Jump to content
besniq

д16з6 масло в всмукателя

Recommended Posts

колеги от какво може да се получи това?във всмукателя имам очевидно омасляване,маслото идва от одушника на капака на главата.мотора е след основен ремонт,сменени са...основни и биелни лагерисегментивлошки(гумички)гарнитурите-картер,глава,капак главаа,и още нещо,изчезва ми и по малко водица от радиатора а не забелязвам теч :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с изчезването на водата ... не звучи добре ... отивай на газ-анализатор да я изследват :) отначало е по-малко , по-малко после става много , почва да грее :) и така докато не свалиш главата Поздрави и успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслени пари е нормално да има нали това е целта .... а за тази вода може да не си я обезвъдушил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля,че е толкова нормално при положение,че е карана до 3000об.м.разработвана е мн внимателно,а преди ремонта е седяла доста в лиутеницата и не съм констатирал такова омасляване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш мн голямо налягане, чак масло да ти вкара в смукателя при мен от счупено бутало ми вкарваше преди дросела мн масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш мн голямо налягане, чак масло да ти вкара в смукателя при мен от счупено бутало ми вкарваше преди дросела мн масло

не е от бутало,проверено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, маслото не ти идва от отдушника на капака на главата, защото от там двигателя си "поема" въздух. Вентилацията на картера протича от капака на главата, надолу през маслоотичащите канали, картер, и това цялото нещо се изгаря чрез един вакуум, закачен на всмукателния колектор. Преди да влезе потока в колектора има една възвратна клапа наречена PCV (една от многото :rolleyes:), тя служи като "кранче" за спиране на вентилацията когато няма вакуум в колектора. (при напълно отворен дросел)Попринцип колите ни си имат една кутишка (breather box и викат - намира се от задната страна на блока под всмукателя), която уж служи за тая цел да кондензират тея изпарения и маслото да се връща в картера, а не да цапа, но не е много ефективна и някои хора слагат допълнителните творения, наречени oil catch can.п.п. При счупено бутало се получава обратния ефект - вместо вакуум (подналягане) в картера има положително налягане, и затова изхвърля маслените пари през въпросния отдушник на капака на клапаните, но там както jivaka е казал парите отиват ПРЕД дросела. В тая логика - ако омасляването ти е от предната страна на дросела е възможно докато са се напаснали сегментите по ризите да са пропускали газове и заради това да си имал положително налягане в картера. Ако е от вътрешната страна на дросела, и във всмукателя - това си е нормално. :bow:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

омасляването е в гумената тръба преди дросела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако PCV клапана е задръстен, е възможно да не се получава нормалната циркулация и налягането от картера да минава към тръбата преди дросела (откъдето нормално трябва да засмуква).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде се намира въпросния клапан?ако е възможно снимка или схема да постнеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това кафявото, дето е всвързано с маркучето / тук колектора отгоре е от ...Y8 /:

 

Публикувано изображение

 

Това е връзката горе / ...Z6 си е /:

 

Публикувано изображение

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това кафявото, дето е всвързано с маркучето / тук колектора отгоре е от ...Y8 /:

 

Публикувано изображение

 

Това е връзката горе / ...Z6 си е /:

 

Публикувано изображение

мъркуча от 1вата снимка вобще не беше вкаран на мястото си!вкарах го,възможно ли е от това да е бил проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е, но не е единствената причинапо принцип добре са обяснили, но има малко грешкиПърво, в картера винаги има (над)налягане. PCV клапана, който е зад двигателя и вкарва газовете след дросела (отдолу на см.колектор) служи да не се задавя двигателя на празен ход - иначе ще засмуква прекалено много въздух от картерана празен ход и леко натоварване (не много отворен дросел) в смукателният колектор има по-ниско налягане отколкото пред дросела, и вентилацията на картера е в такава посока:от филтъра -> маркучето преди дросела -> капака на клапаните -> картера -> breather box -> PCV клапан -> смукателен колекторза това и като изкараш щеката (на празен ход) и смуче от тамобаче! като дадеш пълна газ, и налягането е едно и също (горе-долу) в смукателния колектор и пред дросела, така че вентилация на картера не може да става, поне не и по нормалния начин (горе)а и в този момент имаш повишено налягане в цилиндрите (повече гориво, повече изгорели газове) и съответно повече blow-by, повече газове минават покрай сегментите и влизат в картера. известна част от тях си излизат през PCV-то, обаче друга част излизат през маркуча пред дросела, увличайки и пръски масло - и цапат дросела и задръстват тръбичките за празен ходбях писал как се почиства дросела и смукателяза да се избегне това цапане се слагат oil catch can

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...