущения на някой системи.И между другото замерих напрежението на отсранения светодиод 12волта при запален мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колата от Аватара ли става въпрос?Аз също имах Стрийм този доколкото се сещам съм го виждал в Мобилето 2.0 i-vtec Продаваше се в сайта преди около година,после изчезна и наскоро пак се появи.Явно ти си новият собственник.Страхотна кола е.И особенно тази с тези липове направо е убиец.А сега по темата-виж дали някой не се е опитвал да и слага ГАЗ или да е имала някога подобно нещо и да е махнато!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да найстина страхотен автомобил и с този 2.0i v-tec си е самолет, а газ даже и не е помисляно да е слагана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е идея на търговеца, тъи като кола със светещ chek engine едва ли се продава лесно и на същата цена... Монтирай липсващия светодиод, вероятно ще свети постоянно. Нека се проверят грешките като начало.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Узадачава ме и голямото напрежение от 12 волта което се подава до мястото на свързване на led , докато на другите светодиоди се подава напрежение 1.8v което е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 волта има, защото няма товар, тоест светодиод. До светодиодите по принцип никога не отива захранването, на което точно работят, винаги има резистор в последователност. Не вярвам проблема в колата да е, че изгаря светодиода на чек-енджина, би било твърде нелепа издънка на Хонда :lol:

Според мен ако монтираш диод, напрежението ще стане толкова, колкото казваш, или малко повече, ако е високояркостен.

 

п.п. Тоест, ако за проба премахнеш някой от онези "другите", там също вече няма да има 1,8V :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проба можеш да махнеш диода с фасунката от символа на ръчната спирачка да речем .Да го поставиш в позиция ЧЕК и да наблюдаваш какво ще се случва-дали ще свети постоянно или ще си изгасне :) Може пък някой да е сменял някоя крушка отзад и при монтажът да е паднала въпросната крушка в пространството зад таблото!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих светодиода и сега грейна за жалост символа с двигателчето :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай около катализатора има ли лам.сонда и дали е развивана или да личи от смяна или надене на кабели.Другият вариянт е да е заминала и затова да свети.Най добре ще е да я закачиш в някой оторизиран сервиз на диагностика и ще разбереш със сигурност каква е причината да свети въпросната лампа :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес откачих акумулатора за половин час с цел нулиране на компа.Закачих обратно минуса на акумулатора, при подаване само на контакт лампата светна и изгасна след 3 секунди подържах така 1 минута и стартирах двигателя и след 5 секунди светна отново символа с двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи имаш повреда която компа отчита след запалването на двигателя отиваш закачваш я на един диагностичен тест казват ти кво е развалено молиш се да е евтино сменяш си го и си караш тия 200 коня с кеф !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно, едва ли е нещо фатално. Тези грешки са нещо нормално, а търговците са такива скръндзи че предпочитат да извядят диода вместо да сменят нещо дори и за 20лв. Отиди на сервиз където са виждали Хонда. Има информация за сервизи тук във форума, потърси. Успех и много безаварийни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Кончерто и днес въпросната лампичка светна и колата почити веднага изгасва спидометъра полудя нагоре надолу преди това и се чудя какво да направя по въпроса някакво решение преди да се набутам в глупавия сервиз мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци днес закачих хондата на диагностика и показа грешка в ламбда сонда №2, грешката е в подгряването на сондата.Според сервизния майстор на вървенето и разхода това не се отразява, тя отчитала дали катализатора е изправен. Дайте съвет какво да правя подмяна с нова или каkво друго. Хрумва ми идея ако изкарам сондата извън катализатора дали ще излъжа компютъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет. Махни си отново лампата да не те дразни. Проверявай от време на време дали има нови кодове за грешка. Не пипай оксижен сензора;) Той си работи. Има подгревател, който е сложен, за да достига по-бързо да работна температура. Той е изгорял. Нищо страшно, няма да ти се отрази на двигателя. Нито на вървене, нито на горене. Донт уори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно проблема с подгрева на сондата, аз го имам също . За да не ми свети постоянно чека съм вързал подгрева на сонда от мазда 323 вместо оригиналния. За сега няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с подгрева го реших отдавна и то много просто Взех една обикновенна крушка за стоп светлините и я вързах на плюса и минуса на подгрева и о чудо лампата изгасна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...