Jump to content
mEtaka

Бензин в маслото

Recommended Posts

Здравейте колеги. По заглавието на темата се разбира какъв ми е проблема, като определено не е шега работа. Първо да ви напиша какво съм проверил: 1. Компресията и на 4-те цилиндъра е еднаква.2. Нови кабели на свещите3. Нови свещи4. Свещите и 4-те са перфектни- керамични.Проблемите:Като дам на контакт бензиновата помпа не спира да подкачва. Като вдигна капака и е на контакт колата се чува едно съскане, след оглед разбрахме че не се затваря веригата. Маркуча, който е за излишното гориво след бензинорегулатора пропуска постоянно бензин. На добир се усеща потока на гориво. Някой има ли идея къде е опорната точка на бензиновата помпа от която тя си прави налягане?Другото, което е че ми се покачва нивото на маслото и мирише на бензин и то доста. Днес ще сваляме дюзите да видим на какво са деридже, но ми се струва, че проблема с не спирането на помпана и пропускането на гориво към излишното ще са два различни проблема. Моторя е Н23А2 ако има някакво значение. Отворен съм за предложения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно значи, че се наливамного бензин в двигателя. Проблемите могат да са лоши настройки на ецу-то, пикаещи инжектори, преебана ламбда сонда или караш колата на къси разстояния. Може и бензина да е неподходящ. Ако разхода ти е нормален вземи малко я разтрии колата и я покарай извънградско на повече ръчка, а по-добре е да смениш маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата се кара както на късо така и на дълго. Маслото го смених, защото също ми казаха да си сменя бензиностанцията. Смених маслото, смених бензиностанцията, но проблема остана. Маслото ще го сменя пак ест. но много ме заинтригува коментара ти за ламбда-сондата, понеже един или два пъти ми е изкарвала тази грешка, но след рестарт не ми е излизала. Екуто не е бутано, стоково е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще си решиш проблема като си оправиш помпата.Защото тя постоянно налива бенз повече от колкото трябва и тои няма каде да отиде и избива през сегментите и отива в маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще си решиш проблема като си оправиш помпата.Защото тя постоянно налива бенз повече от колкото трябва и тои няма каде да отиде и избива през сегментите и отива в маслото.

:lol::(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите могат да са ..., пикаещи инжектори,...

Същият проблем на F - мотор с бензин в маслото и след чистене на дюзите с ултразвук проблема изчезна.Подобри се и работата на двигателя - осезаемо! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колеги наистина може да се окаже от дюзите. Замерихме ламбда сондата, но тя работи. Причината да е от ламбда сондата, както каза парадокса е ако не и работи нагревателя и на къси разстояния да не отчита загряване и от там да блъска повече гориво, но уви- работи. За това, че не ми изключва помпата няма кой знае какво значение, защото това е само на контакт, а аз седя 2 сек на него. Проблема да стигне бензина доло е, че като се изгаси моторя системата си държи малко или много налягане и единственото място да стигне до там са инжекторите. Та чакаме моя добър приятел Живко Живаков да даде рамо. В сряда ще направя работата и ще пиша след известно време дали проблема е решен или не, за да можем да завършим темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш инжектор който не затваря добре, максималното количество гориво което може да се процежда е е 1 капка за минута

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хиляда километра изминати с много малко извън градско, нивото ми се е покачило със половин сант /някъде/ над максимума, при положение, че при наливане на маслото винаги го оставям на максимума. Това във грамаж не мога да кажа колко е, но си го пълни както трябва. Проблема е, че в околията нямаме или поне аз незнам за стенд за инжектори/дюзи, имаме само ултразвук вана, която за жалост може само да ми ги прочисти, но не и да ми даде отговора на въпроса.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен проблема е в дюзите. Извади горивната рейка без да сваляш дюзите, някой да ти завърти на стартер и виж как пръскат. Когато са кофти пръскат на две струйки като от спринцовка с игла, ако са добре го правят на "мъгла". Почиствал съм дюзи със въздух от компресор и спрей за ръжда. Подаваш въздуха на входа на дюзата и с кабели от акомулатора симулираш импулси, пръскаш малко спрей вътре и пак с въздуха. Хубаво е да си замериш налягането на горивото и дали регулатора ти работи.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го правиш това с гледането на дюзите как пръскат сложи един буркан от компот и дюзата вътре, щото пръска силно да не ти пръсне някъде по очите или нещо такова... абе като предпазна мярка, не се шегувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, утре вечер ще видим какво ще правим и ако решим да пробваме дюзите ще има снимки. Относно регулатора - работи. Работата със не спирането на помпата си мислим, че ще е от релето или модула за управление на помпата, принципно по пътя на логиката /като не твърдя, че е верня/ помпата като направи необходимото налягане при подаване на контакт, обаче не изключи и продължи да блъска налягане по системата, би трябвало регулатора да пропусне гориво и да го изпрати към излишното. Но това си е наше твърдение.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак това е работата на регулатора :) Другото което е някой да ми обясни как точно "изключва" бензинова помпа :( След това да ми обясни някой как докато се кара колата картера се пълни с ЛИТЪР бензин :) Знаете ли какво ще стане ако тъпче толкова бензин ? Първо бих заложил на "бензибов удар" :D след това нямаше да работи нормално двигателя, защото щеше да се дави нечовешки, щеше отзад да смърди и да тече бензин в буквалния смисъл на думата. И като развиеш свещите определено нямаха да имат керемиден цвят ......

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в главното реле има 2 релета 1 за еку-то и друго за помпата /поне това което аз съм виждал/и аз съм на мнение, че помпата изключва на контакт т.е. включва се, подкачва бензин и се изключва докато не се завърти контактния ключ за запалване.Виж къде ти се намира мейн релето и го свали. Ето схема на релето http://techautorepairs.com/images/hondaacuramainrelay.gifПодай напрежение м/у 4 и 8 или 6 и 8 краче, като минуса тр да е на 8мо краче.Ако цъка нормално провери при подадено напрежение на м/у 5 и 7мо краче дали се укасява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако откачиш рейката от колектора и дадеш на контакт налягането би трябвало да изплюе дюзите и ще полееш всичко с бензин. Не бих рискувал:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите си имат скоби които ги придържат към рейката, няма никакъв проблем, пробвал съм го това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при сивиците няма никакви скоби?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Trans04 е прав, при Прелюда имат скоби. Само, че не сме ги пробвали ами направо ги пращам на стенд и ако се окаже зацапване отиват на ултразвук вана. Както бях обещал да пиша при евентуално решаване на проблема: След смяна на инжекторите колата си промени "респонса" и поведението. За момента няма повишаване на нивото, ама ако има ще пиша пак :)Тук искам да благодаря на jivaka, за помоща която ми указа и по-точно ми даде инжектори. Мерси много:)

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...