eransun 2 #1 Публикувано 16 Октомври, 2010 Здравейте сдобих се с Хонда Акорд '88г преди 5 дена , но фаровете са ужасяващи. Препоръчаха ми да сложа ксенони , но нямам никаква идея колко пари ше ми излезнат , къде да си сложа и дали ще имам някакви проблеми с тях. Ако някой може да ми обясни дали това с моите фарове е нещо нормално за този модел ,дали има начин да се оправи без ксенони или ако няма да обясните и предложите нешо за ксеноните - модел пари сервиз . мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #2 Отговорено 16 Октомври, 2010 88-ма или 98-ма год. ти е колата? Кой модел акорд?С двусекционни фарове ли е H1?Напиши повече инфо за колата си не може да се гадае така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #3 Отговорено 17 Октомври, 2010 Това нещо с твоите фарове е нормално за повечето хонди / не само акорд/ независимо от годината или стандарта на крушката. Като за начало си полирай фаровете и смени крушката с "Осрам" + 30% /или +50 май бяха, не помня точно/. Аааа и си регулирай фаровете. Уверявам те че ще "прогледнеш" в мрака на цена от 30 кинта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristian_nk 1 #4 Отговорено 17 Октомври, 2010 Ксенон се слага само ако си с ЛУПИ на фаровете.Не че много с хора с обикновени рефлектори не наслагаха ксенон,но никак не е приятно на насрещно движещият се.Лошото е,че на никой не му дреме.Друга опция ти е ,да си купиш нови фарове с лупи и влизаш в играта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #5 Отговорено 17 Октомври, 2010 (Редактирано) Има и трета опция. Купуваш си само лупи и ксенон и ги инсталираш в старите фарове. Излиза доста по-евтино (към 200 кинта) от цели фарове и ксенон, но трябва да разлепваш и залепваш стъклото на фаровете (силикон върви с комплекта). Имаше наскоро тема за това. Редактирано 17 Октомври, 2010 от victor_xtz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eransun 2 #6 Отговорено 17 Октомври, 2010 (Редактирано) Благодаря за отговорите.Хондата е 1998 г., а не 1988 г., моя грешка.Хонда Акорд, септември 1998 г. 2.0 дизел...Може ли някой да ме насочи къде в София да ми полират фаровете, къде да ги регулират и т.н... Редактирано 17 Октомври, 2010 от eransun Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristian_nk 1 #7 Отговорено 17 Октомври, 2010 Има доста инфо за полиране,не само във Хонда форума.А за реглаж на фарове,аз винаги като минавам ГТП(техн. преглед) ги карам да ги погледнат, т.е. на място за ГТП могат да ти ги регулират Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #8 Отговорено 17 Октомври, 2010 Ако не си с две леви ръце и двете неща можеш да си ги направиш сам за нула време и да спестиш 20-30 кинта. И аз незнаех ама не ми се даваха пари и вече съм регулирал на целия блок фаровете. И да ти кажа на око става по-добре отколкото на машина, незнам защо но машинното регулиране ги свалят много надоло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nixi73 1 #9 Отговорено 18 Октомври, 2010 Здравей колега нека и аз ти кажа нещо за ксенона,аз госложих преди 2 седмици и искам да споделя някои неща:1.Че свети повече-няма 2 мнения,но много добре трябва да са регулирани фаровете-3 пъти ходих на сервиз и все бяха високи, на 4-ия ги уцелиха.2.Много внимавай какви ще сложиш и КОЙ ще ти ги монтира-при мен се получи проблем- бяха свързани за АБС-а и май е издумкало реле или компа на абс-а ,оттогава чека свети и не знам как ще се оправям и колко ще ми струва!3.При консултация с приятели-инжинери ми бе обяснено,че много от ксеноните-,,куче марка",които се продават за по 80-120 лв.се получават какви ли не странични НЕГАТИВНИ резултати-обратни токове,смущения,неправилни команди,задействане на невключени системи,като например пускаш фарове-вкл.чистачки,задействане на аларма по време на движение,гръмнали аербеци и ,,умрели автомобили"-изгаряне на компютърните системи"-пу-пу да не дава господ!4.Ето защо прецени и реши какви са рисковете, плюсове и минуси!5.Решиш ли да слагагаш,избери между 4300-5000 к.-най добре се възприемат от очите и ненапразно колите оборудвани от завода с ксенон са с такива параметри! Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #10 Отговорено 18 Октомври, 2010 Незнам аз имам приятел с Акорд 1998-ма с ксенон и няма проблеми.Разминавали сме се по пътя неведнъж не съм забелязал да блести и заслепява насреща.Неговия е 5000К. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chooby 13 #11 Отговорено 19 Октомври, 2010 Ако не си с две леви ръце и двете неща можеш да си ги направиш сам за нула време и да спестиш 20-30 кинта. И аз незнаех ама не ми се даваха пари и вече съм регулирал на целия блок фаровете. И да ти кажа на око става по-добре отколкото на машина, незнам защо но машинното регулиране ги свалят много надоло. с мойте два пъти става обратното- дигат ги горе и нощно време будя гугутките по тополите. и като се хвана - сваляй, сваляй надолу. А иначе колега eransun, едно полиране и малко реглаж и си готов. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eransun 2 #12 Отговорено 19 Октомври, 2010 Благодаря ви за коментарите. Остава да измисля какво да правя сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове