Jump to content
ILIANJO

Honda Civic - Type R Vs. Type S

Recommended Posts

Здравейте на всички... Искам да ми хелпнете за избора ми на сивик. Спрял съм се на Type S, европейската версия-2007г. Можете ли да ми кажете разликата м/у R i S освен че едната е спортна..Нещо и за дизеловият и бензиновия двигател "спрял съм се на дизел". Всичко както знаете като цяло за подръжка и т.н. Ще съм ви много благодарен... да се присъединя към вашия клуб !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

R е със спортно твърдо окачване и 200 коня. S е визуално като R, но с по-меко окачване 140 коня и много по-нисък разход на гориво. Дизеловият двигател мисля, че беше обявен дизел на годината за 2006 и 2007 и няма проблеми с подръжката, теглия много яко и е идеален за магистралата. Него препоръчвам ако искаш компромис между ускорение и разход на гориво. Повече информация могат да ти дадат пичовете от темата за 8 генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет , Type R е само бензин около 200 к.с. , дизиле е перфектен сравнително тих и с много мощ ...е има и по-мощни агрегати , ама за колицата - стига , но колата е доста лека и има известна нестабилност по неравностите при висока скорост , но в завой е супер . Поддръжката не е евтина , но масбото след първата смяна е на 20 к , така че не се усеща . Имай пред вид , че може да се долеее около 100 мл масло преди 1-ва смяна. Ако имаш нещо друго да питаш... Данъка е висок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет , Type R е само бензин около 200 к.с. , дизиле е перфектен сравнително тих и с много мощ ...е има и по-мощни агрегати , ама за колицата - стига , но колата е доста лека и има известна нестабилност по неравностите при висока скорост , но в завой е супер . Поддръжката не е евтина , но масбото след първата смяна е на 20 к , така че не се усеща . Имай пред вид , че може да се долеее около 100 мл масло преди 1-ва смяна. Ако имаш нещо друго да питаш... Данъка е висок

мм колко ще ми е данъка за 140 коня, като по нов автомобил... Да със сигурност няма да си взема Р-ката.. много ще боли глава със нея :thumbs1: аз в момента карам бмш 3ка, и на неч подръжката не е мн. евтина.. Така че сигурно няма да осетя много разликата, предполагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка за 5 годишен Акорд със същия двигател е към 300 лв. в Община Витоша , гр.София - във всеки град и община данъците за автомобили се различават :P До година данъка ми трябва да спадне значително . Препоръчвам ти поддръжката да я правиш в оторизирани сервизи на Бултрако - 30 лв 1 литър масло х 6 литра имаш в двигателя и аз си взимам още 1 литър допълнително защото почти винаги ми се налага да долея до 20 000 км :P Това , което можеш да си спестиш ако не е гаранционна е въздушния и поленовия филтър :P маслен и горивен не те съветвам , а те са 90 лв горивен и 40 лв маслен :D Това което мога да те посъветвам е да помислиш колко караш колата в рамките за една година , дизела се препоръчва ако имаш пробег над 30 000 км , реално дизела харчи по-малко само в извънградски условия и съвсем по-малко в градски ;) Моите впечатления са от същия двигател в Акорд Комби , което е над 1700 кг :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка за 5 годишен Акорд със същия двигател е към 300 лв. в Община Витоша , гр.София - във всеки град и община данъците за автомобили се различават :P До година данъка ми трябва да спадне значително . Препоръчвам ти поддръжката да я правиш в оторизирани сервизи на Бултрако - 30 лв 1 литър масло х 6 литра имаш в двигателя и аз си взимам още 1 литър допълнително защото почти винаги ми се налага да долея до 20 000 км :P Това , което можеш да си спестиш ако не е гаранционна е въздушния и поленовия филтър :D маслен и горивен не те съветвам , а те са 90 лв горивен и 40 лв маслен :P Това което мога да те посъветвам е да помислиш колко караш колата в рамките за една година , дизела се препоръчва ако имаш пробег над 30 000 км , реално дизела харчи по-малко само в извънградски условия и съвсем по-малко в градски ;) Моите впечатления са от същия двигател в Акорд Комби , което е над 1700 кг :P

ами аз за сега ще го копувам от германия.. на лизинг каран е но е на малко км и нз как е с гаранцията и т.н... иначе на година ще минавам около 20000км... не повече... значи излиза почти същатата работа бензин/дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

автомат не си вземай или поне преди това я покарай за да се откажеш сам от него, ако не ми вярваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо не съм фен на авоматиците.... Давайте друга информация за модела... И защо се сменя масло на 20 000км а не на 10 000 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите синтетични масла предлагат такива екстри , като удължен пробег , намалена консумация на гориво и по-добро изгаряне на газовете и разни такива :) Напълно в нормите е да сменяш маслото на 20 000 км , и аз в началото не знаех и си го сменях на всеки 10 000 докато на третия път от Бултрако бяха любезни да ме попитат за какво толкова често го сменям и аз ги гледам така :D , но така е като не си гледам Сервизните книжки ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...