Jump to content
Guest slus4o

Съвети за правилно ускоряване

Recommended Posts

Guest slus4o


Гледайте бат ви slus4o к'ви ги върши, направо още съм настръхнал от тогава
направих три самостоятелни гонки, малко не скромно звучи ама мноо съм надобрел
е има още какво да се желае ама за аматьор си е перфектно, следващия път ще
регулирам старта с ръчната и ще поработя върху по-бързото превключване, на
клипа се чува че ги правя за 11с. :cool: но лично според мен са не повече от 10
а пък съм с плочка на моното (АГУ), приятелчето гледаше таймера на клипа и леко
е му е избегал а и старта беше една идея по-късно ;)

ПС Дано успеете да го видите че клипа е *.mp4 формат, оти N73 само такова рекордва :P

*Download*........ Video mp4 Редактирано от slus4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Да допъня само че горното клипче е правено с гуми размер 155/80/13
и грам не ми превъртя и трите пъти бях на ръба превъртането

П.С. Евала на Модераторите, :cool::P
сега пиша от компютър без кирилица ама PHO-то я лекува на момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Гледайте бат ви slus4o к'ви ги върши, направо още съм настръхнал от тогава

направих три самостоятелни гонки, малко не скромно звучи ама мноо съм надобрел

е има още какво да се желае ама за аматьор си е перфектно, следващия път ще

регулирам старта с ръчната и ще поработя върху по-бързото превключване, на

клипа се чува че ги правя за 11с. :cool: но лично според мен са не повече от 10

а пък съм с плочка на моното (АГУ), приятелчето гледаше таймера на клипа и леко

е му е избегал а и старта беше една идея по-късно ;)

 

ПС Дано успеете да го видите че клипа е *.mp4 формат, оти N73 само такова рекордва :P

*Download*........ Video mp4
Нещо не ти се отваря линка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Нещо не ти се отваря линка ;)

Това е директен линк, кликни с десен и после save as или го завлачи към Flashget-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Колеги, кажете ми как ви се струва ;)

 

ПС Ей хора това гъзарията си е мамата от всякаде с 155-та направо съм като ракета, лятоска като сложих 195-та имах чувството че една трета от конете са умрели :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Колеги, кажете ми как ви се струва ;)

 

ПС Ей хора това гъзарията си е мамата от всякаде с 155-та направо съм като ракета, лятоска като сложих 195-та имах чувството че една трета от конете са умрели :P

Ами аз със 195/ 15/ 55 направих 230. Не е истина просто. Ако сложа по-малки ще ме хване шубето. :P . Иначе като е по-малко съпротивлението си е по-бегачка ;) . Колкото до видеото ми се струва че малко я щадиш. Така не мога да преценя хубаво но ми се струва бавничко. :P Ако е готино времето в края на месеца, на срещата можем да я опънем с мойта. Имаш същия мотор като мен, а аз не съм я пускал с такава Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

 

Колеги, кажете ми как ви се струва :P

 

ПС Ей хора това гъзарията си е мамата от всякаде с 155-та направо съм като ракета, лятоска като сложих 195-та имах чувството че една трета от конете са умрели :P

Ами аз със 195/ 15/ 55 направих 230. Не е истина просто. Ако сложа по-малки ще ме хване шубето. ;) . Иначе като е по-малко съпротивлението си е по-бегачка ;) . Колкото до видеото ми се струва че малко я щадиш. Така не мога да преценя хубаво но ми се струва бавничко. ;) Ако е готино времето в края на месеца, на срещата можем да я опънем с мойта. Имаш същия мотор като мен, а аз не съм я пускал с такава

 

;) Е как ги направи тия 230км/ч ,че нещо не мога да схвана :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

:P Е как ги направи тия 230км/ч ,че нещо не мога да схвана ;)

С отклонение от 40 км/ч според мен :P или на някой ненормален наклон :P нищо лично колега Антони , но подобни километри са трудно достижими за б16а2-ка камо ли за д15б2-ка с такива валяци като твоите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

И аз така мисля :P , 230 е много ама много ;) сериозна скорост колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

не са трудни , а са невъзможни за сток д15б2 двигател :(не че искаме да те обидим , но с твоя двигател единствения начин да направиш тоя рекорд е .... тунинг километражи :(

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Туко що трансферирах mp4-ката в avi, драснете някое мнение за дръпката :(

Download *.avi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Туко що трансферирах mp4-ката в avi, драснете някое мнение за дръпката :(

 

Download *.avi

 

бъгавко е авито май ... ама и някой друг да каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

........бъгавко е авито.....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

:beer: Е как ги направи тия 230км/ч ,че нещо не мога да схвана :D

С отклонение от 40 км/ч според мен :o или на някой ненормален наклон :) нищо лично колега Антони , но подобни километри са трудно достижими за б16а2-ка камо ли за д15б2-ка с такива валяци като твоите :D

И аз така мисля :D , 230 е много ама много :beer: сериозна скорост колега

не са трудни , а са невъзможни за сток д15б2 двигател :Pне че искаме да те обидим , но с твоя двигател единствения начин да направиш тоя рекорд е .... тунинг километражи ;)

Знам че звучи малко невероятно. И аз се учудих като напълни километража. :beer: Колата е със сток двигател но точно тогава ми се беше откачило гърнето. Без тъкова звука беше като на излитащ самолет ;) Тогава нямаше вуздушен филтър, и имаше спортен такъв горивен и маслен. Може и да са ми помогнали малко тея неща но се заклевам че обърна стрелката. Бяхме двама в колата така че си имам и свидетел Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

 

........бъгавко е авито.....

 

ами нали искаш мнения, за което не искам да се сърдиш после!

1.Тръгваш малко по-във високи,и малко те бави!

2.Жалиш колата и не натискаш пове4е в редлайна!

3.В следствие на второто ми се струва 4е избързваш с превключването,което от своя страна също

ти хапва от времето.

 

Сорри ,но и не се вижда много добре на клипа, ориентирам се по звука на двигателя и мисля 4е може,

а и не само мисля,защото ако не се лъжа ти беше с д15Б2 - а той има потенцял.

 

Всъщност преди 100 вкарваш ли 3-та?, но.....11с от 0-100 при фабрични 9...и колко беше не помня, дори като отчетеме факта,амортизация,годинки....

 

и отново сорри, щото това е само моето мнение,не съдя никого,защото и аз съм като вси4ки вас тук! :hondarulez:

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

и аз нещо не се ориентирах по картината, но по звука или сменяш ужасно странно предавки или ти изпуска съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
:)с 2-ма ду6и в колата е нормално да дадеш 11 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orlin

моята направи 11.44с на 3-та. Искам да отбележа, че когато стрелката е на 100км/ч автомобилът се движи с 96км/ч (засичано с GPS), което ме навежда на мислъта, че без 3-та 100 нестават (при мене на 97-8 удря прекъсвача, ама бяхме 2ма по 80 кг + пълна газова бутилка. Забелязах, че при 4500-5000 се тръгва добре (все пак ми беше първи старт, нямам реална база за сравнения ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

:)с 2-ма ду6и в колата е нормално да дадеш 11 :rolleyes:

Мерси Мери, взимам си поука и от dj_mi6o, ама като за първо официално стаа

 

Незнам дали сте чули как като вкарвам 3-та колата спря да издава онзи ръмжящ звук :)

и сега го гледах пак освен че се умълчава, оборотите и падат с около 500 надолу и

 

Аве дори и за 11 да са няма са да умирам, извинявам се с АГУ-то ми :D

 

ПС Следващия път аз лично ще давам репликите на оператора :):D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Pit Bull

пи4ове аз изхабих малко бензин преди време да се нау4а уж да трагвам като хората и стигнах до извода поне за моита колица 3300оборотаи трябва да даржиш саединителя така 4е ако мраднеш и с 1мм да отцепва и като ти махнат пускаш рязко газ до ламарината и дебнеш аз на 6000 но не по касно може на 5800 и бутам следващия зъб:) ако някои ми каже каде да ка4а видео ще ка4а няколко добри старта

ЕЕЕ Те Това е Истината ,Но изисква много УСИЛИЯ и ТРЕНИРОВКИ ,за да опознаеш добре колата .Ако ти се струва много трудно и разполагаш с някой и др. лев може да се поглезиш и с чип за контрол на оборотите . Но това не означава че вече си Бог, трябва да се стремиш ти да ги контролираш .Критичните са си Индивидуални за всяка различно , няма как трябва да се влезе и в тях за да се знае каде са. И стига сте се стряскали кат видите стрелка в червено все пак Е HONDAAAA :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

проблема не е че ни е страх ,а че примерно моята не си струва да се вкарва дълбоко на червено на друга освен първа и даже там си е риск да не прекаля и да забие нос :angry: но иначе само мармалад по завоите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) На Газ за 21с.2) На Бензин за 12с

Браво браво. Напредъка е чувствителен. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......На Газ за 21с.....

Браво браво. Напредъка е чувствителен. ;)

 

На газ за сега не съм я засичл но е за около 12с. според мен

 

п.с. По отношение на първоначалното ми ускорение на газ се получи така защото

разбирачите които сa ми монтирвали бутилката бяха завъртяли сондата на горе

и съм си карал все на изпарения :huh: не че ми попречи това да вдигна 180 км/ч ;)

e по лек наклон и имаше още педал, сега след завъртването сондата и реглажа на

съотношението въздух-газ е като самолет и на газ преди като падна под 10-15 литра

газ и повече от 3000 оборота не можех да вдигна понеже няма изпарения ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всичко писано до тук е полезно искам и аз да добавя едно две неща1 Затворете си всички прозорци преди старта ( намалява въздушното съпротивление )2 Загрейте гумите преди старта ( Увеличава сцеплението с асфалта )3 Точно тръгване след сигнала СТАРТ4 Не пускайте излишни консуматори на електричество в колата (фарове парно и тн ) За друго в момента не се сещамАко си намерите два слика също ще има голям ефектhttp://vbox7.com/play:94ff0ffchttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D1%80%D1%82ще се радвам ако съм бил поне малко полезен :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mastorpetko

4 Не пускайте излишни консуматори на електричество в колата (фарове парно и тн )

За консуматорите си прав, но в посочения от теб "парно" - принципно е по-добре да е включено парното (повече охлаждане за двигателя) - тук говоря за регулатора "топло-студено", а не степента на вентилатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като си пъхнал 3-та толкова рано вероятно си изпаднал от хубавата част на кривата :( 1-ва трябва да се изцежда до дупка , втора почти и вече на 3-та няма голям снисъл да ходиш на 12000 оборота защото отдавна ускоряваш по-бавно от колкото на 1600 на 4-та :) ама за това трябва да експериментираш или да си имаш графика на момент ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята каляска на 2-ра напраи към 95 км/ч по километраж, ама буталата и излязоха през ауспуха! не съм сигурен на колко оборота, около 6000 със сигурност. (D15B2 4G Sedan).

Абе хора...какви са тея ниски обороти които ги държите...силата на Хонда е от 4000 об.-----> нагоре.Максималната си мощност моят Д15Б2 достига при 6200об.!!!Трябва да дойда аз на някоя среща да Ви покажа как върви седанчето ми...ама да видим кога ще е това?!... Айде до скоро и...умната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за :) ама не се сдържахАКО НЕ УМНАТА тогава РУСАТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за :) ама не се сдържахАКО НЕ УМНАТА тогава РУСАТА

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам да ръгам между 6500 и 7100. Колата след 4500 набира достааа по добре така че според мен трябва да се цеди максимума от високите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за :) ама не се сдържахАКО НЕ УМНАТА тогава РУСАТА

:)
Еее nikonti здравей приятелю. :D Не съм влизал скоро във форума, но явно има хора като теб и Greenwater, които са верни на традицията.Нека и аз сега да допълня офтопика който се насъбра тука, с това че предпочитам и двете накуп: хем руса, хем умна (като приятелката ми) :P:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз незнам вие какво правите но аз сащо обичам да рьчкам до края но има случеи в които обротомера показва едно а двигателя казва друго имам прясно виждане как на почти червено е колата но двигателя дава мачителен звук което значи че колата не и харесва това затова при всеки си е индивидуално и най важното е да си познаваш колата мн добре не я ли познажаш не правете нишно глупаво се пак това е савет и за хондите по точно за 6-та ген над 4000 оборота е друго се пак вартящият момент е след 4000 оборота аз с моита с 4-ри човека ватре на 3-та на изклучвател 150 км/н на много лек наклон нагоре не мога да кажа че е баир дори се пак сам доволен от това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен от каде изрови тая тема бре по стара е и от мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо нищо, нека старите кучета си припомнят как са се учили да стартират. :) :) :) П.С. Това не означава, че темата не е поучителна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...