sunny 0 #1 Публикувано 11 Октомври, 2010 Здравейте колеги.След смяна тампони на долните носачи отпред,колата след втория ден взе да тропа много силно при неравности,а на паваж при по-ниско скорост направо се чува прекалено силно!Идеи от какво може да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 11 Октомври, 2010 Наи вероятно не са ти затегнали долния шарнир,невиждам какво друго може да е! Опитаи да го натегнеш и кажи какъв е резултата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #3 Отговорено 11 Октомври, 2010 Утре отивам в същия сервиз да погледнат какво е.Ще пиша за резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DuMuTkO 1 #4 Отговорено 11 Октомври, 2010 Аз мисля, че е рейка. Усещаш ли тропането във волана докато го държиш? Моята предница така си тропаше доста стабилно, отидох в сервиз, казаха ми, че са кормилни щанги, смениха ги и точно след една седмица пак се разтропа по същия начин. Отидох пак и ми казаха, че било от рейката този път и изтупкаха някаква огромна сума за смяната и. Аз не се съгласих, позатегнаха я малко (или поне въртя с ключа някъде по нея, не разбирам много) и се оправи. Вече 4-5 месеца не тропа, но ми казаха, че не може да се натяга рейката до безкрай. В смисъл, че ако пак се разтропа ще трябва да се сменя вече и от тогава насам като видя паваж и се кръстя да не се разтропа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #5 Отговорено 11 Октомври, 2010 Аз мисля, че май пича отново ще сменява тампони, ако майсторите са се пооакали с монтажа ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #6 Отговорено 11 Октомври, 2010 (Редактирано) Да,на моменти се усеща и чрез волана.Но ако се окаже рейка дано не е много скъп ремонта.Поне моята не е хидавлична! Редактирано 11 Октомври, 2010 от sunny Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #7 Отговорено 12 Октомври, 2010 Днес минах през сервиза и се оказа,че по окачването и рейката всичко е на 6.Но тропането си остава...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #8 Отговорено 12 Октомври, 2010 Окачване, според тия майстори, включва ли амортисьори и биалетки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #9 Отговорено 12 Октомври, 2010 До колкото знам 5г хеч няма биалетки.Остават само амортисортите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #10 Отговорено 12 Октомври, 2010 Това ме подсети, че тук имаше тема за биалетките. Човекът се чудеше, защо на единия носач има дупка за биалетка а на другия не. Отговорите бяха, че може и да има, може и да няма биалетки. Както и да е, успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #11 Отговорено 12 Октомври, 2010 Залагам на шарнир горен носач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #12 Отговорено 12 Октомври, 2010 Външни кормилни накрайници? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
. . . 17 #13 Отговорено 12 Октомври, 2010 И ПРИ МЕН БЕШЕ СЬШТОТО(ТРОПАНЕ ЖЕЛЯЗО В ЖЕЛЯЗО)И СМЕНИХ;ГОРНИ ШАРНИРИ,ДВАТА НАКРАЙНИКА НА КОРМИЛНАТА РЕЙКА,СЕЛЕНОВА ВТУЛКА(ТАМПОН)ЛЯВА,ДЯСНА И ВСИЧКО ЗАСПА(ВСИЧКО САМ)НЯМАМ ВЯРА НА МАЙСТОРИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове