Jump to content
rusiq_81

Сивик 5ген. Vti

Recommended Posts

Пускам си колата за продаване защото се налага,колкото и да не ми се иска.Колата е Хонда Сивик седан ВТИ (оригинална vti-ка) Двигател: B16A2 160кс. Година на производство 1994г. цвят-черен.Стандартни екстри за модела-ел.стъкла,ел.огледала,ел.шибидах,хидравликачупещ волан,CD Sony и други които не се сещам за момента,черният салон е колата,климатик няма.По колата има правено много неща които ще изброя по долу;Табло от Integra type r 10000об/мин 270км/чВолан MOMO COURSSHORT SHIFTERУреди за налягане на масло,температура на масло и волтметър FK AutomutiveНови предни и задни дискове BREMBO +накладкиМного леки 4,9кг/бр. джанти OZ ULTRALEGERA 15" графит с почти нови предни гуми и задни в перфектно състояниеДавам към колата и 2бр. зимни гуми 195/50/15 в перфектно състояниеДвигателБутала WISECO 11,5:1Биели EAGLE H-BEAMОсновни и биелни лагери ACL RACEВалове SKUNK2 Stage 2Пружинки на клапаните SUPERTECHРаздвижни ролки Изпускателен колектор 4-1 DC SportВсмукателен колектор ITR/TYPE RМаховик XTD 4,3kgСъединител комплект XTDГенерация na f55 с резонатор на ф55 и крайно проходно хромикел гърне на ф60ммИ много консумативи които няма да изброявам.Ето темичката която бях пуснал http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47269 Конфигурацията е за около 195-200кс.на вала.Колата е на 3000км след ремонта и три смени на масло и още не съм и се нарадвал но се налага да я пускам за продажба,дори не е настроена още и не е качвана на дино и което най вероятно няма да успея да направя аз.Кара се с правен чип с много обогатени смеси с цел безопасност и върви много въпреки че настройките са на око.Прекъсвача е на 9700об/мин.Снимки и клипче (на което колата върви по малко от сега) има в темичката която съм дал.Забележки:има леко притропване в предницата най вероятно накрайник или шарнир (които скоро най вероятно ще оправя) и ръждичка по праговете което се забелязва само като са отворени вратите.Към колата давам и много стокови части-колектори,валове ролки,съединител,маховик и тн.Колата е правена изцяло от мен с много любов и пари и по груби сметки на мен ми е до момента на над 12000лв като ми е пределно ясно че няма как да си избия вложените средства за което и не съжалявам де но мисля че цена от 9000лв която и искам е напълно оправдана и тази цена не подлежи на коментар.Единствения коментар който мога да направя е след махане на елементи от колата и заменянето им със стоковите което ще е много тъжно.За хората които не са много наясно с марки и цени на части,които най вероятно ще кажат "ти си луд за кола 94г 9000лв." ще кажа че мога да изброя всяка част колко струва + стойността на самата кола в стоков вид но не ми се иска а и не помня вече всичко.Както се казва който разбира тук се спира :P За повече инфо на ЛС или 0888401577

Редактирано от rusiq_81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпче,колата е вече с 8кс. по силна от на клипа и е с дино графика с ужасно бедни смеси и без никаква настройка с 188,3кс.Дюзите са закупени от х22 290куб. високомни и е въпрос на време да се монтират и да се гонят 200+ на дино.Ако има мераклии цената е същата :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъп на темичката.Колата е вече с нови дюзи и върви повече от всякога.Иска довършителни настройки за доизцеждане на поне още 4-5кс.Може да се види на сливен,който му е мерак в събота.Нова цена за след сливен 8000лв.Причината за продажба е начесване на краста както се казва и мераци за друг проект.Има опция за цената на 5500лв. без джанти,всмукател,изпускател и валове с ролките.По колата за цена 5500лв. ще останат Табло от Integra type r 10000об/мин 270км/ч ,Волан MOMO COURSЕ,SHORT SHIFTER,Уреди за налягане на масло,температура на масло и волтметър FK Automutive,Бутала WISECO 11,5:1,Биели EAGLE H-BEAM,Основни и биелни лагери ACL RACE,Пружинки на клапаните SUPERTECH,Дросел ITR,Маховик XTD 4,3kg,Съединител комплект XTD,дюзи H22a,спортен панелен филтър JR,интайк,термотефлонова гарнитура на всмукателя,генерация na f57 с резонатор на ф57 и крайно проходно хромикел гърне на ф60мм и някои дреболии които няма да свалям CDMP3 SONY и тн.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последен ъп преди да я пусна в мобиле,надявам се да остане колицата във форума.Маслото е сменено за пореден път след ремонта и е на 300км както и всички консумативи което ще рече че който я вземе няма да обслужва нищо ;) Имам и гърненце REMUS което си закупих преди няколко дена и него давам подарък.Моля без ЛС за отделни елементи от колата,описъл съм двете схеми по които се продава и ако се продаде гола тогава частите ще бъдат пуснати във форума но до тогава по колата нищо не се сваля ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде последна промоция без валове,изпускател,всмукател и джанти 5000лв.Без тези неща колата трябва да е около 170кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един климатик е 450-500лв и се слага лесно,понеже няколко човека ме питаха и виждам че е проблем това че колата няма.Мисля че цената е ужасно ниска за това което има по колата. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде последен подарък 6999лв. Колата е вече с ново гърненце REMUS хромникел,много тиха и зла :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е продадена,честито на новия собственик.Много се радвам че попадна на човек който ще продължи да я развива :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...