Jump to content
edikoisi

внос на коли от САЩ

Recommended Posts

имали някакво ограничение колко може да е стара кола внесена от САЩ?А какви са разходите в момента да се регистрира кола примерно 350 коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм напълно сигурен,но мисля,че има ограничение. Наскоро разговарях с един познат който е в щатите и искал да си докара колата до Бъргария(мицубиши 3000гт-92г.),но не можело. Мислля,че ми спомена,че трябвало колата да е след 2000г.,ако не се бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за ограничения.

 

Но има нещо интересно, което ще споделя с теб. Ако имаш някой доверен човек в САЩ, може да поговориш с него за тази кола, защото той може внесе безмитно и еднократно лично имущество, включително автомобили. Ако колата, която искаш да купиш я закупи той и я декларира като негова - воалла - няма мито и ДДС в България :) Но това е еднократно. Ако вече някога е вкарвал имущество и си е изгърмял златния патрон - губиш!

 

За митото и ДДС-то не зная защо се притесняваш. С правилния митнически агент, който на свой ред знае кой митнчар взима и кой не - лесно може да запишеш в декларацията, че колата ти е на стойност 700 долара да кажем. :P Мой познат така си внесе Корола от щатите. Нищо, че колата беше 2005-а година, а годината на вноса 2008-а.. По документи тя струваше 1000 долара. И разните му там мита и ДДС-та бяха символични просто. По-скоро трябва да се замислиш с какво ще дойде колата дотук. Имаше някакви евтини варианти от САЩ до Хамбург, Германия (без контейнер). Врътката струваше някога 400 или 500 долара. Но се минаваше митница в Германия. С контейнер е най-изгодно, но трябва да е в комбина с още някой. 40 футов контейнер с 5 коли вътре последно ни излезна 5.700 долара.

 

Надявам се бях полезен.

Редактирано от Otto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да декларира колата като свое имущество, то трябва да е била негова определен период от време преди това. Ако не се лъжа, минимум 6 месеца.Един познат така си вкара мицубишито от САЩ като го декларира като лично имущество, но го беше карал 1,5 година преди това и имаше забрана за продажба 3 години след вноса. В митницата му правеха невероятни спънки, документи за какво ли не, но накрая я прекара без мито и ддс. Просто закона беше на негова страна.Според мен врътката си заслужава за коли над 20 000 $

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това за 6-те месеца е верно. Но и не е верно :D По принцип знам какво казва закона. Точно затова дадох пример с мой познат от югоизточна България, който успоредно с мен внесе Колора 2005-та година, която купи на търг от банка. Просто отиде, взе я, оформи документите и я докара с моите коли. Митница минахме в Пловдив. Имам позната, която работи в спедиторска агенция. Тя от своя страна знае към кой митничар да се обърне. Без почерпка не мина :P Технотест също мина по подобен начин, защото там се ядат главно за фаровете. Така че всичко е възможно.. Аа, забравих да кажа, че същия този човек внесе и FORD пикап. Също купен от търг, но този път от застраховател. Също не беше негова собственост от 6 месеца.Пак казвам: основният проблем е изпращането от САЩ към България, а не посрещането и оправията тук.И ако все пак авторът на темата опре до купуване на кола зад океана, веднага давам съвет: да се запасиш с резервни части оттам. Много по-качествени и евтини от тези тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги си толерирал спазването на закона,плащането на данъци и зачитането на институции...а сега даваш акъл на човека как с "познат" митничар да си реши проблема....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям опитът с мой познат. Нищо повече. Той направи така. Аз нямаше какво да крия и откровено казано най-вероятно не бих го направил. Но законът има много слабости, които дразнят. Ти като караш нощем, различаваш ли кои фарове са "американски", а кои "европейски"? Какво направи Технотест за моите коли? Станаха по-здрави? По-сигурни? Смених фаровете за теста, а после си върнах старите. Каква беше ползата? Ползата за мен никаква. Беше пълна загуба на време - един ден, почти 1.000 лева Технотест, 50-60 лева бензин, храна и т.н. да не издребнявам...И според теб какво значение има дали една кола съм я карал 6 месеца, 2 години или я имам от вчера? Тя не е ли моя собственост? Още малко ще ми искат и бележка за личен доход и платени здравни осигуровки.. Не е ли тъпо? Още повече на такъв безмитен внос имам право само веднъж. И ако не съм я знаел тази простотия за 6-те месеца какво правя? Горя. Облагат мито, слагат ДДС, а преди и акциз. И тая кола ми е по-евтино да я дам без пари на някой мексиканец, вместо да си кося нервите..Така разсъждавам аз. Вярвам, че колегата вече си е направил необходимите изводи ;) За Технотеста всички май бяхме забравили. Последният път на мой приятел удоволствието от теста му струваше около 1200 лева :o Та, калкулирай, колега, всичко много добре, за да няма после "Колата 3.000 лева, пък масрафа 10.000"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи 6те месеца са европейско изискване. Не е измислено в БГ!В една от директивите е.май аз съм единствения върнал си акциза на акцизна кола :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво още се плаща при регистрация, колко струват номера,еко такса,застраховки и какво още....и колко е най-краткия срок за застраховката.идеята е да се внасят колито в България регистрират и изнасят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При регистрация на една Мазда американка, единствено направиха проблем за червените мигачи и така наречените "side marker", но за фаровете нищо не казаха а и нещо не разбирам къде може да е проблема с фаровете при американките !!!;):o;) п.с. Като се замисля и за маркерите не хващам логика да се заяждат но те поне са лесни, преди канала режеш две жички и след канала с малко изолир и си продължаваш ! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем със светлините дествително има ;) Американските коли като ги сложиш на стенд за светлини дават права линия. Европейските дават разтеглено Z. Общо взето точно това питах в един от предните си постове - някой като види как свети светлина дали може да направи разлика, ако не е на стенд, а на пътя например :o Същинският проблем е не формата на светлината, а височината. Американските светят доста по-високо от европейските и това е проблем, който обаче се решава не с Технотест, а с регулиране нивото на светлините..При халогенните светлини проблем няма. Там всичко е както трябва. Но тия дето са със стандартните крушки H1 до H не знам си колко не са ок.

Редактирано от Otto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи 6те месеца са европейско изискване. Не е измислено в БГ!

Все пак, едно нещо ако е тъпо фактът, че е "европейско изискване" не го прави по-малко тъпо, нали? :o Стига се крихте зад тая Европа, и там е пълно с малоумни закони...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при американките също има "Z" но не е чак толкова разтегнато като при европейките, тоест едва ли има възможност да заслепиш някой или по-какъвто и да е друг начин да си предпоставка за ПТП.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям опитът с мой познат. Нищо повече. Той направи така. Аз нямаше какво да крия и откровено казано най-вероятно не бих го направил. Но законът има много слабости, които дразнят. Ти като караш нощем, различаваш ли кои фарове са "американски", а кои "европейски"? Какво направи Технотест за моите коли? Станаха по-здрави? По-сигурни? Смених фаровете за теста, а после си върнах старите. Каква беше ползата? Ползата за мен никаква. Беше пълна загуба на време - един ден, почти 1.000 лева Технотест, 50-60 лева бензин, храна и т.н. да не издребнявам...

 

И според теб какво значение има дали една кола съм я карал 6 месеца, 2 години или я имам от вчера? Тя не е ли моя собственост? Още малко ще ми искат и бележка за личен доход и платени здравни осигуровки.. Не е ли тъпо? Още повече на такъв безмитен внос имам право само веднъж. И ако не съм я знаел тази простотия за 6-те месеца какво правя? Горя. Облагат мито, слагат ДДС, а преди и акциз. И тая кола ми е по-евтино да я дам без пари на някой мексиканец, вместо да си кося нервите..

 

Така разсъждавам аз. Вярвам, че колегата вече си е направил необходимите изводи :ph34r: За Технотеста всички май бяхме забравили. Последният път на мой приятел удоволствието от теста му струваше около 1200 лева :) Та, калкулирай, колега, всичко много добре, за да няма после "Колата 3.000 лева, пък масрафа 10.000"

на този въпрос аз мога да отговоря,ползата беше за мен че закупих страхотни фарове и си регистрирах едното црв от англия,защото неможе с английските фарове/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...